COVID vaccinatie bijwerkingen

Jammer dat ze daar nu pas mee komen. Vanmorgen heb ik mijn klok nog verzet. Stond niet helemaal goed op z’n plaats.
Ik voelde al iets raars in mijn hart.
Logisch als je een kerkklok om je nek hangt en gaat liggen 🤣🤣🤣
 
Collega die dag vantevoren booster had gehaald heeft zich ziek gemeld, hondsberoerd. Andere collega heeft bij ouders/schoonouders er meerdere met hartproblemen (dichtgeslibde vaten) in verschillende ziekenhuizen liggen (konden wel meteen terecht), was toch druk in het ziekenhuis ofzo? :rolleyes:
 
Vaccin?


Flinke stijging van aantal kankerdiagnoses in 2021, na dip in coronajaar 2020​

Het aantal kankerdiagnoses is in 2021 weer gestegen. In totaal kregen vorig jaar 124.000 mensen te horen dat er kanker bij hen in vastgesteld. Dat zijn er 11.000 meer dan een jaar eerder, dat meldt het Integraal Kankercentrum Nederland (IKNL) in aanloop naar Wereldkankerdag komende vrijdag. Dat het aantal kankerpatiënten zou stijgen was te verwachten. Dit omdat er jaarlijks een stijging te zien is en omdat mensen weer naar de huisarts gaan nu de coronacrisis op zijn einde loopt.
 
Vaccin?


Flinke stijging van aantal kankerdiagnoses in 2021, na dip in coronajaar 2020​

Als je achterstanden moet inhalen, is dat logisch. Hoeveel zouden er door het uitstellen van diagnoses zijn gestorven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.207
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan