COVID vaccinatie bijwerkingen

Stukje uit onderstaand artikel vertaald. De video moet ik zelf nog kijken, is weer zo'n lange.....

Dr. Peter Breggin vergrootte de verontrustende parallellen van de mRNA-effecten op de menselijke geest met de effecten van lobotomie, waardoor de "vaccinatie"-campagne zonder enige twijfel een van de meest brute, ja zelfs wrede misdaden tegen de mensheid is die ooit zijn gepleegd.

De meeste mensen kennen lobotomie alleen uit de film "One Flew Over the Cuckoo's Nest", hoewel de Covid-crisis heeft aangetoond dat niets te luguber of te eng is voor Big Pharma om producten te ontwerpen en op te nemen die bedoeld zijn om massaal bij bevolkingsgroepen te worden ingespoten onder de noemer "vaccin".

Deze video bevat details en beelden waar sommige kijkers zich niet prettig bij zullen voelen. Maar het is heel belangrijk voor ons allemaal om te weten en te begrijpen wat deze mRNA-injectie doet met het lichaam en de geest van degenen die ze hebben gekregen. Alleen dan zullen we kunnen begrijpen waarom zoveel mensen die deze injecties kregen niet meer door ons - de niet-mRNA besmette - kunnen worden bereikt.

Why do some people’s personalities suddenly change after receiving mRNA injections?​

 
Stukje uit onderstaand artikel vertaald. De video moet ik zelf nog kijken, is weer zo'n lange.....


Why do some people’s personalities suddenly change after receiving mRNA injections?​


belangrijke video om te bekijken
 
Volgens de Duitse arts komen de symptomen van het Post-Vac-Syndroom overeen met long covid, maar kan er onderscheid gemaakt worden tussen deze twee. Belangrijk is wel het syndroom zo snel mogelijk te herkennen en te behandelen.

Omdat vaccinatieschade lang een taboe-onderwerp is geweest (om vaccintwijfel te voorkomen), zijn deze 400 meldingen wellicht het topje van de ijsberg.


Vriendin van mij heeft (naar eigen zeggen) ook long/post covid maar ik denk dan meteen aan de prikjes. Ze is nu wel flink aan de ivermectine.
 
Ik merk er in mijn omgeving nog niks van, enigste wat ik wel hoor is vooral veel griep en verkoudheidsverschijnselen.
Eerst waren het alleen de geprikzineerden, maar nu ook de ongeprikzineerden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.896
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan