COVID vaccinatie bijwerkingen

Vorige week hoorde ik van iemand (20 jaar) die zijn tweede "prik" heeft gehad dat hij zich twee dagen best wel slecht voelde. Dat kwam doordat hij al "Corona heeft gehad", waardoor het imuunsysteem sterker reageert op de prik. Jaja.

Vandaag weer zo'n verhaal van een 35-jarige man na de tweede prik. Ik weet niet welke van de vier prikken hij heeft gehad.
 
Nogmaals gevraagd: “Ik heb mn eerste prik laten zetten maar geloof er ook steeds minder van….. dus geen 2e”

Ik denk dat het tegenvalt dat gevaccineerden nog steeds geen hol mogen.
 
Had ze de prik vorige week al gehad?
Ja. Het was me sinds een maand terug al duidelijk dat ze gevaxt was. Toen was de yogales pas voor het eerst weer begonnen dit jaar. En toen ging ze aan het begin van de les eenieders vaccinatiestatus af en vertelde dat ze zelf ook gepakt was. Ik kan het eigenlijk niet geloven dat ze het gedaan heeft als zijnde yogajuf die eerst de mond vol had over yoga en natuurlijke immuniteit. Wat een tutje is het dan dat ze zich heeft laten beetnemen. De lessen zijn zo goed verder. Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij hoe mensen gehypnotiseerd worden/zijn.
 
hier vanochtend jonge kerel (40) overleden op dorp, altijd buiten aan het werk tuinman, niet roken, niet drinken, wel aan stevige kant; hartaanval, 2x gereanimeerd vannacht, vanochtend overleden. Qua leeftijd waarschijnlijk na 2e prik... Ik weet niet of hij gevaccineerd is, verwacht van wel..
 
Het Amerikaanse RIVM laat weten dat er tussen 14 december 2020 en 19 juli dit jaar 12.313 overlijdens zijn gemeld na coronavaccinatie. Dat betekent dat er in een week 6234 meldingen zijn bijgekomen. Het is niet bekend of de enorme sprong het gevolg is van een achterstand of dat het hier gaat om overlijdens die afgelopen week zijn gemeld.
 
De professor benadrukte dat de prik giftig en ontzettend gevaarlijk is. Het spike-eiwit beschadigt weefsels en nadat het wordt aangemaakt, valt het lichaam zijn eigen cellen aan. In het bloed beschadigt het spike-eiwit bloedcellen en veroorzaakt het bloedstolsels.
 
Dit kwam op LinkedIn voorbij. Gewoon in een regionaal krantje. In oktober op de voorpagina van het Parool ofzo? Overleden door AstraZenica vaccin.
 

Bijlagen

  • 9173D3CA-A3B6-4913-860F-DDDD441A27D0.jpeg
    9173D3CA-A3B6-4913-860F-DDDD441A27D0.jpeg
    291,9 KB · Weergaven: 23

Wappie geweest nu voor de tweede keer corona waarschijnlijk na 2 vax, iedereen die corona ontkent is gestoord zegt gestoorde Jan Roos.
Ging ooit tegen alles, wat ze in Den Haag verzonnen wordt dan nu zeker corona ambassadeur. Waarschijnlijk is covid ook een soa, hij was op Majorca en daar waren nogal wat varianten actief Jansen Astra Zenica Pfizer Moderna dan hebben we het nog niet over de Lambada Flamengo Tango en de gewone strandsex , covid is ook al een soa.... Sex on the Beach met een valse QR en je mag meedoen in de propaganda molen.
Covid krijgen na quaccinazi is ook bijwerking
 

Wappie geweest nu voor de tweede keer corona waarschijnlijk na 2 vax, iedereen die corona ontkent is gestoord zegt gestoorde Jan Roos.
Ging ooit tegen alles, wat ze in Den Haag verzonnen wordt dan nu zeker corona ambassadeur. Waarschijnlijk is covid ook een soa, hij was op Majorca en daar waren nogal wat varianten actief Jansen Astra Zenica Pfizer Moderna dan hebben we het nog niet over de Lambada Flamengo Tango en de gewone strandsex , covid is ook al een soa.... Sex on the Beach met een valse QR en je mag meedoen in de propaganda molen.
Covid krijgen na quaccinazi is ook bijwerking
Je moet er wel rekening mee houden dat nu.nl (die normaal gesproken juist tegen Jan Roos is) nu hem misbruiken voor eigen doeleinden. Ik volg Jan ook in zijn uitzendingen op Youtube, en heb juist sterk de indruk dat hij niet geprikt is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan