Coronavirus

Vraagje: waarom ridiculiseren jullie alle woorden die met vaccineren en corona te maken hebben? Is dat om afstand te creeeren van het eigenlijke of wekken de eigenlijke benamingen toch angst op. Door je er van te distantieren kan je er van een afstandje naar blijven kijken zonder dat het je raakt? Hoe heet dat in de psychologie ook alweer?
 
Vraagje: waarom ridiculiseren jullie alle woorden die met vaccineren en corona te maken hebben? Is dat om afstand te creeeren van het eigenlijke of wekken de eigenlijke benamingen toch angst op. Door je er van te distantieren kan je er van een afstandje naar blijven kijken zonder dat het je raakt? Hoe heet dat in de psychologie ook alweer?
Zeg, ben jij soms geprikt ?
 
Vraagje: waarom ridiculiseren jullie alle woorden die met vaccineren en corona te maken hebben? Is dat om afstand te creeeren van het eigenlijke of wekken de eigenlijke benamingen toch angst op. Door je er van te distantieren kan je er van een afstandje naar blijven kijken zonder dat het je raakt? Hoe heet dat in de psychologie ook alweer?

De eigenlijke benamingen wekken angst op. Eigenlijk ben ik doodsbang om het cojonavirus te krijgen. Maar ik wil me ook niet laten fucksienaziën. Het prikje van de fucksienazi doet misschien wel pijn.
 
Vanmiddag aangifte ingediend tegen de Kamerfracties gedaan die de QR-discriminatie legitimeren. Vriendelijk en zakelijk te woord gestaan. Ook melding gemaakt van twee cafés die weigerden mij toe te laten vanwege het niet hebben van een QR-code.

Ik moest aangeven hoe ik me voelde bij de discriminatie. Ik heb toen maar gezegd dat ik teleurstelling en onrecht voelde.

Bij aangifte wordt gekeken of er genoeg aanleiding is voor een strafrechtelijke vervolging, bij een melding niet.

Bij binnenkomst kreeg te horen dat het bureau alleen op afspraak open is, Hoezo waakzaam en dienstbaar?
 
Mijn vrouw is vd week op bezoek geweest bij mensen die positief getest en ziekjes waren en nu ligt ze op bed met lichte verhoging en grieperig gevoel.
Assortie aan pillen erin gepropt. En nu ligt ze keihard antilichamen te maken en bij mij dingen te bestellen :) (druiven, gemberthee, glaasjes water etc etc)*1

Ben benieuwd hoe dat doorzet. Mochten er spectaculaire dingen gebeuren zal ik dat melden, maar ik verwacht dat het wel mee zal vallen.

*1 Zathras moet lopen, altijd maar sjouwen:)
 
Waan je vooral niet onschendbaar. De ic ligt merendeel vol met niet gevaccineerden. Dun of dik en oud of jong en vitaal of zwak. Waarom jullie denken boven de natuurwetten te staan is me een raadsel. Ik was ook niet gevaccineerd maar heb per abuis een afspraak gemaakt. Met dit soort volk wil ik niet geidentificeerd worden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.296
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan