Coronavirus

Kerel confronteert agenten in Canada. Als we nu eens zulke handhavers hadden als de man die filmt, zouden we een stuk verder komen als samenleving!



Arie
 
Waarschijnlijk heeft er iets van een “verlossend bericht” in de krant gestaan of iets in het nieuws, want in in het centrum en op de markt in Alphen kwam ik slechts een handjevol mensen met mondkapje tegen. Is het virus opeens weg, maar gisteren was het er nog, zoiets denk ik dan. Ik kijk helemaal uit naar hun gezichten in het najaar, of misschien gebeurt er in augustus wel een wonder. Eerst geloven dan zien. Natuurlijk gun ik deze mensen hun vrijheid en glimlach, ik koester geen wrok (oké een beetje dan) maar deze mensen hadden hun vrijheid eerder mogen pakken.
 
Laatst bewerkt:
Hoewel een minderheid hier in Nijmegen toch nog verrassend veel bekaptem die denken dat ze nog steeds in een open inrichting lopen. Het kwartje is kennelijk nog niet geland. Of nemen ze alvast een voorschot op wat gaat komen in het najaar?

Mike
 
Ik ben zojuist teruggekeerd van een 'rondje stad'. Nu wordt het wel duidelijk wie de neuroten onder ons zijn. Drie keer raden wie de maskerdragers nu nog zijn? Ik zal een hint geven:

074fd413066588c1bbe750b2ca8559e0.jpg

Mike
 
Net rondje Zoetermeer stadshart gedaan. Weinig mondkapjes. Paar oudjes, paar jongeren en families, maar vooral mensen met niet-westerse achtergrond met mondkap. Die laatste groep vooral vrouwen. Verder heeeeel veel mensen zonder, fantastisch.
 
Er zijn anders wel op TV (waar anders) mensen gevraagd naar wat ze er van vonden zonder mondkapje. Zulke stomme antwoorden nog nooit gehoord.
 
Ik ben zojuist teruggekeerd van een 'rondje stad'. Nu wordt het wel duidelijk wie de neuroten onder ons zijn. Drie keer raden wie de maskerdragers nu nog zijn? Ik zal een hint geven:

Bekijk bijlage 831

Mike
Maak je maar niet druk, hier lopen de vacinazis gewoon nog gemaskerd , deels al zogenaamd covid gehad deels al genetisch gemodificeerd voelen zich naakt zonder.... Hebben die luier ook op alleen in de auto, nou ik hoest wel ff als ze te dichtbij komen.
 
Van ouderen kan ik het gedrag nog begrijpen, die generatie is geleerd om de overheid te volgen. Mijn oma deed ook alles wat de dokter haar vertelde. Van de jongere generatie begrijp ik het gedrag niet, alhoewel ik niet weet wat ze op school precies leren (ik kan het wel raden). Die niet westerse mensen met mondkapje was mij idd ook opgevallen.
 
Vandaag rondgestruind in Gemert, Brabant. Meeste mensen zonder mondkap, een paar oudere in zichzelf gekeerde met en heel verrassend ook wat jonge gasten met mondkap, middelbare school leeftijd. Algemene stemming was opgelucht, in Brabant is het altijd feest 😉
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.295
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan