COVID vaccinatie bijwerkingen

We don't care about what Mockingbirds say, and we do not need their validation - we only monitor their level of admission to the obvious facts as a means to follow the rude awakening of the most brainwashed slice of society.

'New York Times Admits Unvaxxed People Have ‘Lower Rates of Infection And Hospitalization’ Of COVID-19 Than The Vaxxed.'



Mike
 
Recent vader van een vriendin overleden. Was op leeftijd, eind 70, maar in een half jaar tijd compleet uitgezaaide prostaatkanker tot in zijn botten, lever en nog andere plekken die ik even niet meer weet. MGGC? 💉💉💉
 
Bericht wat ik hier deel is van zelfde dame als van de tekst die ik net deelde in topic Canada. Dit is een groep van prikschade op FB, Liset uit Eindhoven zit daar ook in.

Hoi allemaal, bedankt voor het accepteren. Ik ben niet gevaccineerd maar ik ken een aantal die het wel zijn, en helaas is m'n stiefvader eraan overleden. M'n moeder vertelde mij dat hij na de eerste 2 basis vaccinaties hard achteruit ging, het was ook te merken aan hem. Snel uitgeput, hijgen en vaak ziek. Eind januari overleed hij plotseling, viel dood in de wc. Die dagen ervoor was hij nog een booster prik wezen zetten. De ambulance artsen vroegen mij moeder of hij gevaccineerd was, en hun zeiden dat de booster prik de oorzaak was van z'n dood.. En dat ze vaker naar adressen moeten waar iemand plots is overleden door de prik. Ik wou dit verhaal graag delen, al zijn we nu maanden verder.. Z'n dood door de booster kan ik niet accepteren en ben nog steeds boos dat heel de wereld mee doet aan die prikken..
 
Heeft vast niks met de prik te maken?
Puur toeval

 
Needles, indeed! Do we have to spell? V-A-X-X

'Rafael Nadal After Complaining of Breathing Problems Following Tennis Match – “It Feels like Needles – When I Try to Breathe It’s Painful”'

Djokovic gave up titles and money - let's hope Nadal hasn't given up something much more valuable.



Just a couple months ago, Rafael Nadal was talking shit about Novak Djokovic for not being vaccinated.

Now Nadal (who is "fully" vaccinated) is having breathing problems.

Life comes at you fast.


Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.235
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan