Coronavirus

West Afrika wordt het testgebied voor Bill Gates’ aan vaccinaties gekoppelde betalingssysteem, dat uiteindelijk voor iedere wereldburger verplicht zal worden gesteld. Geen corona vaccinaties = niet meer kunnen werken, reizen, leren, zorg ontvangen, kopen of verkopen.

https://jdreport.com/west-afrika-wordt-testgebied-voor-bill-gates-id-vaccinatie-betalingssysteem/

Weten de machthebbers en de slapers al dat het covid virus een geweldige bijdrage levert aan de dramatisch lagere cijfers mbt ziektes en ongevallen in nederland.

Ga maar zoeken op
Kanker
Griep
Hart en vaat ziekten
Etc etc
Allemaal veel en veel lager.

De snackbars, drankhandel en sloffen sigaretten kopen bleef allemaal mogelijk dus is het nu officieel dat dat geen ondermijning is van de gezondheid.

Dus in al die jaren zoeken naar medicijnen mn voor kanker blijkt dus de oplossing een virus als covid over je land krijgen en voila.

Hoe n land zich in de luren laat leggen.

Zelfs dit is voor menigeen te veel om te begrijpen heb ik vandaar weer mogen onder vinden.
Wie nog mocht twijfelen over de geestelijke degeneratie van de gemiddelde nederlander zie hier het bewijs.

WWG1WGA nee sorry, zeker niet for all, dat soort types ga je de oorlog niet mee winnen en hoef ik ook niet als buur. Laat dat maar de massa zijn die als een stel kudde dieren het (vaccinatie, mondkapjes ed) ravijn in donderd - you have been warned - ik kijk wel toe en hoop velen met mij.

Ik ben ook eens wat aan het doordenken.

Als de natuur zich niet tegen de mens/dier/plantenwereld keert omdat dat absoluut tegen het principe van leven is, kunnen we dan ook het volgende stellen?

Uitzaaiingen van kanker bestaan niet. Dit zou betekenen dat nl. het lichaam zich tegen zichzelf keert en zichzelf ondermijnt.

Is het niet veel plausibeler dat als er kanker optreedt, dat er zo een immuunzwakte opgetreden is dat het lichaam zich van zgn. exosomen moet ontdoen en daar dan tumoren van maakt. En als er uitzaaiingen optreden dat dat GEEN uitzaaiingen zijn ,maar verdere exosomenreacties, dus er ontstaan op meerdere plaatsen tumoren die uitgescheiden moeten worden.

Het lichaam is zo vervuild dat het op meerdere plaatsen de vervuiling uitscheidt.

Hoe ontstaat meestal deze hele erge vervuiling nadat iemand de diagnose kanker gekregen heeft? Doordat men deze kanker te lijf gaat met chemotherapie, bestralingen en andere shit.

Het lichaam wordt dus steeds vervuilder en het immuunsysteem daalt verder.

Ik denk dat dit een echte verklaring is voor het feit van uitzaaiingen en niet dat de kanker zelf door het lichaam gaat 'lopen'.

Men probeert ons weer, door middel van angst, zo snel mogelijk te brengen tot de conventionele chemotherapie. En dat is dus steeds weer hetzelfde fabeltje. Creëer een probleem, zaai angst en heb zelf de oplossing al voorhanden.

Bij alle reacties van ons lichaam moeten we ons immuunsysteem zien op te vijzelen en niet nog meer af breken.

Dorothé

Goed punt Dorothe,

Ik heb al meerdere keren dit soort zaken gelezen en goed dat je het in jip en janneke taal nog een keer naar voren haalt.

Mike,
Ik heb een vid te pakken over judy Mikovits die niet op YT ed staat en dat is een intervieuw over oa. covid met super info het is te ingewikkeld voor mij, maar er zit zeker weten info in die jij wel kan vertalen en hier kan delen.
Ik kan het je opsturen als je wilt.

Drinken uit koperen glazen of bekers http://www.fitandhealthmagazine.nl/waarom-drinken-uit-een-koperen-beker-bijzonder-gezond-voor-je-is-2/

O Hans, in september kunnen we een vaccin krijgen!

https://www.dutchnews.nl/news/2020/07/janssen-vaccines-to-start-coronavirus-trials-in-the-netherlands-in-september/

Ik ben nog eens wat aan het doordenken.

Als de natuur zich niet tegen de mens/dier/plantenwereld keert omdat dat absoluut tegen het principe van leven is, kunnen we dan ook het volgende stellen?

Als wij mensen de natuur vervuilen (dus milieuvervuiling) vinden we dat meteen terug als gevolg van die vervuiling. Plastic in de zee, zeedieren en vogels hebben plastic in zich en sterven. Pesticiden op voedsel, mensen en dieren worden ziek. Uitstoot van fabrieken, mensen hebben problemen aan het ademhalingsapparaat. En zo zijn er vele voorbeelden.

Met de klimaathoax, de stikstofhoax en al die geintjes, wordt ervan uitgegaan dat wij iets verkeerd doen, alleen al omdat we bestaan en leven en een 'voetafdruk hebben'. De natuur zou zich dan wreken op ons en allerlei natuurcatastrofen zouden hierdoor ontstaan. Uiteindelijk zou de mens en zelfs de aarde ten onder gaan. Einde verhaal.

Dit klopt dus helemaal niet, want de natuur neemt geen maatregelen TEGEN ons. De natuur werkt met ons samen omdat wij een deel van diezelfde natuur zijn, het is een symbiose.

Men probeert ons steeds meer aan de natuur te onttrekken, want wij zijn de oorzaak van het kwaad.

Maar wij mensen zijn een deel van het ecosysteem. Wij moeten onze plaats kennen in dit ecosysteem en dit kan alleen maar indien we samen werken met de natuur en niet uit die natuur getrokken worden en ons de natuur verboden wordt.

Het is dus overal hetzelfde principe:

Ten volle leven is in overeenstemming leven met moeder natuur. En wij zijn een deel van die natuur. Alles wat gebaseerd is op de vernietigingsgedachte is bij voorbaat fout.

Dorothé

Dus...

We worden alleen maar ziek omdat wij zelf de ziekmakende factoren veroorzaken. Niet het lichaam keert zich tegen ons en niet de natuur keert zich tegen ons.

Nee, het lichaam en de natuur proberen altijd op de een of andere manier ons van problemen te ontdoen.

Dit uit zich dan in lichamelijke en/of geestelijke ziektes. Maar dat is geen wraakactie van de natuur of het lichaam, nee het is oorzaak-gevolg waarbij dmv. symptomen een zuivering zal gaan plaatsvinden.

Dorothé

Tsm211yykwh44s2e91xzasixd4426i93d.jpg

Dit uit zich dan in lichamelijke en/of geestelijke ziektes. Maar dat is geen wraakactie van de natuur of het lichaam, nee het is oorzaak-gevolg waarbij dmv. symptomen een zuivering zal gaan plaatsvinden.
Dorothe, dat is toch ook wat ons door de Germaanse Geneeskunde wordt verteld?!

Je bedoelt van Dr. Hamer.

Nu weet ik daar het fijne niet van. Ik heb gewoon mijn eigen gedachten eens op papier gezet.

Dorothé

Ik heb daar nu eens op gezocht en het is wel interessant.

https://deelbewust.com/de-kracht-van-de-5-biologische-natuurwetten/

Dorothé

Dorothe, je zit helemaal goed met je theorie. Het lichaam wil slechte stoffen inkapselen en isoleren om te voorkomen dat deze in circulatie komen en om deze in een later stadium op te ruimen. Daarom zie je ook een ring rondom een wespensteek, en krijg je muggenbulten, daarom zijn er zwellingen, cystes, tumoren, builen, etc. Het domste wat je kunt doen is dit mechanisme verstoren d.m.v. het medische oorlogsmodel van hakken, snijden, branden en vergiftigen. Tenzij er sprake is van levensgevaar natuurlijk.

HCQ zal een zogeheten panacea blijken te zijn, een wondermiddel tegen zo goed als alle ziektes, kwalen en aandoeningen. Er zullen nog meer van dit soort medische revoluties onthuld gaan worden, Trump heeft een farmaceutisch bedrijf genaamd Kodak de volmacht gegeven om generieke, niet-gepatenteerde medicatie te produceren. We gaan gouden tijden tegemoet - en niet alleen op medisch gebied!

Mike

Het wereldwijde initiatie ritueel creëert een massale scheiding binnen de mensheid. De gehoorzamen komen te staan tegenover degenen die zich verzetten.

https://www.dlmplus.nl/2020/07/30/mondkapjes-werken-niet-zijn-ongezond-maar-leren-mensen-wel-gehoorzamen/

Overigens maakte Moderna bekend maar liefst 50 tot 60 dollar te vragen voor zijn coronavaccin, dat uit twee doses bestaat. Met een vraagprijs van 25 tot 30 dollar per dosis heeft Moderna het duurste vaccin tot nu toe.

https://www.ninefornews.nl/zien-bill-gates-aan-de-tand-gevoeld-over-bijwerkingen-coronavaccin/

@Muis over koper

Ook de landbouw vaart wel bij koperen gereedschap.

Viktor Schauberger heeft daar veel in betekent.

http://implosie.nl/Koperen_ploeg.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan