COVID vaccinatie bijwerkingen

Mijn moeder ook 2 spuiten gehad. Daarvoor nam ze bloedverdunners. Nu neemt ze zeoliet al een poosje en geen bloedverdunners. Zeoliet is een natuurlijke bloedverdunner. Gezien de bloedklonters kan ik me goed voorstellen dat een bloedverdunnend middel deze bijwerking van de prikken kan voorkomen.
 
van:
Https://Www.goed-bloed.nl

Over ongevaccineerd bloed 🩸 geven en ontvangen

Zolang de overheid niet zijn verantwoordelijkheid neemt om dit netjes te regelen zullen ongevaccineerden mensen het voor elkaar moeten regelen, anders is al hun inspanning voor niets geweest als men onverhoopt bloed nodig heeft. En dat zou toch niemand mogen overkomen?

Ongevaccineerde mensen zijn zelfstandige mensen gebleken de afgelopen twee jaar en doorzetters.

In de tussentijd zou parallelle databank kunnen komen opgezet. Mensen in de buurt worden dan gebeld om bloed te geven. Dit is echter nog toekomstmuziek.

Er is ondertussen wel al een Telegram groep opgezet waar men elkaar om hulp kan vragen als de situatie zich aandient.

Ondertussen moet de politiek onder druk worden gezet om de bloedbanken en ziekenhuizen aan te sporen om onderscheid maken tussen gevaccineerd en ongevaccineerd bloed. Het is heel simpel: “Een rode sticker op goed bloed en een (gif)groene sticker op besmet (gevaccineerd) bloed. Er moet een protocol komen voor goed bloed en gevaccineerd bloed. Beide doelgroepen hun eigen bloed teruggeven, zou eenvoudig zou het moeten zijn.”

Zijn we niet sowieso op weg naar een parallelle samenleving?

Want als het niet wordt geregeld krijg u of geen bloed en gaat u misschien wel dood of u krijgt gevaccineerd bloed met alle gevolgen van dien.
Denk eens aan alle kinderen tot 12 jaar. Als er iets gebeurd en ze hebben bloed nodig dan krijgen ze zonder pardon bloed van gevaccineerden.
Uiteindelijk blijft er geen goed bloed meer over en is iedereen toch gevaccineerd, als er niets gebeurd.

Het probleem is voor ongevaccineerde mensen een tikkende tijdbom. Vroeger of later heeft één van hen bloed nodig.

We moeten er voor elkaar zijn om te zorgen dat een ieder van ons goed bloed (zonder vaccinatie resten) krijgt. U kunt zich aanmelden bij de Telegram groep GoedBloed, dan kunt u het melden als u bloed nodig heeft en als u in staat bent om dan iemand te helpen. Het is absoluut geen garantie op een goede afloop. Maar hoe meer er zijn, des te vaker zal dat positief zijn. En hoe meer mensen er zich hebben aangemeld bij de groep des te groter is de invloed naar de politiek (hopelijk). Het is te regelen maar er zal een hoop bureaucratie en tegenwerking zijn en ontkenning dat het nodig is.


Deze kaart is prima en we zijn het hier allemaal over eens.

Maar wat als een van ons iets overkomt en bloed nodig heeft?

Nu is er niets geregeld en de overheid gaat het zeker niet voor ons regelen.

Maar dat maakt niet uit. Wij zijn zelfstandige mensen en wij regelen het dan wel zelf.

En daarom zijn wij hier!

Want als we het niet regelen krijgen we of geen bloed en gaan we misschien wel dood of we krijgen gevaccineerd bloed met alle gevolgen van dien.

We moeten er voor elkaar zijn om te zorgen dat een ieder van ons puur bloed (zonder vaccinatie resten) krijgt.

We hebben allemaal al het hoongelach over ons heen gekregen.
We zijn allemaal geweigerd op openbare plaatsen waar we altijd kwamen.
We zijn geïntimideerd en bedreigd door de overheid en hun volgelingen.
We zijn met vlag en wimpel geslaagd.

En nu, moeten we dit voor elkaar regelen, anders is onze inspanning voor niets geweest als je bloed nodig hebt. En dat mag niemand van ons overkomen.

De vraag is hoe denk jij dat we dit kunnen regelen? En wat kun jij bijdragen in dit proces?

Het eerste wat je voor de groep kan doen is ongevaccineerde mensen vragen of ze willen en kunnen meedenken, meepraten en meehelpen in deze groep.

Vertel dat ze helemaal naar boven moeten scrollen van onze groep om te lezen waar we voor staan en wat onze doelstelling is.

Als de groep 10.000 leden heeft zorg ik voor een website met alles erop en eraan.

Nodig ook andere bewust ongevaccineerden uit voor deze groep AJB

RT de tweet etc daar help je de groep ontzettend mee.

De overheid en ziekenhuizen gaan uit zichzelf zeker niets doen.

 
Het verhaal van uitvaartondernemer Anja de Roos
Het hele verhaal te lezen via onderstaande link 👇


Augustus 2021, wat normaal een rustige periode is, werd het plotseling ontzettend druk. Veel sterfgevallen van mensen jonger dan 65 jaar. Velen daarvan overleden aan snelgroeiende carcinomen (tumoren, red.). Even leek het erop dat de ‘drukte’ was genormaliseerd. Tot november 2021. Vanaf dat moment was het een gekkenhuis. Soms kreeg ik wel zeven meldingen in tien dagen binnen. Ik kon niet anders dan meldingen doorspelen naar collega’s, wat ik normaal zelden hoefde te doen. De ene na de andere melding betrof een veel te jong persoon. Voor velen was het, BAM, zonder voorbode, einde oefening. Familie kan bij een plotseling overlijden te allen tijde obductie (onderzoek naar reden overlijden door patholoog, red.) aanvragen. Dit gebeurt in Friesland kosteloos. Wel moet men er rekening mee houden dat er soms extra vervoerskosten zijn. Helaas gebeurt dit maar weinig. In december en januari heb ik twee keer meegemaakt dat de arts obductie voorstelde na een plotseling onverwacht overlijden. Bij één iemand was de uitslag binnen twee maanden bekend: hartfalen. Bij de ander is de uitslag wel bekend, maar hier wil/mag (volgens eigen zeggen) de huisarts de nabestaanden niet over informeren.

Ik lees verhalen van postmortale zorgverleners dat mensen na overlijden eenzijdig donker verkleurd zijn. Dit betreft dan vaak: schouder, borst, hals en hoofd. Ik kan dit beamen. Ook zie ik net als hen, geen rood, maar zwart bloed. Mijn inziens is het een taak van een patholoog anatoom om dit te onderzoeken en te melden.
 

Anne Fierlafijn werkt als huisarts in een groepspraktijk in het Belgische Schoten. In haar praktijk ziet ze veel vrouwen met menstruatiestoornissen na vaccinatie, zegt ze in een uitgebreid interview met het magazine. “Maar het gaat ook om ernstigere bijwerkingen zoals hartinfarcten, myocarditis, beroertes en hersenbloedingen.”
 
Waarschijnlijk is ze aan de bloedverdunners en dit is misschien haar redding? Mijn ouders hebben beiden 2 prikken gehad, zijn oud en bijzonder kwetsbaar maar zitten ook allebei aan de bloedverdunners.
Ook zij hebben ogenschijnlijk (nog) nergens last van. Gelukkig maar!
Zou IVM bij trombose verlichting kunnen brengen? Waarschijnlijk wel maar dat kan je natuurlijk niet hard maken.
 
Ik las net toevallig dat het supplement Kaempferol ook bloedverdunnend werkt, voor het geval je een dierbare hebt die spijt heeft vd prikjes en vreest voor blondklonters kan dit wellicht een optie zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan