COVID vaccinatie bijwerkingen

Nederlandse Teleartsen Genootschap start behandelingen tegen vaccinatieschade​

IMG_20230702_081152_632.jpg
Another One Bites The Dust: Bodybuilder Jo Lindner, known online as ‘Joesthetics,’ dead at 30; says “I got the vaccine 4 times!” His girlfriend, Nicha stated that “he had complained of neck pain just days earlier.” An aneurysm is said to be the cause. He stated: “After getting the shot I got my bloodwork done and my doctor saw particles in it and he said it’s from THIS (the shot).” — Joe Lindner . He mentions hearing about blood clots from his friends and much more. Another doctor told him that he needs to clean his blood if he wants to “survive”!

Mike

Bekijk bijlage 28389
Another One Bites The Dust: Bodybuilder Jo Lindner, known online as ‘Joesthetics,’ dead at 30; says “I got the vaccine 4 times!” His girlfriend, Nicha stated that “he had complained of neck pain just days earlier.” An aneurysm is said to be the cause. He stated: “After getting the shot I got my bloodwork done and my doctor saw particles in it and he said it’s from THIS (the shot).” — Joe Lindner . He mentions hearing about blood clots from his friends and much more. Another doctor told him that he needs to clean his blood if he wants to “survive”!

Mike
Gevalletje steroïden volgens de fitness community

IMG-20230702-WA0003.jpg

Veel nogal jongere patiënten (ik spreek van onder de 50 jaar) berichten over een tia en andere over hartproblemen. Ra ra...
Ik hoor het overal om me heen. Ook op de opleiding wordt bericht over hartproblemen, mensen die met spoed opgenomen moeten worden en omleidingen krijgen en voorheen NIETS hadden en ook astma en aanverwante problemen.

Dorothé

Twee dagen geleden is een bekende overleden. Vrouw van rond de 60 jaar. Ze had een bloeding in haar darmen en een longembolie. In de avond toen haar man en zoon op bezoek waren op de intensive care ging het beter, maar de volgende ochtend is ze toch overleden.
De corona prikken had ze allemaal gehad.
Ze was niet het toonbeeld van gezondheid met een BMI dat niet in een cijfer uit te drukken was. Dat kan er ook mee te maken hebben gehad. Gezien de longembolie, dat een bloedstolsel in de longslagader is, kunnen de prikken er wel mee te maken hebben.

Forum statistieken

Onderwerpen
Leden
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan