COVID vaccinatie bijwerkingen

Stel je voor dat ik zou zeggen over dat ''En dan zo uit het niets'': ''Nou ja, dat is misschien maar de vraag''. Er zou een bom ontploffen. Waarom staat het er uberhaupt dat: ''En dan zo uit het niets''. Het lijkt onbewuste afweer van gedachten die nu al wel door haar heenschieten. Ik kan nu trouwens ook echt niets uitbrengen. Ook niet iets luchtigs van: 'Wat was hij een fijne collega''. Of zo. Dus in zekere zin zeg ik het toch: dat ik twijfel aan de conclusies van mijn gevaxte collega's. Ze weten het ergens wel. Die kloof gaat groeien. Er was altijd al een soort kloof, maar dat was prima te doen.
Wel akelig Lievergezond om mee te maken en pijnlijk, je ziet nu waar wij eigenlijk al jaren voor waarschuwen heel dichtbij komen. Het verdriet van alle achterblijvende levende zielen, collega's familie, alles. Eerst waren het vaak maar woorden, nu is heel dichtbij 😑
 
Hoor net twee secretaresses praten:

doos 1: Ja, mijn moeder (84) moest vh weekend naar het ziekenhuis, ze was opeens aan 1 oog blind.
doos 2: goh
doos 1 : En ze kon pas 'snachts om 12 uur (zat op zon) gejholpen worden want het was vreselijk druk in het ZH en op de 1e hulp.

Ik gauw gevlucht voor ik de vraag der vragen kon stellen natuurlijk, zo'n lafbek ben ik ook wel, maar goed.
 
En weer een verpleegster die een boekje open doet:
Ze zei bovendien dat sommige patiënten niet worden geholpen omdat ze niet gevaccineerd zijn. “Ze waren heel erg ziek en zijn naar huis gestuurd.” Landers heeft deze mensen vervolgens doorverwezen naar iemand die wel bereid was om te helpen. Ze kregen ivermectine en waren binnen 72 uur weer de oude. “Het is echt schokkend, verschrikkelijk en onnodig wat er gebeurt.”
 
Hoor net twee secretaresses praten:

doos 1: Ja, mijn moeder (84) moest vh weekend naar het ziekenhuis, ze was opeens aan 1 oog blind.
doos 2: goh
doos 1 : En ze kon pas 'snachts om 12 uur (zat op zon) gejholpen worden want het was vreselijk druk in het ZH en op de 1e hulp.

Ik gauw gevlucht voor ik de vraag der vragen kon stellen natuurlijk, zo'n lafbek ben ik ook wel, maar goed.
Maar gelukkig geen corona!

Mike
 
Goede vrouwelijke kennis van mij, bijna 70 jaar..Na de eerste spuit vaginale bloedingen ..Ze dacht zelf dat het door de prik kwam, en wat doet mevrouw vervolgens, we nemen de tweede prik ook gewoon :oops:
Inmiddels heeft ze vanaf de tweede prik ook nog rode uitslag op handpalmen, voelt zich niet goed, constante pijnen overal en meerdere verdachte plekjes op het lichaam die snel ontstaan waarvoor ze al biopt heeft laten nemen.
Een goede vriend van haar wilde niet vaxxen, maar hee vakantie dus toch gedaan..Nu oogproblemen, ziet af en toe slecht tot niks meer.

Maar.....Onee, die laat ik over aan Mike ;)
 
Waarom heeft ze de tweede prik gehaald als de eerste al erge bijwerkingen heeft veroorzaakt?
Zij geloofde niet dat het van de vaccinatie kwam omdat de artsen in het ziekenhuis zeiden dat dat niet de oorzaak was van haar klachten, dus ze geloofde mij niet, helaas.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.685
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan