COVID vaccinatie bijwerkingen

 
En uiteraard niet te porren voor IVM, neem ik aan? Wie zich verbindt aan het kwaad,, gaat er mee tenonder. Neem maar alvast afscheid, er zullen nog velen volgen.

Mike
Mike, er is geen beginnen aan bij die vriend, echt niet. Lost cause voor wat betreft zich openen voor wat er echt aan de hand is in de wereld. Laatste gesprek dat ik met hem had eind november 2020 of zo, hadden hij en ik al een woordenwisseling. Hij heeft een air over zich dat mensen naar hem moeten luisteren. Hij is dat beroepsmatig ook dag in dag uit gewend. En dan krijg je een beroepsdeformatie dat je gaat denken dat je overal verstand van hebt, niet alleen op het gebied waarop hij les geeft.
 
Een docent? Dat zijn de ergste betweters! Kijk maar naar mij, jij kent mij nog uit het verleden, toen ik nog dronk. Ik heb gelukkig mijn lessen geleerd aangaande dit betweterige trekje, maar als ik naar mijn collega's kijk zitten ze er nog volop in!

Mike
 
Een docent? Dat zijn de ergste betweters! Kijk maar naar mij, jij kent mij nog uit het verleden, toen ik nog dronk. Ik heb gelukkig mijn lessen geleerd aangaande dit betweterige trekje, maar als ik naar mijn collega's kijk zitten ze er nog volop in!

Mike
Ja Mike, ik twijfelde even of ik het je zou schrijven over die vriend van mijn partner en zijn functie: docent inderdaad. Zo jammer, weet je, die vriend is best aardig verder. Het lijkt wel alsof hij altijd op de ''aanknop'' staat. Een zender. Dodelijk vermoeiend lijkt me dat. In de eerste plaats voor hemzelf.
Vermoeiend om mensen continue bezig te moeten houden.
Jouw betweterige trekje? Goh was me nog niet opgevallen nee ;)
Trouwens ik bedenk me dit: ik heb mensen het verwijt naar jouw hoofd zien slingeren dat jij je niet met gezondheid bezig zou mogen houden als leraar engels.
Elk mens zou zich met gezondheid bezig moeten houden en zou het niet aan de dokter over moeten laten.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een mooi moment om jou met terugwerkende kracht mijn excuses aan te bieden voor mijn gedrag destijds. Een docent is al erg, maar een docent die drinkt nog veel erger!

Mike
Dank je wel Mike. Geaccepteerd. Tja je hebt jezelf ook niet gemaakt en een alcoholverslaving onder ogen zien en nog moeilijker: achter je weten je laten: grote klasse van jou Mike, eerlijk waar 💪

Jij hebt vast ook het nodige uit te staan gehad met mij: ik had zoveel lichamelijke en trouwens ook psychische klachten. Dat laatste was ik me toen niet eens van bewust, wist niet waar ik het moest zoeken. Ik heb het gelukkig ten goede gekeerd, maar de afgelopen 10 jaar was ik overwegend geen leuk medemens. Ik plempte dit forum vol met mijn jammerklachtverhalen. Ik ben niet zo goed met excuses aanbieden: want ja, ik heb het nu eenmaal gedaan wat ik deed. In retrospect had ik dat zo allemaal liever niet gedaan. Dus daarvoor ook mijn excuses aan jou en anderen.
 
Laatst bewerkt:
Goed om te horen, Dorien. Zo blijken we allebei te zijn gegroeid, ik merk het overigens ook aan je bijdrages. Goed dat je je niet door mij hebt laten wegjagen en dat je nog steeds meedoet!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Vandaag derde rouwkaart in 6 weken in de bus (70+)
Afgelopen week ;
vrouw van collega plotseling overleden tijdens vakantie;
Vriendin; opgezwollen bloeduitstorting ter grootte van een appel op haar been;
Andere vriendin; heftige uitslag op handen en voeten;
Zwanger familielid; bloedingen met stolsels en stukjes placenta;
Zus van klant; Plotseling uitgezaaide longkanker, niet te behandelen.

Gelukkig ook goed nieuws; In de wijk waar ik woon heb ik 8 restaurants/ lunchrooms ontdekt waar je gewoon binnen mag komen zonder code.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan