Coronavirus

Als je geen Ivermectine in huis hebt moet je even geduld hebben, want er zijn potjes naar mij onderweg. Zodra ze binnen zijn stuur ik er jou eentje op.

Ik moet mijn bewondering uitspreken voor het feit dat je zo rustig blijft. De reden waarom wij best fel reageren is omdat we allemaal in oorlogsstand verkeren en het ons niet kunnen veroorloven om een 'zwakke broeder' te hebben aan het front. Maar een 'gewonde' medestrijder in nood moeten we natuurlijk helpen!

Mike

Ik heb ook het gevoel dat we al dik anderhalf jaar in een soort medisch fascisme leven. Alles gaat kapot en daar heb ik idd wel wat boosheid over..
 
Ik heb ook het gevoel dat we al dik anderhalf jaar in een soort medisch fascisme leven. Alles gaat kapot en daar heb ik idd wel wat boosheid over..
I hear you, brother. Maar laten we de boosheid niet botvieren op elkaar, maar op dat tuig dat ons in deze shit heeft gebracht. Ik ga onze strijdmakker Bull helpen, we don't need more sheep but more lions!

Mike
 
Misschien een topic openen waar we ons gal kunnen spuwen? Lucht ook wel eens op om af en toe wat frustratie eruit te kunnen gooien dacht ik zo.
 
2 topsporters in het Olympisch dorp positief op corona, korte analyse.

Geen mensen van buiten in het dorp.
Iedereen negatief getest
Groot deel vax
100% gecontroleerde omgeving.

De conclusie wordt een abctje.

A testen is zinloos.
B vaccineren is zinloos
C ze bedonderen de boel.
 
De aanval op mijn verhaal had ik wel verwacht dus daar raak ik niet zo van onder de indruk.
Na 8 jaar meelezen weet ik onderhand wel hoe de hazen lopen op dit forum.
Dat we in oorlog zijn klopt helemaal zo zie ik het ook echt alleen de meeste mensen hebben het niet door helaas.
Uiteraard heb ik de uitnodiging voor het prikje al een paar keer afgewezen, dat is een heilloze weg die ik niet ga bewandelen.
De ivermectine is al besteld en ondertussen zit ik aan de mebendazol gisteren 3 pilletjes vandaag ga ik naar 6 stuks.

Leon
 
Ik denk ook wel dat er het afgelopen jaar meer is geknutseld aan de "virussen" en dat het "coronavirus" daardoor iets erger kan zijn.
Misschien is er de afgelopen twee jaar al meer geknutseld. In juli 2019 was ik in het zuiden van Frankrijk. Het was ongewoon warm. In Nederland was het op dat moment ook erg warm. De eerste dag in Frankrijk was het volgens het dichtsbijzijnde meetstation (zo'n 10 km zuidelijker) 46 graden. Die avond kreeg ik grote ademhalingsproblemen. In de nacht kon ik niet slapen, omdat ik nauwelijks kon ademen als ik ging liggen. De ochtend erna ben ik naar een dokter geweest die medicatie daarvoor had gegeven. In het verleden heb ik dat vaker gehad, maar dat was toch al ruim 10 jaar geleden voor het laatst. Wat zal daar in de lucht hebben gezeten? Ik weet het niet.

In het tweede weekend van februari 2020 kreeg ik een kriebelhoest die maar niet weg ging. Dat begon een dag voor de periode dat we hier aan de westkust ongeveer zeven weken lang windkracht 8 hadden. Na ongeveer acht weken was de kriebelhoest weg. Is toen het verspreiden van de Spike-eiwitten gestopt? De vernauwde ademhaling was nog steeds in milde mate aanwezig. Toen ik vanaf augustus elke dag een kop kinabast thee ben gaan drinken ging het binnen een paar dagen weg. Ik vermoed door de kinine uit de kinabast. Sinds die dag heb ik ook geen enkele neusverstopping meer gehad. Geen verkoudheid, zelfs niet een hele lichte. Er komt geen gekleurd vocht meer uit mijn neus. Ik hoef mijn neus zelfs nauwelijks nog te snuiten. Mijn holtes zijn schoon en open. Dat is nu al bijna 11 maanden. Voor mij is dat ongewoon lang om geen verstopte neus te hebben.

Zelfs de kinine uit kinabast heeft dus waarschijnlijk al een zuiverende werking op spike-eiwitten.
De 🐶kuurtjes en Ivermectine hebben het werk daarna afgemaakt.
 
Als je geen Ivermectine in huis hebt moet je even geduld hebben, want er zijn potjes naar mij onderweg. Zodra ze binnen zijn stuur ik er jou eentje op.

Ik moet mijn bewondering uitspreken voor het feit dat je zo rustig blijft. De reden waarom wij best fel reageren is omdat we allemaal in oorlogsstand verkeren en het ons niet kunnen veroorloven om een 'zwakke broeder' te hebben aan het front. Maar een 'gewonde' medestrijder in nood moeten we natuurlijk helpen!

Mike
En er zijn ook potjes naar mij onderweg.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.672
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan