G
Guest
Guest
Nee Edwin, zeer zeker niet. Maar wat het om gaat is dat mensen knetter gestoord zijn geworden. Het is tekenend voor dat straks niks te krijgen meer is. Niet alleen melk. Zeep was ook op. Toiletpapier. Tampons maandverband. Wasmiddelen gaan ook hard. Zelf ben ik al een paar weken aan het inslaan stukje bij beetje. Heb nog nooit zoveel Blik in huis gehad. Blikken vis, gehaktballen groente etc.
En houdbare melk voor geval we straks het huis niet uit mogen. Mijn zuivel haal ik tot die tijd bij de boer uiteraard. Hou er rekening mee dat dit erger is dan kerst. Reed vanmorgen richting supermarkt. Doodstil op de weg. Iedereen bij de winkels natuurlijk.
Blijf ik met dat voedsel zitten verwerk ik het wel een keer in een gerecht met gezonde ingrediënten. Beetje creatief zijn. Nogmaals, de hysterie is echt.
Foto van het zeep schap.

En houdbare melk voor geval we straks het huis niet uit mogen. Mijn zuivel haal ik tot die tijd bij de boer uiteraard. Hou er rekening mee dat dit erger is dan kerst. Reed vanmorgen richting supermarkt. Doodstil op de weg. Iedereen bij de winkels natuurlijk.
Blijf ik met dat voedsel zitten verwerk ik het wel een keer in een gerecht met gezonde ingrediënten. Beetje creatief zijn. Nogmaals, de hysterie is echt.
Foto van het zeep schap.