COVID vaccinatie bijwerkingen

Buurvrouw 4 deuren verderop alle vaccins gehad, kennis van haar heeft net alarm geslagen omdat ze niet open doet en alleen woont, ze is bang dat ze ergens dood in het huis ligt. Politie is inmiddels ter plaatse.. ik ben benieuwd. Aardig vrouwtje wel die buuf maar zeer overheidsgetrouw..
 
Collega van mij volgende verhaal:

Vriend van hem, onder druk van zijn vrouw laten prikken, kort daarna parkinson gekregen. Zo trillen in zijn handen dat hij gelijk klaar is met werken. (Besturen kraan mbv joystick)

Sip en idd, niet luisteren naar angstige vrouwen en psgwsp
 
Broer vriendin ook: die zei eerst dat hij niet voor die prikken zou gaan alleen al omdat er zo'n druk op stond. En toen later ineens heeft hij die prik toch laten zetten: hij had zich laten overhalen door zijn partner. Hoe erg zeg. Als je dan eigenlijk zelf niet wilde.

Jeugdvriendin wilde eigenlijk ook niet. Maar toen dacht ze dat het moest voor haar werkgever in het onderwijs. Ongelofelijk dat die gezwicht is. Vroeger was ze altijd mijn lichtend voorbeeld van iemand die niet met zich laat sollen.
 
Broer vriendin ook: die zei eerst dat hij niet voor die prikken zou gaan alleen al omdat er zo'n druk op stond. En toen later ineens heeft hij die prik toch laten zetten: hij had zich laten overhalen door zijn partner. Hoe erg zeg. Als je dan eigenlijk zelf niet wilde.

Jeugdvriendin wilde eigenlijk ook niet. Maar toen dacht ze dat het moest voor haar werkgever in het onderwijs. Ongelofelijk dat die gezwicht is. Vroeger was ze altijd mijn lichtend voorbeeld van iemand die niet met zich laat sollen.
Mensen hebben moeite met de druk van buiten, dat is wel zeker.....

Sip is dat
 

 
Ja maar het was ook wel heel erg warm en de uitgestelde zorg door corona helpt ook niet mee is iets wat ik dan vaak te horen krijg.

 
Iedereen die met dit soort smoesjes aankomt weet verrekte goed hoe het zit. Meer dan 2 jaar geleden zijn ze volop in het overheids- en medianarratief meegegaan en hebben ze alles wat wees op het tegendeel in de wind geslagen. Aangezien dit een angstscenario gebaseerd op overleving en zelfbehoud betreft is er een uiterst krachtig egomechanisme getriggerd. Datzelfde ego kan nu niet meer terug, want dan zou men de waarheid moeten erkennen en persoonlijke verantwoordelijkheid moeten nemen voor de ontkenning ervan. Het ego zou door dit eigenaarschap sterven en dat wil het niet. Aangezien deze mensen niet sterk genoeg van karakter zijn om dit aan te willen en durven gaan blijven ze dat op angst gebaseerde ego voeden en volharden in de ontkenning. Zij weten echter verdomd goed hoe het zit en hen wacht nu enkel nog een harde, zeer harde reality check.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Als je compleet 'selfless' bent en je uitsluitend nog dienstbaar maakt voor je Hogere Macht en je medemens Hiervoor zul je eerst je eigen feilbaarheid (wrokken, angsten en (onderdrukte) boosheid) onder ogen moeten zien (stap 4 en 5). Daarna geef je ze over aan God (stap 6 en 7) en daarna kom je niet alleen in het reine met jezelf maar ook met anderen door naar hen rekenschap af te leggen (stap 8 en 9). De route is dus: acceptatie - overgave - vergeving.

Mike
 

Uit bovenstaand artikel ☝️

Elke week overlijden er honderden Nederlanders meer dan normaal en niemand weet waarom. We hebben al lange tijd te maken met oversterfte. De onderzoekers komen er niet goed uit. Volgens de Volkskrant van vorige week worden die data niet gedeeld met de onderzoekers. We kunnen er dus ook geen goed onderzoek naar doen, zei Pieter Omtzigt dinsdag in de Kamer.

Hij stelde voor om het debat hierover binnen een week of zes in te plannen. “Als het omgezet kan worden in een meerderheidsdebat, zou het helemaal mooi zijn, maar ik wil er gewoon over spreken,” zei hij.



Geen meerderheid​

Er was geen meerderheid voor zijn verzoek. De coalitie ging ervoor liggen. D66-Kamerlid Paulusma zei: “Geen steun. Dat is niet vanwege onwil, maar ik ben nog in afwachting van de technische briefing van aanstaande donderdag. Volgens mij hebben we net met een spoed-emailprocedure ook om een aantal data gevraagd. Ik heb die wel nodig om te kijken of het debat daarna nog nodig is, dus voor nu geen steun.”

Van den Berg (CDA) voegde toe: “Ik sluit me aan bij de woorden van mevrouw Paulusma. Nu geen steun.” Ook Bevers (VVD) sloot zich aan bij de woorden van Paulusma. “Geen steun.” Kamerlid Grinwis (ChristenUnie) was kort van stof: “Geen steun.”


Acuut probleem​

Omtzigt was met stomheid geslagen. “Maar als er een oversterfte van enige tienduizenden mensen is en we weten niet waarom, dan hebben we een acuut probleem in de publieke gezondheidszorg. Het spijt me, maar dat je daar niet over spreekt, vind ik niet kunnen. Ik zal het verzoek dus opnieuw doen,” zei hij.

Veel andere partijen wilden juist wel een debat. “Het is van het grootste belang dat er gewoon een beetje duidelijkheid over komt. Ik zie er dus geen enkele reden voor waarom dit zo wordt uitgesteld,” zei Wybren van Haga.
 
Je moet altijd even uitkijken met dit soort video's, want voor je het weet hebben we met een heel ander medisch fenomeen te maken, maar als dit vaccinatieschade is dan is dit absoluut verschrikkelijk en misdadig.

Mike
 
Even al die leesbare namen proberen te verifieren en geen hits. Heb wel geen facebook.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan