Coronavirus


Medewerkster Pathologisch Instituut klapt uit de school: ‘De noodsituatie is niet het gevolg van het coronavirus’​


in Buitenland 1 december 2021 22:00 0

In Duitsland is momenteel veel te doen rond een medewerkster van het Pathologisch Instituut van de Medische Faculteit van de Ludwig Maximilians-Universiteit (LMU) in München. De medewerkster, Samii, maakte een video in de anatomiezaal. De koelcellen puilen uit, maar in de meeste gevallen gaat het niet om coronadoden.
“Hier heb ik 22 lijken. Drie met corona. Ik heb nog twee koelcellen met lijken erin. Drie hebben corona. De noodsituatie in Duitsland is niet het gevolg van het coronavirus, maar een tekort aan geschoold personeel,” verzucht Samii, die inmiddels uit haar functie is ontheven.

Niemand trekt zijn mond open​

“Willen we de zieken helpen? Of willen we gewoon iedereen dwingen om zich te laten vaccineren? En dan het liefst elke vier maanden? Of elke zes maanden? Met een vaccin waarmee je de bloedstolling stimuleert. Ze zijn compleet gestoord. Gestoord!” roept ze.
“Word nu wakker, het maakt me zo kwaad. Ik kan het niet eens meer zeggen, ik ben zo boos. En niemand trekt zijn mond open. Ik ben zo boos. Je kunt mij niet vertellen dat dit iets te maken heeft met redden of beschermen. Het is gewoon druk, dwang, haat jegens mensen en discriminatie,” benadrukt Samii.
 
Die LMU hat heute mit größtem Befremden von dem von einer Mitarbeiterin des Pathologischen Instituts der Medizinischen Fakultät online gestellten Video erfahren. Die LMU distanziert sich aufs Schärfste von dem Inhalt des Videos und weist ebenso darauf hin, dass das Drehen und Posten von Videomaterialien in den Räumlichkeiten der LMU für Privatzwecke und ohne Genehmigung unzulässig ist. Gegen die betreffende Mitarbeiterin wurde bereits ein Hausverbot ausgesprochen, und sie wurde mit sofortiger Wirkung von ihren Dienstaufgaben freigestellt. Eine fristlose Kündigung wird darüber hinaus auf den Weg gebracht. In der derzeitigen Lage kommt es auf die Umsicht und Rücksicht aller an, um kranken Menschen bestmöglich zu helfen und das stark belastete Personal im Gesundheitswesen zu unterstützen. Die Verbreitung von solchen Videos trägt dazu sicherlich nicht bei.

Dick
 
Pech voor ze, testen is meedoen geen medelijden
 
Films voor dit jaar

- Sneeuwwitje en de 7besmettingen
- Hans en griepje
🤧

- Peter Pandemie
- Assehoester
- Rood mondkapje
- Harry blijf in uw kotter
- Harry Potter en de steen der lockdowns
- 101 besmettingen
- De gemondmaskerde kat
- Alice in coronaland
- 365 days quarantaine
- Charlie en de mondkapjesfabriek
😷

- Roodkapje en het boze virus
- 50 shades of lockdown
- The lockdown before christmas
🎅
🎄

- Starwars: the last lockdown
- Robin Hoest
- De gevaccineerde kat
💉
🐱

- Harry Snotter en de volle zakdoek
🤧

- De smurfen en het verloren mondkapje
- Belle en het virus
- Back to the lockdown
🔙

- 13 lockdowns why
- Once upon a time in 't Catshuis
- Het meisje met de PCR stokjes
- Corona en de 7 geitjes
🦠
🐏
🐏
🐏
🐏
🐏
🐏
🐏

- Kung-fu pandemie
- I know what you did last lockdown
- Mark Rutte,de grinch who stole Christmas
🎄
🤶
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.424
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan