COVID vaccinatie bijwerkingen

ook uit Tm AVV
Getuigenis: Afgelopen weekend sprak ik met een rondleider in een museum. Meneer vertelde dat hij plots iets met zijn hersenen heeft. Dokters weten niet wat het was. In ieder geval geen Parkinson. Hij trilde in ene veel, was zijn balans kwijt en moest zich overal aan vasthouden, ook had hij plots afasie. Meneer zei dat het het volgens hem kwam doordat hij 2 jaar terug Corona gehad heeft. Echter waren de klachten pas sinds een paar weken. Ik vertelde hem dat ik denk dat het door de spuitjes kwam. Op zijn gezicht zag ik dat hij nog nooit aan deze optie had gedacht. Hij zou het zijn arts gaan vragen….nou, dan weet je het antwoord al….
🙄
 
ook uit Tm AVV
Getuigenis: Afgelopen weekend sprak ik met een rondleider in een museum. Meneer vertelde dat hij plots iets met zijn hersenen heeft. Dokters weten niet wat het was. In ieder geval geen Parkinson. Hij trilde in ene veel, was zijn balans kwijt en moest zich overal aan vasthouden, ook had hij plots afasie. Meneer zei dat het het volgens hem kwam doordat hij 2 jaar terug Corona gehad heeft. Echter waren de klachten pas sinds een paar weken. Ik vertelde hem dat ik denk dat het door de spuitjes kwam. Op zijn gezicht zag ik dat hij nog nooit aan deze optie had gedacht. Hij zou het zijn arts gaan vragen….nou, dan weet je het antwoord al….
🙄
Zo'n stoffig museum ga je natuurijk ook van trillen....
 

Belgische zorgmedewerkers moeten zich mogelijk verplicht laten vaccineren tegen corona. Orthomoleculair therapeut Jessica Vereecken deelt op social media ‘een echo uit de zorg’.


“Artsen, tandartsen, verpleegkundigen, kinesitherapeuten, vroedvrouwen, cardiologen, neurologen, psychologen, apothekers, zorgkundigen, logopedisten, noem maar op. Elke dag bereiken tientallen tot honderden berichten en mails mijn inbox. Van vaccinatieschade, tot long-term damage tot leegloop tot ontslag. Het is werkelijk hartverscheurend. De meeste getuigenissen zijn moeilijk anoniem te maken, maar ik geef u alvast een kleine greep uit de realiteit,” zegt Vereecken.


“U vroeg een bommetje? U krijgt er eentje! Een kleine greep uit de realiteit. Maar laat vooral de vaccinatieplicht doorgaan. U ziet, het is een topidee!” schrijft ze sarcastisch.

Plotse ziektes​


Een huisarts schrijft: “Dagelijkse kost. Dagelijks. Ontelbare berichten. Soms weet ik niet wat ik ermee aan moet. Soms wil ik schreeuwen. Hoofden tegen muren slaan. Ik weet wie zijn cardioloog is. Uiteraard zal zij dit niet openlijk toegeven. En zo blijven we verder ploeteren.”


“Nochtans gaf de cardioloog het toe. En ik ken verschillende cardiologen die het toegeven. Alleen onder de radar. Plotse ziektes. Hepatitis. Kankers die jaren sluimeren, nu plots agressief.”


Niets wordt gemeld​


Een verpleegster uit een West-Vlaams ziekenhuis zegt tegen Vereecken: “Niets wordt gemeld. Niks wordt gerelateerd. Onlangs een man met trombus op zijn kunstklep, drie dagen actilyse gehad. Alle soorten stollingstesten gehad om te achterhalen waarom. Niemand die denkt aan de booster die een week voordien gegeven werd.”


Een andere huisarts laat weten al verschillende gevallen van hartstilstand en myocarditis te hebben gehad. “Werkveld versus ivoren toren.”


Doodse stilte​


“Ik heb collega’s die nooit ziek zijn. Tot het voorbije jaar. De één zo ziek met hoge koorts, de ander de ene verkoudheid na de andere. Bewoners echt op de sukkel met de gezondheid. Terwijl ze nu al zo lang goed waren. Maar zij kunnen niet zeggen wat ze voelen. Heel erg om toe te kijken. En mensen willen de link niet leggen. Maar dit is te veel ineens,” reageert een verpleegster uit een Vlaamse instelling.


Artsen die zich durven uit te spreken over vaccinatieschade, worden geschorst, merkt Vereecken op. “En nog steeds doodse stilte vanuit de journalistiek. Dan ga ik blijven bommetjes gooien, en ze zullen zwaarder en zwaarder zijn,” kondigt ze aan. “Tot er één van jullie zijn ballen terug uit zijn gat haalt, alwaar ze de laatste twee jaar gevlucht zijn!”


“Mijn integriteit is mijn hoogste goed. Maar als ik geschorst word, zal integriteit de huur niet betalen. Daarom durft bijna niemand te spreken. Ik kan echter niet zwijgen. Dit is té erg, té aanwezig, té hartverscheurend. Ook dít is liefde voor uw patiënt, het risico om alles te verliezen.”

1652868889965.png
 
Ik denk dat sommige mensen zo overwerkt zijn dat ze niet meer helder kunnen nadenken en zich laten leven. Op automatische piloot. En beslissingen of conclusies door anderen gemaakt gewoon aanvaarden omdat ze op alle gebied geen veerkracht meer hebben om zelf te denken of te beslissen. (naast de hypnose dan).

Gisteren nog vertelde collega me dat hij na zijn 1ste zich ineens heel gripperig voelt. 12u na zijn tweede spuit krijgt hij hevige pijn in zijn nieren. Urine onderzoek toont aan dat er bloed in de urine zit. Nog meer onderzoek, tekenen van prostaat kanker. En polieppen in de darm. Kort erop dubbele liesbreuk. Operatie. Wondes genezen niet goed, blijven 8 maanden zweren.

Onlangs zijn booster gaan halen. Viel hij bijna flauw binnen het kwartier dat er op volgt.
Weet je wat zijn huisarts daar op zegt? 'goed joh!! Jongeren reageren daar ook zo op, dat is teken dat je lichaam antistoffen aanmaakt'. En hij slikt dat als zoete koek.

Het gesprek komt ten einde en ik vraag hem "maar dus volgens u komen al uw gezondheidsproblemen van het afgelopen jaar allemaal van het vaccin?"
Ja, dat beaamde hij.
En ga je nog een 4de prik nemen als die er komt?
Ja hoor !
Waarom?
Omdat ik niet op IC wil belanden...ik had al die perikelen niet verwacht, maar sommige mensen moeten er blijkbaar wat voor over hebben. Zegt hij er doodleuk achter.

Ik ben verbijsterd. Heb er geen andere woorden voor.
 
Ik denk dat sommige mensen zo overwerkt zijn dat ze niet meer helder kunnen nadenken en zich laten leven. Op automatische piloot. En beslissingen of conclusies door anderen gemaakt gewoon aanvaarden omdat ze op alle gebied geen veerkracht meer hebben om zelf te denken of te beslissen. (naast de hypnose dan).

Gisteren nog vertelde collega me dat hij na zijn 1ste zich ineens heel gripperig voelt. 12u na zijn tweede spuit krijgt hij hevige pijn in zijn nieren. Urine onderzoek toont aan dat er bloed in de urine zit. Nog meer onderzoek, tekenen van prostaat kanker. En polieppen in de darm. Kort erop dubbele liesbreuk. Operatie. Wondes genezen niet goed, blijven 8 maanden zweren.

Onlangs zijn booster gaan halen. Viel hij bijna flauw binnen het kwartier dat er op volgt.
Weet je wat zijn huisarts daar op zegt? 'goed joh!! Jongeren reageren daar ook zo op, dat is teken dat je lichaam antistoffen aanmaakt'. En hij slikt dat als zoete koek.

Het gesprek komt ten einde en ik vraag hem "maar dus volgens u komen al uw gezondheidsproblemen van het afgelopen jaar allemaal van het vaccin?"
Ja, dat beaamde hij.
En ga je nog een 4de prik nemen als die er komt?
Ja hoor !
Waarom?
Omdat ik niet op IC wil belanden...ik had al die perikelen niet verwacht, maar sommige mensen moeten er blijkbaar wat voor over hebben. Zegt hij er doodleuk achter.

Ik ben verbijsterd. Heb er geen andere woorden voor.
Ik heb ook van dat soort mensen om me heen.. al zouden die mensen willen.. het lijkt wel of ze niet (meer) kunnen nadenken.. en ook zeer vermoeiend om daar een gesprek mee aan te gaan want het komt niet binnen.
 


Zolang er nog boosters worden uitgedeeld, zullen er mensen sterven. Dat zei Edward Dowd, voormalig portfoliomanager bij BlackRock, in gesprek met journalist Naomi Wolf.


Daarnaast kunnen steeds meer mensen niet werken vanwege de bijwerkingen, zei hij. Denk aan spierpijn, andere soorten pijn, mensen kunnen niet lopen, enzovoorts.

Blijft stijgen​

Dowd heeft veel contact met de Canadese investeerder Kelly Brown, die net als hij onderzoek heeft gedaan naar de oversterftecijfers. Brown kwam tot de ontdekking dat de oversterfte in de leeftijdscategorie 0-44 jaar enorm is toegenomen.

In augustus, september en oktober vorig jaar piekte het aantal sterfgevallen. De piek viel samen met de vaccinatiemandaten. In Brits-Columbia en Ontario, de dichtstbevolkte provincies, worden de data relatief goed bijgehouden. Uit die data blijkt niet alleen dat de oversterfte blijft stijgen, maar rond het einde van het jaar ook een recordhoogte heeft bereikt, vertelde Dowd.

Vierde prik​

“Mijn hemel,” reageerde Wolf. “Dat is heel belangrijk.”

De provincies hebben nog geen gegevens over 2022 beschikbaar gesteld. Begin dit jaar kondigde premier Trudeau aan dat mensen hun vierde prik konden halen. “Het bevestigt onze bevindingen,” benadrukte Dowd.
 
IMG_20220519_101940_513.jpg
John Roberts is having chest pains after his booster…




Mike
 
Is weer eens wat anders dan klimaatverandering, gekookte eieren, ademhalen, wiet roken, beeldschermturen en Poetin de schuld te geven.
Ben ik nog iets vergeten? :unsure:
 
In Duitsland krijgen de panters de schuld en in Nederland de apen, ja hoor :ROFLMAO:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.639
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan