Coronavirus

Bind, het aantal doden varieert sterk per griepepidemie en wel tussen de 2000 en 12.000. Sterke verschillen per jaar derhalve. Van influenza kan je heel erg ziek zijn. Waarom zou je er iets achter moeten zoeken als deze epidemie niet anders is dan de vorige epidemieën? Het enige dat er wel anders aan is dat men deze keer misbruik heeft gemaakt van de epidemie, net als met zoveel dingen, noem maar op: CO2, nieuwe ijstijd (1972) opwarming (enkele tientallen jaren later) stikstofoxiden enzovoort.
Af en toe even afstand nemen en zien hoe zot de mensheid is, dat geeft lucht.

Wie haalt het in zijn hoofd met een stokje naar binnen te gaan in de neus van een baby. Dat zou een kind nog niet eens doen.

Ja Gerard, ik denk dat je gelijk hebt. Geen idee waarom ik er meer achter zoek. Misschien idd door wat naïef zegt over geknutsel. Er knaagt gewoon iets. Je zou toch denken dat ze cijfers moeten vervalsen en tonen aan het publiek om aan te tonen dat het dit jaar anders dan anders is. Ondertussen zien we dezelfde cijfers. Ik hou het ook ff allemaal niet meer zo bij. Wie weet is mijn blik vertroebeld. Ik blijf me verbazen over sommige dingen. Maar wel mooi om te zien dat Rutte zich zo voor lul heeft gezet met ze bek houden. Als slapies nu nog niet door hebben dat ze bedonderd worden is het wel erg gesteld. Speciaal voor Rutte en voor degenen die dit protocol nog niet handhaafden.

Tdqjywtyzk4jo1x9fl3bufmel5q8j5k1f.jpg

Niks aan de hand volgens het artikel was het n incident !

Was abortus zeker nog niet genoeg. Nu gewoon testen en geen probleem als het kind het niet overleeft. Geen idee hoeveel idioterie we nog gaan tegen komen de aankomende tijd. Wat mij betreft mag het snel afgelopen zijn. Ik trek het voorlopig ff niet meer met al dat rot nieuws.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan