Coronavirus

Het spike protein bestaat wel, het is een lichaansvreemd, synthetisch exosoom. Geen idee wat die man te zeggen heeft, want de video laadt bij mij niet.

Mike
 
De video laadt nu wel. Het is zoals altijd een kwestie van definitie. Ik heb dit al zo vaak uitgelegd:

Virus (indringer van buitenaf, genetica, Pasteur/Darwin) = gifstof (omgeving van de cellen, epigenetica, Bechamp/Lanarck)

Spike-eiwit (gemeen uitsteeksel van een virus, genetica, Pasteur/Darwin) = lichaamsvreemd, synthetisch nagebootst exosoom (omgeving van de cellen, epigenetica, Bechamp/Lanarck)

Mike
 
Dat we te maken hebben met een plandemic of scamdemic weet iedreen hier wel, maar ik heb een korte uit leg hoe de PCR test ontwikkeld is voor de simpele zielen die geloven dat het echt is.

De PCR haalt snot en slijmvlies uit het neus daar zit van alles in een soep om het zo te zeggen.

Als voor beeld.

Een pan kippen soep
Kip wortel prei ui selderij en peterselie als ingrediënten.

Deze pan soep zeef je
Dan haal je de groentes eruit en analyseer je die.

Het resultaat van de analyse is deze pan soep is vegetarische groente soep zat geen vlees in het monster.

De PCR doet het zelfde met snot, men neemt wat afvalstoffen en dat bepaald de besmetting met covid.
 
O Hans :eek:
Yolanthe Cabau en haar zoontje Xess Xava hebben corona gehad en werden daar ’erg ziek’ van, laat Yolanthe weten in haar Instagram Stories. Moeder en zoon hebben twee weken last gehad van klachten.

 
O Hans :eek:
Yolanthe Cabau en haar zoontje Xess Xava hebben corona gehad en werden daar ’erg ziek’ van, laat Yolanthe weten in haar Instagram Stories. Moeder en zoon hebben twee weken last gehad van klachten.

Eigenlijk dus geen covid 2 quackcinaties en negatieve test toch corona 🤣🤣🤣🤣🤣
Dus quackcinaties zinloos
Testen zinloos
Wtf was toch griep
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.689
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan