Complotdenkers?

Dus nu Wouter R., Micha K. en Joost K. allemaal opgepakt. Als zij op een bepaald spoor zaten hebben ze het behoorlijk verkeerd aangepakt en merken ze nu wat er gebeurt als je als een dolle stier het systeem probeert te verslaan. Waarom niet eerst alle bewijs voor je zaak verzamelen achter de schermen, sluitend maken en dan naar buiten gooien? Nee, daar in Bodegraven gaan eisen dat de autoriteiten het moeten onderzoeken. Het systeem beschermt zichzelf, dus als dit drietal al een potentiele zaak had hebben ze het nu verprutst!

Mike
 
Dus nu Wouter R., Micha K. en Joost K. allemaal opgepakt. Als zij op een bepaald spoor zaten hebben ze het behoorlijk verkeerd aangepakt en merken ze nu wat er gebeurt als je als een dolle stier het systeem probeert te verslaan. Waarom niet eerst alle bewijs voor je zaak verzamelen achter de schermen, sluitend maken en dan naar buiten gooien? Nee, daar in Bodegraven gaan eisen dat de autoriteiten het moeten onderzoeken. Het systeem beschermt zichzelf, dus als dit drietal al een potentiele zaak had hebben ze het nu verprutst!

Mike
In mijn ogen is het een verzonnen of gigantisch opgeblazen verhaal. Als er echt iets serieus aan de hand zou zijn dan zou je verwachten dat het gonst van de geruchten in zo'n dorpje. Ook over de betreffende huisarts hoor je bijna niets dan positieve berichten. De mensen zijn verbolgen over het feit dat er zo misbruik word gemaakt van de overledenen op de begraafplaats. Dus geen bewijs geen getuigen dus ook geen zaak.

Leon
 
Waarom blijft men steeds [in eerste instantie] geloven wat mainstream media aka staatspropaganda ons voorschotelt. Sterker nog, waarom geeft men het aandacht?

De versie zou ook kunnen zijn dat 'ze' willen dat je gelooft dat er lui opgepakt zijn hetgeen de suggestie wekt dat ze alles weten en alles kunnen.
 
In mijn ogen is het een verzonnen of gigantisch opgeblazen verhaal. Als er echt iets serieus aan de hand zou zijn dan zou je verwachten dat het gonst van de geruchten in zo'n dorpje. Ook over de betreffende huisarts hoor je bijna niets dan positieve berichten. De mensen zijn verbolgen over het feit dat er zo misbruik word gemaakt van de overledenen op de begraafplaats. Dus geen bewijs geen getuigen dus ook geen zaak.

Leon
Mensen die zien dat het mis gaat bij de criminele satansaanbiddende staat zijn geneigd sympathie te tonen voor deze oproerkraaiers. Dat volgt niet de regels van de logica. Er moet enige vorm van bewijs zijn. Er zijn genoeg misbruikzaken waar de bewijslast er wel is. Die pakken ze, en ik durf te zeggen bewust, want dit zijn rattenvangers van Bodegraven, niet aan.

Naast rattenvanger zie ik vooral die Micha Kat als een beschermheer van de pedofilie. Dit baseer ik op mijn persoonlijke ervaring van meer dan 10 jaar bezig houden met dit onderwerp. In het begin volgde ik hem op zijn website klokkenluideronline.nl. Het onderwerp is zelfs een dermate heet hangijzer dat er bijvoorbeeld acteurs worden ingezet bij een betoging voor openheid van zaken over de rol van de heer Demmink. Heel toevallig(!) net de mensen die 's avonds op PowNews getoond werden. Ook dit kan ik uit eigen ervaring bevestigen.

Verder blijft het mijn woord en moet ik erbij zeggen dat ik er compleet naast kan zitten.
 

Missie van Klaus Schwab?​


“Interessant. De drie grootste banken van Nederland (ING, Rabo en ABN Amro) zijn al ‘partner’ van het WEF. Andere willen het graag worden,” merkt Tweede Kamerlid Gideon van Meijeren (FVD) op. “Als zij het hebben over ‘onverenigbaar met de missie van de bank’, bedoelen ze dan de missie van Klaus Schwab?”
 
Hier kun je trouwens met de zoekfunctie heel makkelijk zien welke banken en/of bedrijven er meedoen met de snode plannetjes van het WEF:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan