COVID vaccinatie bijwerkingen

Een collega van me, haar schoonmoeder kreeg kort na vaccinatie pijn in haar arm en nek Het bleek een snel groeiende kanker in haar nek (zeldzaam) te zijn en ze is 2 weken geleden ook overleden.
Gisteren sprak ze iemand via haar sport en waren er nog 2 personen met na vaccinatie identiek dezelfde klachten en nekkanker diagnose. o_O
 
Een collega van me, haar schoonmoeder kreeg kort na vaccinatie pijn in haar arm en nek Het bleek een snel groeiende kanker in haar nek (zeldzaam) te zijn en ze is 2 weken geleden ook overleden.
Gisteren sprak ze iemand via haar sport en waren er nog 2 personen met na vaccinatie identiek dezelfde klachten en nekkanker diagnose. o_O

Nou dit dus, ik hang net aan de telefoon met een zakenrelatie. Zeer intelligente man en fel antivax :)
Niet alleen slim dus, maar ook verstandig.

Ik vertel heel dat verhaal van @FoolProof waarop hij zegt. Dat is merkwaardig. Mijn vader (85, wel gevaxt) heeft nu allemaal problemen, gaat tie naar de dokter blijkt dat hij opeens 2 gebroken ribben heeft.

Dat is gek natuurlijk dat iemand opeens 2 gebroken ribben heeft en hij een beetje zoeken en bljikt dat dat samen kan hangen met de ziekte van K a.hler *1, eoa kankersoort.

Hij legde zelf ook al de link met eventuele vaccinatieschade (het kan natuurlijk toeval zijn dat zijn vader dit krijgt) maar het is frappant dat je nu opeens veel nieuwe kankergevallen hoort.

Gaat nu de medische molen in :-(

--> MGGC

*1 bewust gespatieert wegens zoekmachienfopperij
 
Rossige vader en zoon beiden onlangs geopereerd aan melanoom. Ook dus beiden geprikt voor de vrijheid.
 
Ziet iemand een lijn in de gezondheidsklachten n.a.v. het vrijheidsprikje. Is er een breed scala of is het meeste te herleiden naar a.l.v. ongecontroleerde eiwitgroei in vaten maar ook organen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan