COVID vaccinatie bijwerkingen

Gistermiddag is mijn lieve schoonvader, 86, overleden aan een hartstilstand. Twee keer geprikt 🙁 Druk bij de Dela, ze duurde drie uur eer ze hem op kwamen halen, de crematie is pas volgende week donderdag. Opvallend was wel dat de mensen die hem op kwamen halen geen mondkapjes droegen.... Op een periode van twee maanden zijn nu mijn schoonvader, zijn zus en twee goede vrienden van hem overleden, allen dubbel geprikt. Schoonfamilie allemaal dubbel geprikt en verslagen door het onverwachtse overlijden, manlief en ik hebben maar wijselijk onze mond gehouden maar we houden ons hart vast voor wat er nog komen gaat de komende periode.....

Wendy
Gecondoleerd. Er zullen nog velen volgen als keiharde prijs die betaald moet worden voor de vrijheid.

Mike
 
Tja hoe groot zal de toename zijn van dit soort gevallen gaan zijn en vanaf welk punt schrijf je het niet meer toe aan ''de normale gang van zaken''.
 
Gistermiddag is mijn lieve schoonvader, 86, overleden aan een hartstilstand. Twee keer geprikt 🙁 Druk bij de Dela, ze duurde drie uur eer ze hem op kwamen halen, de crematie is pas volgende week donderdag. Opvallend was wel dat de mensen die hem op kwamen halen geen mondkapjes droegen.... Op een periode van twee maanden zijn nu mijn schoonvader, zijn zus en twee goede vrienden van hem overleden, allen dubbel geprikt. Schoonfamilie allemaal dubbel geprikt en verslagen door het onverwachtse overlijden, manlief en ik hebben maar wijselijk onze mond gehouden maar we houden ons hart vast voor wat er nog komen gaat de komende periode.....

Wendy
Gecondoleerd en heel veel sterkte ❤️.
 
Nog een belangrijke reden om je niet te laten covidprikken
''GEVACCINEERDE MENSEN VERLIEZEN HUN MENSENRECHTEN.
Uitspraak Supreme Court USA geen rechten voor mensen die zijn ingespoten met MRNA vaccin.
In de VS heeft de Hoge Raad geoordeeld dat gevaccineerde mensen wereldwijd producten zijn, gepatenteerde goederen, volgens de Amerikaanse wet, niet meer menselijk.

Door middel van een aangepast DNA of RNA vaccinatie, de mRNA vaccinatie, houdt de persoon op om mens te zijn en wordt de EIGENAAR van de houder van het gemodificeerde GEN vaccinatiepatent, omdat ze een eigen genoom hebben en niet meer ′′ menselijk ′′ zijn (zonder natuurlijke mensen) , maar ′′ trans-mens ", dus een categorie die niet bestaat in de rechten van de mens.
De kwaliteit van een natuurlijke persoon en alle aanverwante rechten zijn verloren.
Dit geldt wereldwijd en octrooien zijn onderworpen aan de Amerikaanse wetgeving.
Sinds 2013 zijn alle met GM gemodificeerde mRNA ' s gevaccineerde mensen wettelijk trans-menselijk en legaal geïdentificeerd als trans-mens en genieten geen enkele rechten van een staat, en dit geldt wereldwijd, omdat GEN-PUNT-technologieoctrooien zijn Onder Amerikaanse jurisdictie en wet, waar ze zijn geregistreerd.''
BRON van het besluit van de VS SUPREME GERECHT
PDF HIER https://www.supremecourt.gov/opinions/12pdf/12-398_1b7d.pdf

Om te volgen hoe / als het voor anderen geldt, buiten de VS.
https://t.me/TheaJuup/36455 https://www.rtdutch.net/gevaccineerde-mensen-verliezen-hun-mensenrechten
 

Bij de Europese database van rapporten over vermoedelijke bijwerkingen van geneesmiddelen (EudraVigilance) zijn tot 13 november 30.551 sterfgevallen en 1.163.356 gevallen van bijwerkingen na de coronavaccins geregistreerd.
Agnes Kant, directeur van Bijwerkingencentrum Lareb, beweert vandaag in gesprek met het AD dat we inmiddels kunnen stellen dat ‘de angst voor het coronavaccin onterecht is geweest’. “Over de gehele linie zien we weinig afwijkends ten opzichte van andere vaccins,” zegt Kant.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.052
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan