COVID vaccinatie bijwerkingen

Mijn vriendin heeft na de 1e prik erge pijnlijk brandende voeten gekregen. Na de 2e is het nog erger geworden en ze zit nu in een rolstoel. Na veel onderzoeken en elke dag o.a. morfine denken ze aan neuropathie.

Waarom heeft ze de tweede prik gehaald als de eerste al erge bijwerkingen heeft veroorzaakt?
 
Waarom heeft ze de tweede prik gehaald als de eerste al erge bijwerkingen heeft veroorzaakt?
Zo iemand ken ik ook. Had al klachten na de eerste prik, en zei zelf dat het door de prik moest komen. Nam vervolgens gewoon de tweede ook nog. Met als gevolg nu nog meer klachten....En ja, het is ook een vrouw.
 
God moest kiezen tussen een mooi lichaam of een scherp intellect. Hij gaf het lichaam aan de vrouw en het intellect aan de man.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Daar gaan we dan. Oudcollega (is al met pensioen, rond de 70 jaar schat ik hem) heeft afgelopen week een aantal beroertes gekregen is me net ter ore gekomen. Hij ligt daardoor nu met slechte prognoses in coma. De verwachting is dat hij deze week komt te overlijden. Over de oorzaak wordt niet bericht, maar goed, mijn vermoeden snappen jullie wel.
Collega is nu niet meer. Dit schrijft andere -ook gevaxte- collega over dit verlies:

''Nou wat was tie nog jong hè! En dan zo uit het niets. Niet ziek, nog hartstikke druk en vol in het leven. En dan ben je ineens weg''.

Weet je, ik kan helemaal niks meer zeggen nu. Ook geen oppervlakkig gelul meer.
 
Laatst bewerkt:
Collega is nu niet meer. Dit schrijft andere -ook gevaxte- collega over dit verlies:

''Nou wat was tie nog jong hè! En dan zo uit het niets. Niet ziek, nog hartstikke druk en vol in het leven. En dan ben je ineens weg''.

Weet je, ik kan helemaal niks meer zeggen nu. Ook geen oppervlakkig gelul meer.
Zou hersenschade niet de grootste bijwerking zijn🤔
 
Zou hersenschade niet de grootste bijwerking zijn🤔

Stel je voor dat ik zou zeggen over dat ''En dan zo uit het niets'': ''Nou ja, dat is misschien maar de vraag''. Er zou een bom ontploffen. Waarom staat het er uberhaupt dat: ''En dan zo uit het niets''. Het lijkt onbewuste afweer van gedachten die nu al wel door haar heenschieten. Ik kan nu trouwens ook echt niets uitbrengen. Ook niet iets luchtigs van: 'Wat was hij een fijne collega''. Of zo. Dus in zekere zin zeg ik het toch: dat ik twijfel aan de conclusies van mijn gevaxte collega's. Ze weten het ergens wel. Die kloof gaat groeien. Er was altijd al een soort kloof, maar dat was prima te doen.
 
Laatst bewerkt:
We are reaching the precipice. Helaas moeten er nog meer gaan vallen voordat er ook maar enig inzicht gaat komen bij die collega's. Het moet zo erg en zo overduidelijk zijn dat er geen sprake meer kan zijn van 'toeval'. Bereid je voor op de massaslachting, want menige collega zal volgen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
We are reaching the precipice. Helaas moeten er nog meer gaan vallen voordat er ook maar enig inzicht gaat komen bij die collega's. Het moet zo erg en zo overduidelijk zijn dat er geen sprake meer kan zijn van 'toeval'. Bereid je voor op de massaslachting, want menige collega zal volgen.

Mike
Mike, ja ik had het alleen nog maar over de verstandhoudingskloof. Dat andere waar jij het over hebt, dat voorzie ik ook, al twijfel ik tegelijk ook daaraan. De groeiende verstandhoudingskloof vind ik al zo ellendig. Ik kan het ook zo zien; misschien lagen we al zo mijlenver uit elkaar, maar omdat het zo goed ging, viel het niet op. Soms probeer ik zo te denken.
 
Precies dat. Dit was er a die tijd al, alleen wordt het nu heel erg duidelijk allemaal. Pijnlijk duidelijk. Het is wat het is, ook jij en wij allemaal moeten de 'precipice' bereiken. Pas als we met z'n allen met de rug tegen de muur staan zullen we onze meningsverschillen opzij moeten zetten en zij aan zij gaan strijden tegen een gezamenlijke vijand.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan