Complotdenkers?

Filemon en de complotten.
Uitzendingen kun je op onderstaande link terugzien.
19 april Mordechai Krispijn
3 mei Flavio Pasquino

 

04-05-2021 DE OPSTAP IN GESPREK MET DON MAARTEN

EEN MOOI GESPREK MET EEN MOOI MENS: DON MAARTEN OVER ZIJN AANWEZIGHEID BIJ FILEMON EN DE COMPLOTTEN, DE SITUATIE IN DE WERELD EN BUREAU BACK-UP

 
Mordechai Krispijn
Over Filemon en de Complotten
Waarom ik van mening ben dat meedoen met een programma als Filemon en de Complotten wel degelijk zin heeft.
Hoewel de titel alleen al doet denken aan een aflevering uit Kuifje en we allemaal weten dat ze er alles aan zullen doen om de groep, die wekelijks opkomt voor onze grondrechten, te framen, heb ik er toch voor gekozen mijn verhaal te doen. In deze video deel ik mijn redenen voor deze deelname.

 
Deze docu over de moord op Pim Fortuyn heb ik jaren geleden gezien, en ondanks dat deze docu destijds door BNN is geproduceerd is het echt een interessante aanrader om eens te bekijken! Er zijn aanwijzingen dat er een 2de schutter op het dak van gebouw stond en die zou het dodelijke schot hebben gegeven.

Kevin
 
Meteen downloaden op je harde schijf en bewaren voor het nageslacht. Dit is verreweg de BESTE docu die er bestaat over de moord op Fortuyn. Hoe dit er ooit tussendoor is geglipt is een godswonder, want dit is echte onderzoeksjournalistiek"

Mike
 
Meteen downloaden op je harde schijf en bewaren voor het nageslacht. Dit is verreweg de BESTE docu die er bestaat over de moord op Fortuyn. Hoe dit er ooit tussendoor is geglipt is een godswonder, want dit is echte onderzoeksjournalistiek"

Mike
Ik heb deze docu al jaren op m'n harde schijf staan. En ik snap ook niet hoe deze docu ooit op TV werd uitgezonden! Tis idd een godswonder!
 
Wie kritiek heeft op het beleid, wordt verweten een “complotdenker” te zijn. Dat zogenaamde “complotdenken” is tegelijkertijd gecriminaliseerd. “Het wordt gelijkgesteld aan binnenlands terrorisme. Jij en ik zijn terroristen.”
 
Nu.nl Wouter R., één van de drie complotdenkers die de afgelopen maanden ongefundeerde berichten verspreidden over vermeende pedonetwerken en rituele kindermoorden in Bodegraven, is woensdagavond opgepakt in het Groningse Siddeburen. De 53-jarige man wordt verdacht van opruiingen en bedreigingen, meldt het Openbaar Ministerie donderdag.

 
Die Woutertje toch, altijd maar weer ten strijde voor de kindertjes en helemaaaaaaaaaal niet voor zijn ego. Denk je dat hij op weg was naar de Morvan en in Bodegraven is gestrand, Henk?

Mike
 
Laatst bewerkt:
Die Woutertje toch, altijd maar weer ten strijde voor de kindertjes en helemaaaaaaaaaal niet voor zijn ego. Denk je dat hij op weg was naar de Morvan en in Bodegraven is gestrand, Henk?

Mike
Bij Hoevelaken links af weet elke Brabander
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.672
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan