COVID vaccinatie bijwerkingen

Je moet er wel rekening mee houden dat nu.nl (die normaal gesproken juist tegen Jan Roos is) nu hem misbruiken voor eigen doeleinden. Ik volg Jan ook in zijn uitzendingen op Youtube, en heb juist sterk de indruk dat hij niet geprikt is.
Ok dat zou kunnen, ik volg op YouTube niets en Jan Roos helemaal niet.
Ik volg wat conspiracy kanalen zoals velen hier, gedachten voer x22 praying medic als hij iets te melden heeft en nog een paar af en toe.
 
Net hier iemand op visite, vanwege zijn werk spuit gehaald (2*)

Na de 2e paar dagen beroerd en nu, 2 weken later, nog steeds moe.

Is er niet bij mee, maar ja, werk verwacht het. Heel veel buitenland

Gelukkig geen cojona..
 
Heb je ivermectine geadviseerd?
Nee, het zijn echt leuke mensen zolang het niet erover gaat dat wij ^wappies^ zijn. Zeker als zijn vrouw erbij is. Die heeft dezelfde baan, ook prikjes gehad :-(

Binnenkort spreek ik hem alleen een dan zal ik er eens voorzichtig over beginnen.

Ik zal hem leessuggesties geven, wat uitzoekwerk en als hij dan de goeie conclusies trekt kan ik hem zo een potje ivermectine cadeau doen. Maar ook hier geld voor wat mij betreft DYOR.

Ik heb geen zin in discussies van, jij zei dat dat zou helpen en het helpt niet lul. Of zoiets.

Mensen moeten zelf iets bedenken, je kan ze hooguit een bepaalde kant op sturen vin ik.

Het gros van mijn vrienden heeft geen spuit gehad, dat is fijn. De rest, hoe aardig ook moet eerst zelf WILLEN nadenken voor ik adviezen ga geven.
 
Nee, het zijn echt leuke mensen zolang het niet erover gaat dat wij ^wappies^ zijn. Zeker als zijn vrouw erbij is. Die heeft dezelfde baan, ook prikjes gehad :-(

Binnenkort spreek ik hem alleen een dan zal ik er eens voorzichtig over beginnen.

Ik zal hem leessuggesties geven, wat uitzoekwerk en als hij dan de goeie conclusies trekt kan ik hem zo een potje ivermectine cadeau doen. Maar ook hier geld voor wat mij betreft DYOR.

Ik heb geen zin in discussies van, jij zei dat dat zou helpen en het helpt niet lul. Of zoiets.

Mensen moeten zelf iets bedenken, je kan ze hooguit een bepaalde kant op sturen vin ik.

Het gros van mijn vrienden heeft geen spuit gehad, dat is fijn. De rest, hoe aardig ook moet eerst zelf WILLEN nadenken voor ik adviezen ga geven.
Kan me kapot ergeren aan haar gebruik van het woord "prikje" grrrrrrr
 
Kan me kapot ergeren aan haar gebruik van het woord "prikje" grrrrrrr
Maar, dat gezegd hebbende. Wat raden jullie aan om te laten lezen aan iemand met vaxschade om die persoon richting de ivermectine te sturen?
Liefst mooie samenvatting, niet gelijk het gehele forum:)
 
Maar, dat gezegd hebbende. Wat raden jullie aan om te laten lezen aan iemand met vaxschade om die persoon richting de ivermectine te sturen?
Liefst mooie samenvatting, niet gelijk het gehele forum:)
Niets laten lezen, bij quackcinatie schade zeggen dat je een oplossing hebt en een pot ivermectine voor de neus zetten, nemen ze die niet pech voor hun, ze gaan echt niets lezen buiten de MSM dus voor t blok zetten.
Bij weigeren hulp ook direct 15 meter social distance, mijn mening maar ik ben knetter hard geworden
 
Niets laten lezen, bij quackcinatie schade zeggen dat je een oplossing hebt en een pot ivermectine voor de neus zetten, nemen ze die niet pech voor hun, ze gaan echt niets lezen buiten de MSM dus voor t blok zetten.
Bij weigeren hulp ook direct 15 meter social distance, mijn mening maar ik ben knetter hard geworden
Je hebt een punt!!
 
En we hebben er weer 1 uit de nabije omgeving:-]

Net met een zeer goede zakenrelatie zitten videobellen.

Met heel het gezin een prik wezen halen (5x m/v) Zakenrelatie eerst paar dagen ziek geweest van prik. Vervolgens gaat een van de kinderen na het Janssen vaccin stappen, komt terug met Cojona.

Steekt heel het gezin aan en die worden daar allemaal ziek van:)
Liggen ze weer op bed.

Lig je dan, met vaccin en Cojona.
 
En we hebben er weer 1 uit de nabije omgeving:-]

Net met een zeer goede zakenrelatie zitten videobellen.

Met heel het gezin een prik wezen halen (5x m/v) Zakenrelatie eerst paar dagen ziek geweest van prik. Vervolgens gaat een van de kinderen na het Janssen vaccin stappen, komt terug met Cojona.

Steekt heel het gezin aan en die worden daar allemaal ziek van:)
Liggen ze weer op bed.

Lig je dan, met vaccin en Cojona.
Nou dan heb ik er ook nog 1..
Kwam mijn schoonmoeder tegen bij het winkelpleintje hier. Ze zag mij niet gelukkig! Maar ze had dus een mondkap op😤 en dat terwijl ze al 2 spuiten heeft gehad. Dus ik vertel dat tegen mijn vriendin ( niet gevaccineerd ).. en die zei zelfs.. ja hoor meen je niet. Nu blijkt ze het te doen voor mijn schoonvader omdat hij kanker heeft. Hoe bang kun je zijn zeg🤬

Sprak ook met een collega die heel veel spijt heeft van haar spuit!
Ze heeft nu een oogaandoening waar ze nooit eerder last van had..

Wat een wereld😂
 
En net weer iemand aan de lijn, volledig gevaccineerd en heel erg Cojona gehad vorig jaar. (heeft een autoimmuun ziekte dus is altijd de sjaak met alles wat er voorbij komt)
Had zich net laten testen want snotterig etc etc.

Ik vraag waarom laat je je dan testen? "Je wilt toch geen anderen besmetten" was het antwoord.

Mooi statistisch bewijs dat (N=1) dat de testen alleen utgevoerd worden door mensen die in het Cojona narratief geloven.

(Die 5 mensen in post hierboven hadden zich natuurlijk ook allemaal laten testen)

Ik daarentegen (ook N=1) heb mij nog nooit laten testen, net als waarschijnlijk de meeste op dit forum. (N= stuk meer)
 
En net weer iemand aan de lijn, volledig gevaccineerd en heel erg Cojona gehad vorig jaar. (heeft een autoimmuun ziekte dus is altijd de sjaak met alles wat er voorbij komt)
Had zich net laten testen want snotterig etc etc.

Ik vraag waarom laat je je dan testen? "Je wilt toch geen anderen besmetten" was het antwoord.

Mooi statistisch bewijs dat (N=1) dat de testen alleen utgevoerd worden door mensen die in het Cojona narratief geloven.

(Die 5 mensen in post hierboven hadden zich natuurlijk ook allemaal laten testen)

Ik daarentegen (ook N=1) heb mij nog nooit laten testen, net als waarschijnlijk de meeste op dit forum. (N= stuk meer)
Testen? Wat is dat. Mijn stem is weg en heb last van mijn keel maar testen?? No f### way! Deden we vroeger ook niet!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan