Coronavirus

Dat idd een factor die enorm frequentieverlagend werkt. Net als agnostiscisme en atheïsme.
Zelfs de MSM websites zitten hypnose truukjes in verwerkt maar tv en socials zijn het ergste, en waar zit iedereen naar te kijken tv fuck Book kwetter noem maar op, Daarnaast agnost atheïst en misschien nog wel meer.
 
Het fenomeen andere en/of hogere frequenties spreekt wel aan @Fries Foar Frijhiid 😀

Wat wellicht de missing link zou kunnen zijn is dat we hier allen met / op verschillende missies zijn en dus de skills gekregen hebben die we daarvoor nodig hebben.

Wat ook een mogelijkheid is, is dat we bepaalde levenslessen krijgen met een reden en afhankelijk van hoe we daarmee omgaan groeien we sneller of minder snel of niet. Het valt me namelijk op dat bepaalde 'gebeurtenissen', welke in mijn optiek eerder als 'levenslessen' te bestempelen zijn, diverse malen voorbij komen in iemands leven. Net zolang tot deze geleerd zijn.

Eventueel daarna kan iemand pas door naar 'the next level'.
 
Het is zo ontzettend breed dat het bijna niet te bevatten is. Gelukkig is het punt van instorting van dit manipulatieve systeem nabij.
Het is inderdaad een groot verhaal. Echter doel ik niet op de sturing dmv manipulatie maar van sturing door het Goddelijke. Wij zijn immers Godenkinderen en ik denk dat iedereen bepaalde missie mee krijgt bij aanvang van deze reis / dit leven.
 
Het fenomeen andere en/of hogere frequenties spreekt wel aan @Fries Foar Frijhiid 😀

Wat wellicht de missing link zou kunnen zijn is dat we hier allen met / op verschillende missies zijn en dus de skills gekregen hebben die we daarvoor nodig hebben.

Wat ook een mogelijkheid is, is dat we bepaalde levenslessen krijgen met een reden en afhankelijk van hoe we daarmee omgaan groeien we sneller of minder snel of niet. Het valt me namelijk op dat bepaalde 'gebeurtenissen', welke in mijn optiek eerder als 'levenslessen' te bestempelen zijn, diverse malen voorbij komen in iemands leven. Net zolang tot deze geleerd zijn.

Eventueel daarna kan iemand pas door naar 'the next level'.
Als iedereen een voorbestemde missie heeft meegekregen, ben ik wel benieuwd wanneer ik deze ontdek.
Wat je stelt mbt levenslessen ben ik het eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Je maakt het zo ingewikkeld als je zelf wilt. Wanneer je meer bewust wordt, dwz meer onbewuste stukken van jezelf hebt onderzocht en verlicht, dan kun je ook die frequenties gebruiken.
Je hebt de grens tussen bewust en onbewust weer ietsje verschoven.

Hoe doe je dat? Intern onderzoek. De reis naar binnen.

Wat is de root cause van het probleem? Dat heeft Mike al prima uitgelegd.
 
Als iedereen een voorbestemde missie heeft meegekregen, ben ik wel benieuwd wanneer ik deze ontdek.
Wat je stelt mbt levenslessen ben ik het eens.


Ik heb zelf het vermoeden dat je de missie al doorloopt en dit gestuurd en ondersteund wordt.

Wat je missie precies is / was kan wel eens duidelijk worden gemaakt worden pal voor je dood en/of in de fase erna.
 
Ik heb zelf het vermoeden dat je de missie al doorloopt en dit gestuurd en ondersteund wordt.

Wat je missie precies is / was kan wel eens duidelijk worden gemaakt worden pal voor je dood en/of in de fase erna.
Mooi, op zijn site een link naar regressie en reïncarnatie therapie, esoterische christendom komt voort uit het gnostische ..... Next
 
Hoe kijk jij aan tegen het idee 'levensmissie'?
Niet als het uit die hoek komt, valse leer.
Een ieder heeft een levens taak bijbels gezien, maar dat varieert van koeien melken tot een land regeren,
Iedereen heeft zo z'n taak, van heel praktisch tot geestelijk.
Om dat exact te weten ga je in gebed en leest de Bijbel, je gaat niet met allerlei occulte onzin iets uitvogelen... That's, the wrong way
 
Welke behandelingen heeft deze man gehad en/of zijn hem ontzegd?

Kickbokser Frédéric Sinistra weigerde de woorden ’corona’ en ’covid’ uit te spreken

’Corona-ontkenner en ’sterkste man van België’ overleden aan gevolgen van covid’​

Door onze Telesportredactie
Updated 8 min geleden2 uur geleden in SPORT

Kickbokser Frédéric Sinistra zou in een ziekenhuis in het Belgische Luik zijn overleden aan de gevolgen van corona. Dit melden Belgische media. De 41-jarige Sinistra werd ooit de ’sterkste man van België’ genoemd. Hij was een overtuigd corona-ontkenner en weigerde zich te laten vaccineren.

Ⓒ Instagram Frederic Sinistra
Sinistra overleed naar verluidt al op 15 december. Hij is drievoudig wereldkampioen kickboksen.
Sinistra was een monument in de internationale wereld van de vechtsport. Collega’s omschreven ’The Undertaker’ wel eens als de ’sterkste man van België’. De krachtpatser uit Luik werd eind november echter opgenomen in het ziekenhuis met een coronabesmetting, die vooral zijn longfunctie had aangetast. Sinistra weigerde echter steevast de woorden ’covid’ en ’corona’ uit te spreken.
 
Welke behandelingen heeft deze man gehad en/of zijn hem ontzegd?

"But he didn’t stay in the hospital for as long as needed. He preferred to go home these last days and he was helped by an oxygen cylinder. It seems he died of cardiac arrest this Wednesday morning around 10 a.m."


"even as he acknowledged the inflammation in his lungs was 33 times greater than a healthy level."


Goede vraag @Lievergezond!

Zijn deze twee berichten toch wat alarmerend?
 
Laatst bewerkt:
"But he didn’t stay in the hospital for as long as needed. He preferred to go home these last days and he was helped by an oxygen cylinder. It seems he died of cardiac arrest this Wednesday morning around 10 a.m."


"even as he acknowledged the inflammation in his lungs was 33 times greater than a healthy level."


Goede vraag @Lievergezond!

Zijn deze twee berichten toch wat alarmerend?
Ja goed punt. Hartstilstand is bijv. een bijwerking van het middel midazolam dat ook aan covidpatienten werd/wordt gegeven. Legt de spieren lam. Longonsteking: tja: als je mensen niet de juiste behandeling daarvoor geeft, kan het i.d.d. verkeerd aflopen. Soms geven ze dacht ik zuurstof met ontstekingsmiddel erin dan of als ze vol met vocht zitten moet dat eruit. Antibiotica / ivermectine / hcq: er is genoeg wat je mensen kunt geven als wel ontzeggen om ze maken of te breken op zo'n moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Ja goed punt. Hartstilstand is bijv. een bijwerking van het middel midazolam dat ook aan covidpatienten werd/wordt gegeven. Legt de spieren lam. Longonsteking: tja: als je mensen niet de juiste behandeling daarvoor geeft, kan het i.d.d. verkeerd aflopen. Soms geven ze dacht ik zuurstof met ontstekingsmiddel erin dan of als ze vol met vocht zitten moet dat eruit. Antibiotica / ivermectine / hcq: er is genoeg wat je mensen kunt geven als wel ontzeggen om ze maken of te breken op zo'n moment.
En hoe en waarmee brengen ze mensen in coma? Ik heb al diverse soortgelijke behandelingen gehoord en het lijkt me onderzoekwaardig.
 
En hoe en waarmee brengen ze mensen in coma? Ik heb al diverse soortgelijke behandelingen gehoord en het lijkt me onderzoekwaardig.
Precies: een verpleger bekend met mensen precorona behandelen met ''virale longonsteking'' noemde de behandeling met enkel zuurstofdoening en het in coma brengen van mensen met virale longontsteking ''vergassen''.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
506.678
Leden
8.638
Nieuwste lid
maartje.1234
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan