Coronavirus

Er schijnt nu een nieuwe variant te zijn in ieder geval hebben veel mensen griepverschijnselen. Is ivermectine afdoende.

Ik probeer ivm. Ook avm. Maar sinds de operatie aan de hand waarbij ook lidovaine is gebruikt lijkt het minder lekker te vallen. Maarja ik moet iets.
 
Er schijnt nu een nieuwe variant te zijn in ieder geval hebben veel mensen griepverschijnselen. Is ivermectine afdoende.

Ik probeer ivm. Ook avm. Maar sinds de operatie aan de hand waarbij ook lidovaine is gebruikt lijkt het minder lekker te vallen. Maarja ik moet iets.
Minder nieuws kijken misschien 😤
 
:eek:


Bekijk bijlage 34396

En met welke gouden tip komen ze....

'Haal alsnog griepprik'

Want zo'n griepgolf kan zo 10 weken aanhouden. Mensen kunnen zichzelf ook beschermen door alsnog een griepprik te halen, zegt Van Essen. "Huisartsen kunnen 'm nog altijd declareren en hebben meestal nog wel wat liggen."

In het najaar hebben veel mensen deze griepprik al gekregen. Volgens het RIVM doet-ie z'n werk. "De virussen die nu rondgaan lijken overeen te komen met de stammen die opgenomen zijn in het vaccin", aldus epidemioloog Van Gageldonk-Lafeber.
Dorothé
 
Ja daarna blijf ik jarenlang thuis in mijn veilige bunker, maar eerst moet ik het heilige vaccin hebben.
Ja, ik moet toch vandaag naar het werk. Ik vraag gelijk ook een prik. Misschien een dubbele prik. In Duitsland zegt men : Doppelt hält besser.

Was bedeutet Doppelt hält besser!

doppelt hält besser. Bedeutungen: [1] sich zwei Mal abzusichern, ist sicherer/vorteilhafter; eine zweifache Absicherung/Versicherung ist sicherer.
En ik ga liever voor zekerheid :geek:
Dorothé
 
  • Haha
Waarderingen: Surv

Dit Kamerlid komt namens BBB in de parlementaire enquête naar corona: ‘Nog zo’n aanwinst’​

Nog zo’n aanwinst, zegt neuroloog Jan Bonte sarcastisch. “Dat gaat vast goedkomen, met Van Zanten in de parlementaire enquêtecommissie die de aanpak van de coronacrisis moet gaan evalueren. En dus haar eigen waanzin moet gaan beoordelen. Dat wordt ongetwijfeld een succes.”


Mondkapjes-adept​


Bonte voegt toe: “Mondkapjes-adept, méér en hardere maatregelen, afstand houden, enzovoorts. Prettig ongehinderd door enige kennis van zaken. Zoals dat gebruikelijk is bij Tweede Kamerleden. Dat garandeert natuurlijk een open blik en een kritische zelfreflectie. Not.”

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan