COVID vaccinatie bijwerkingen

Zoon v collega. 18 jaar, een sportieve gast. Met spoed opgenomen. Auto-immuumreactie die de Pancreas heeft aangetast. Moet voor de rest van z'n leven medicatie nemen en een streng dieet volgen. "Dit kan je zomaar plotseling overkomen" was het verhaal.
Ik heb de indruk dat jonge sporters vaker problemen ondervinden tegenover niet-actieve jongeren. Zou hier een verklaring voor zijn?
 
Zoon v collega. 18 jaar, een sportieve gast. Met spoed opgenomen. Auto-immuumreactie die de Pancreas heeft aangetast. Moet voor de rest van z'n leven medicatie nemen en een streng dieet volgen. "Dit kan je zomaar plotseling overkomen" was het verhaal.
Ik heb de indruk dat jonge sporters vaker problemen ondervinden tegenover niet-actieve jongeren. Zou hier een verklaring voor zijn?
Wat ik van W.E heb begrepen komt het doordat jonge sporters een betere doorbloeding hebben. Wanneer men niet aspireert bij het injecteren komt het spullie in het bloed en BINGO.
 
Zoon v collega. 18 jaar, een sportieve gast. Met spoed opgenomen. Auto-immuumreactie die de Pancreas heeft aangetast. Moet voor de rest van z'n leven medicatie nemen en een streng dieet volgen. "Dit kan je zomaar plotseling overkomen" was het verhaal.
Ik heb de indruk dat jonge sporters vaker problemen ondervinden tegenover niet-actieve jongeren. Zou hier een verklaring voor zijn?
Waarschijnlijk omdat zij hun lichaam zwaar doen taxeren. Na de killshot is je lichaam al zeer verzwakt en bij extra stress kan dat genoeg zijn om een orgaan te doen overbelasten. Daarom zie je ook al die prof voetballers omvallen tijdens een intensieve match.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Opmerkelijk.
De echtgenoot van een kennis werd gebeten door een hond.
Maar de dokter wilde de tetanus spuit niet meteen geven omdat hij kort daarvoor een booster had gehad.
Hij moest een paar dagen wachten daarvoor.
 
Laatst bewerkt:
Opmerkelijk.
De echtgenoot van een kennis werd gebeten door een hond.
Maar de dokter wilde de tetanus spuit niet meteen geven omdat hij kort daarvoor een booster had gehad.
Hij moest een paar dagen wachten daarvoor.

Waarom zou je die spuit willen? Werkt toch niet. In augustus 2018 was ik in een ziekenhuis in Zoetermeer om een snijwond te laten hechten. Ik zei dat ik geen tetanus spuit wilde. De dokter kwam met een angstverhaal over tetanus. Ze vroeg toen: “je weet wat je ervan kan krijgen?”. Ik: “ja, ik weet wat ik van die ‘vaccinatie’ kan krijgen”. Nee, ik bedoel van een vervuilde wond, als je tetanus krijgt. Ik dacht ga iemand anders bang maken, zet er een paar hechtingen in en laat me verder met rust.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.876
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan