Coronavirus

84009143_3041947279169750_7720309838906916864_n.jpg
 
Update bij Xander:

https://www.xandernieuws.net/algemeen/onweerlegbaar-bewijs-dat-coronavirus-extreem-besmettelijk-ontsnapt-biowapen-is/
 
Onnodige bangmakerij van Xander. Niets meer en niets minder, geen Q-volger. Deze tweet van Julian's Rum zegt alles:

?s=19

Trust the plan.

Mike
 
Als het Corona virus daadwerkelijk wordt gebruikt om blackhats te arresteren en over te gaan op een goudstandaard, hoe kan het dan dat de Chinese overheid hier zo goed aan meewerkt? Zij bestaat toch voornamelijk uit blackhats?

Ik begrijp wel dat Trump ze economisch enorm onderdruk zet, maar als zij het laatste blackhat-bolwerk geven ze zich niet zonder slag of stoot over?
 
Mike, het zou me niets verbazen v.w.b. Die bangmakerij. Dat hebben we al zo vaak gezien. Alleen vind ik het wel bijzonder dat China miljoenen mensen in quarantaine plaatst en Italië de noodtoestand afkondigt bij twee gevallen van deze virusbesmetting.
 
Als het Corona virus daadwerkelijk wordt gebruikt om blackhats te arresteren en over te gaan op een goudstandaard, hoe kan het dan dat de Chinese overheid hier zo goed aan meewerkt? Zij bestaat toch voornamelijk uit blackhats?

Ik begrijp wel dat Trump ze economisch enorm onderdruk zet, maar als zij het laatste blackhat-bolwerk geven ze zich niet zonder slag of stoot over?

Er zijn twee scenario's mogelijk:

- De white hats hebben dit idd in het leven geroepen om het luchtruim dicht te gooien, zodat black hats het land niet kunnen ontvluchten en aan hun aanstaande arrestatie ontsnappen.
- De black hats hebben dit in het leven geroepen als afleiding voor wat gaat komen en gebruiken dit tevens om geld wit te wassen via 'hulporganisaties' als het Rode Kruis, omdat ze in geldnood zitten a.g.v. Trumps executive order van 21-12-17.

Hoewel beide scenario's aannemelijk zijn ben ik momenteel geneigd eerder het tweede te geloven en niet het eerste. Maar wie weet zit er helemaal naast en moet ik uiteindelijk toch overstag gaan. We zullen zien...

Mike
 
Mike, het zou me niets verbazen v.w.b. Die bangmakerij. Dat hebben we al zo vaak gezien. Alleen vind ik het wel bijzonder dat China miljoenen mensen in quarantaine plaatst en Italië de noodtoestand afkondigt bij twee gevallen van deze virusbesmetting.

Bedenk dat de werkelijke angst hem niet zozeer zit in een evt. gevaar voor de volksgezondheid, maar voor de economie. Bekijk onderstaande video van SGT Report:



Mike
 
Dit is een gedeelte van een artikel uit de ieuwste "Fit met voeding"
Orthomoleculair tijdschrift.


‘Ik heb nog geen griep gezien die niet genas of sterk verbeterde onder invloed van een hoge dosis vitamine C’. (Robert F. Cathcart, MD)
Artsen van de Orthomolecular Medicine News Service (OMNS) en de International Society for Orthomolecular Medicine (ISOM) adviseren een op voeding gebaseerde methode om symptomen van virale infecties te voorkomen of te minimaliseren. Voor volwassenen worden onderstaande aanbevelingen gegeven, voor kinderen moeten de hoeveelheden naar rato van lichaamsgewicht worden aangepast:

Vitamine C: minimaal 3000 mg per dag, verdeel dit over verschillende dosissen (1)
Vitamine D3: 2000 IE per dag (begin met 5000 IE per dag gedurende twee weken, reduceer dit daarna tot 2000 IE per dag) (2)
Magnesium: 400 mg per dag (als -citraat, -malaat, -chelaat of een -chloride vorm) (3)
Zink: 20 mg per dag (4)
Selenium: 100 mcg per dag (5)
Van alle bovengenoemde voedingsstoffen is aangetoond dat ze het immuunsysteem versterken waardoor deze beter in staat is om virussen te bestrijden.
De basis voor het gebruik van hoge dosissen vitamine C bij de preventie en bestrijding van virus gerelateerde ziekten werd reeds gelegd in de jaren veertig van de vorige eeuw. De vitamine bleek succesvol bij de bestrijding van het poliovirus.(6) Dit is een veelal onbekend gegeven. De decennia erna werd de effectiviteit van vitamine C bij virussen verder bevestigd en in 1980 werd het anti-virus protocol gepubliceerd.(7)
Bij de preventie en behandeling van luchtweginfecties is het gebruik van grote hoeveelheden vitamine C gangbaar. Diegenen die de vitamine niet in een hoge dosis durven te gebruiken – omdat ze denken dat dit niet effectief of zelfs schadelijk is – doen er verstandig aan om de originele publicaties te lezen. Om het werk van deze artsen te verwerpen, simpelweg omdat ze al zo lang geleden succes hadden, omzeilt een belangrijkere vraag: waarom zijn de positieve effecten van vitamine C-behandelingen nooit publiekelijk bekend gemaakt door verantwoordelijke overheidsinstanties, vooral in het licht van een virale pandemie?



 
Ik neem camu camu als
Vit C supplement, maar vraag me toch af of er betere is. (Wat kan tijdens borstvoeding)
 
Ik neem camu camu als
Vit C supplement, maar vraag me toch af of er betere is. (Wat kan tijdens borstvoeding)

Ik weet niet exact wat Camu Camu precies doet.
Volgens mij is Duindoornbes ook een goede optie.
Daar zit omega 7 in en heeft een goede invloed op de luchtwegen en slijmvliezen.
Dat coronavirus schijnt te werken op de luchtwegen. Dus wellicht is dit een goede optie. Of het kan tijdens borstvoeding durf ik niet te zeggen of dit negatieve effecten heeft. Het lijkt me sterk eigenlijk. Ik vraag mezelf wel af of de vetoplosbare vitamine C ook van toegevoegde waarde kan zijn in dit geval. Misschien niet, maar dan is het weer voor andere dingen goed.
Van de site voedingisgezondheid



De duindoornbes bevat heel veel vitamine C: 350 en 1050 mg vitamine C per 100gram en bevat omega 7:
Omega 7:
– Heeft een sterke positieve invloed op de huid, de slijmvliezen en het immuunsysteem
– Is effectief bij droge ogen, mond, huid en vagina.
– Heeft een positieve invloed op het maag-darmslijmvlies
– Heeft een positieve invloed op de conditie van de huid; het huidverouderingsproces wordt door dedroger wordende huid aanzienlijk vertraagd
– Heeft een positieve invloed op de luchtwegen
– Is effectief bij het postmenopausale urogenitale systeem



Omega-7 is geen essentieel vetzuur. Je lichaam kan het dus zelf aanmaken. Het lichaam maakt omega-7 van interferon, dat de aanmaak van NK-cellen (Natural Killer-cellen) stimuleert. Hoe goed of slecht je lichaam in staat is om zelf omega-7 te produceren is dus afhankelijk van de kracht van je immuunsysteem.
Gezien de vele klachten waar mensen mee rondlopen kan het dus inderdaad zinvol zijn om omega-7 uit voeding te verkrijgen. Het is echter maar de vraag of plantaardige omega-7 door de mens goed opneembaar is.
En zo komen we weer uit op vitamine C! Hoe meer voeding je eet die het immuunsysteem op een positieve manier stimuleert, hoe meer interferon je lichaam kan aanmaken en daarmee ook omega-7! Vergeet hierbij zeker ook niet de vetoplosbare vitamines (A, D, E, K) waar Weston Price zo op hamerde!

http://www.voedingisgezondheid.nl/vitamine-c
 
Mijn bericht valt elke keer weg.
Mike, wil je kijken of deze in de spambox beland?
 
Ik zie dat het mijn bericht nu in elk geval niet te missen is ;-)
 
Had ze alle 3 goedgekeurd, ze zaten idd in de spam. Camu camu is een bes die rijk is aan vit. C.

Mike
 
Had ze alle 3 goedgekeurd, ze zaten idd in de spam. Camu camu is een bes die rijk is aan vit. C.

Maar heb je van Camu camu dan ook de positieve effecten van omega 7 zoals deze in de Duindoornbes zit?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.745
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan