Coronavirus

Ik heb over 2 weken een bruiloft en kreeg dus een berichtje vd gastvrouw dat de zaal vanwege toename van corona besmettingen weer corona maatregelen heeft ingevoerd.. even serieus mensen hartje zomer, men gaat er gewoon toch weer in mee🤦🏻‍♀️
 
Ik heb over 2 weken een bruiloft en kreeg dus een berichtje vd gastvrouw dat de zaal vanwege toename van corona besmettingen weer corona maatregelen heeft ingevoerd.. even serieus mensen hartje zomer, men gaat er gewoon toch weer in mee🤦🏻‍♀️

Er zit een zomergolf aan te komen. Een zomergolf dacht ik, wat is dat nou weer?
Een Volkswagen Golf met een open dak ofzo?

1655756600792.jpeg
 
Ik heb over 2 weken een bruiloft en kreeg dus een berichtje vd gastvrouw dat de zaal vanwege toename van corona besmettingen weer corona maatregelen heeft ingevoerd.. even serieus mensen hartje zomer, men gaat er gewoon toch weer in mee🤦🏻‍♀️

Mijn respons zou zijn:

Ik geloof niet in die nare sprookjes
Geef mij een bericht als je voor de tweede keer gaat trouwen en die waanzin over is
 
What if Polio never went away?

What if they just did a convenient redefinition of disease when they introduced the vaccines to make it LOOK like vaccines reduced the rates, when they really didn't? (kind of like what we saw with flu and COVID in 2020)

What if they started calling it meningitis, or Gullian-Barré, or "acute flaccid myelitis"??


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.981
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan