COVID vaccinatie bijwerkingen

UPDATE VAN DE BIJWERKINGEN 16-05-2022

In deze aflevering neemt Erik Boomsma u opnieuw mee in de cijfers van het medicijnen bijwerkingen meld- en registratiesysteem "EudraVigilance"van het Europese Medicijnen Agentschap (EMA).

De EMA is de autoriteit die tevens de autorisaties van medicijnen afgeeft. Zo gaf de EMA ook de Nood-Autorisatie af voor de toelating van de experimentele Covid-19 mRNA injecties van AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Janssen. Na anderhalf jaar prikken met deze substanties zijn de aantallen gemelde en geregistreerde vaccinatieschade gevallen en overlijdens zó schokkend...., dat gerust mag worden gesproken van Genocide.

Op 27:35 min. In de video, als Erik Boomsma je de totaalcijfers heeft laten zien, dan zegt hij het dat het schokkend is, hij gaat dan verder met: “Wat nog het meest schokkend is, dat is dat ik elke keer deze cijfers ook stuur naar de leden van eerste kamer en de tweede, nou, zeg maar slaapkamer, de eerste en de tweede slaapkamer, dat ik ze stuur naar de burgmeesters en wethouders van de grote steden in Nederland, dat ik ze stuur naar alle omroepen, dat ik ze stuur naar alle dagbladen. En er is niemand, werkelijk waar NIEMAND die er iets mee doet of inhoudelijk reageert op deze cijfers. Het is schokkend. En dat doet mij alleen maar tot de conclusie en de bevestiging komen dat de werkelijkheid niet aan jullie kenbaar gemaakt mag worden. En ik heb dat zelf ook ervaren door de enorme censuur die hierop plaatsvindt.”

 
Kijk eens naar de reacties onderaan dit artikel. Allemaal mensen die na vaccinatie of de booster Gordelroos hebben gekregen en erover berichten op deze site. Dit is een website van Zorgkaart Nederland, onderwerp Gordelroos. Dit is niet goed hoor!

 
Afgelopen zaterdag had ik een verlovings feestje. Ik kwam daar met Jansen geprikte schoonzus tegen. Nou ze kon allerminst dansen met jansen.
Ze zag er bleek uit, ze vertelde me burn-out te zijn, geen energie doodmoe en schommelde suikers(diabetes patiënt).
Ze was totaal niet in het hier en nu. Ze was ook heel vlak. Geen woord over de prik, wel over de verhuizing die haar zwaar valt én drukke baan. Tja kan ook ja😕
 

Bijwerkingencentrum Lareb gaat opnieuw onderzoeken of menstruatiestoornissen en bloedingen na de menopauze bijwerkingen kunnen zijn van coronavaccins. Eerder onderzoek naar de bijwerkingen heeft nog geen volledig beeld kunnen schetsen, aldus het onderzoekscentrum.
Tot eind maart van dit jaar kreeg Lareb 24.090 meldingen van menstruatiestoornissen na coronavaccinatie. De meeste meldingen gingen over een hevige menstruatie na vaccinatie, verlate menstruatie, onregelmatige menstruatie. Ook tussentijds bloedverlies kwam veel voor.
 
 
Uit studies is gebleken dat een HPV-infectie ook andere soorten kanker dan baarmoederhalskanker kan veroorzaken, zoals kanker in de anus, penis en de mond- en keelholte. Deze vormen van kanker komen (ook) bij mannen voor en worden steeds vaker gezien.

🤔

word bang
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.074
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan