COVID vaccinatie bijwerkingen


Een week na vaccinatie werden er 80 besmettingen vastgesteld. Een aantal van hen waren ernstig ziek en een deel daarvan is uiteindelijk overleden. De cohortafdeling ging weer open, voor de mensen die gevaccineerd waren. Al snel lag de afdeling helemaal vol met hele zieke mensen.

“Daar had ik mijn vraagtekens bij,” zei Bernardette. “Hoe kan het zo zijn dat een week na die vaccinatie – het ‘reddende middel’ – zoveel mensen in korte tijd overlijden? Dat vond ik wel heel vreemd.”

“Is het niet juist dóór die vaccinaties dat deze mensen nu overlijden?”
 
Ik sprak gister een verloskundige
Het aantal doodgeboren kindjes vanaf week 12 tot week 28 in de zwangerschap is van gemiddeld 5 in de maand toegenomen naar 5 PER WEEK
Welke verloskundige was dat? Dat is vreselijk. 5 kindjes per maand maak je al nooit mee laat staan 5 per week.
 
Mijn moeders beste vriendin heeft een kennis wiens dochter een buurvrouw heeft en die had gehoord dat de dochter van de bakker dood bleef 3 maanden na haar vaccin. Die dingen zijn levensgevaarlijk! Moord!
 
Ik snap er werkelijk niks van, Al die zwangere mutsen die ik in mijn omgeving gezien heb de laatste jaren, lopen allemaal te miepen, dat ze dit niet mogen eten en dat niet mogen drinken. Dunne kazen, zalm, rood vlees, drank etc etc etc etc. En dan gvd wel een EXPERIMENTEEL middel in laten spuiten:-(

Hoe dan?
Omdat je een vaccin niet opeet en niet in je maag en darmen komt maar in je spieren wordt gespoten en via je klieren je (geboren) immuunsysteem aan het werk zet en na hooguit een paar weken volledig uit je systeem is.
 
Welkom in de wereld van een vrouw. Volginstinct boven zorginstinct. NUL evolutie sinds Eva.

Mike
Voor ik als trol word weggezet: wat bedoel je hier mee? Is de vrouw in jouw ogen ondergeschikt aan de man? Geloof jij in God en de Bijbel?
 
Omdat je een vaccin niet opeet en niet in je maag en darmen komt maar in je spieren wordt gespoten en via je klieren je (geboren) immuunsysteem aan het werk zet en na hooguit een paar weken volledig uit je systeem is.
juist je darmen zijn een zeer belangrijk onderdeel van je immuunsysteem ! een onbekende vreemde substantie in je arm kan je immuunsysteem juist vreselijk in de war brengen .. daar is gedegen onafhankelijk onderzoek voor nodig, vertrouw op je eigen immuunsysteem door je geestelijk en lichamelijk goed te voeden.
 
juist je darmen zijn een zeer belangrijk onderdeel van je immuunsysteem ! een onbekende vreemde substantie in je arm kan je immuunsysteem juist vreselijk in de war brengen .. daar is gedegen onafhankelijk onderzoek voor nodig, vertrouw op je eigen immuunsysteem door je geestelijk en lichamelijk goed te voeden.
Precies: via de normale spijsvertering hebben we nog allerlei verdedigingslinies lopen: maag, lever, darmen, pancreas etc. maar iets in je spieren of aders laten spuiten is wel even andere koek waarbij we veel minder verweer hebben nog dan via de spijsvertering.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan