Complotdenkers?

Ik heb geprobeerd te kijken naar Arjan Galbak, maar na vier minuten kon ik die stem al niet meer aanhoren.
 
Ik heb geprobeerd te kijken naar Arjan Galbak, maar na vier minuten kon ik die stem al niet meer aanhoren.

Wat doe jij jezelf nou aan??? 4 minuten is nog best lang!!😱
 
Ik heb geprobeerd te kijken naar Arjan Galbak, maar na vier minuten kon ik die stem al niet meer aanhoren.

Met zijn smurfen stem aldus Jensen.🤣🤣
 
Ik wilde horen wat hij te zeggen heeft over "Complottheorieën". Die smurfenstem en irritante "R" doen pijn aan mijn oren.

Wat ik nog wel heb gezien is dat hij het had over Pizzagate. Natuurlijk vertelde hij het standaard mainstream verhaal over een gewapend persoon bij een pizzeria in Washington DC, Comet Ping Pong. Over het echte pizzagate met al die pizza gerelateerde pedo termen om jonge kinderen aan te duiden wordt nooit iets verteld in de reguliere media.
 
Dit zal wel fake zijn, wat denken jullie  http://www.takecare4.eu/bedankt-het-waren-zeer-bewogen-tijden-nu-is-het-volbracht-2/
 
Ik begrijp iets niet helemaal. Ik stel de vraag maar hier. Hugo de schoene zei dat er 1 miljoen mensen bijkomen in NL en dat ze daarom de weilanden willen leegtrekken voor woningbouw. Als ik om mij heen kijk wordt er overal gebouwd,de ene nieuwe wijk na de andere nieuwe wijk rijst de grond uit. En maar bouwen joh.
Maar hoe zit het dan met depopulatie? Het is toch de bedoeling dat er een hoop mensen de pijp uit moeten de komende jaren?Ze willen toch maar met een half miljard (wereldwijd) verder? Dan heb je toch niet zoveel nieuwbouw meer nodig?

Gaan die corona-vaccins die er aan komen dan niet zorgen voor depopulatie? Misschien heb ik dan toch een link gemist?
 
Eerst willen ze Europa omvolken, en hier een gigantische metropool aanleggen, zodat iedereen in de stad komt te wonen.
 
Eerst willen ze Europa omvolken, en hier een gigantische metropool aanleggen, zodat iedereen in de stad komt te wonen.

Alsnog heel omslachtig allemaal zeg, je zou ze toch wat slimmer inschatten maar dat zijn ze duidelijk niet.
 
Sven Hulleman gebruikt Deagel voor voorspellingen, en ooit zei hij dat die site voor Nederland geen grote afname in bevolkingsaantal verwacht.

Daarnaast is het een complexsysteem, Sampjes. Weilanden en akkerbouw zorgen ten eerste voor voedsel: 1 hele belangrijke levensvereiste. Ten tweede is landbouwgrond niks waard vergeleken met vastgoed - volg het geld, de zwakte van de mens. Ten derde moet de stikstof uitstoot in balans zijn volgens huidige regelgeving, dus meer bouw zorgt voor minder landbouw/ veeteelt. En zo zijn er nog meer factoren en onbekenden, zoals wat doet de zeespiegel op termijn?

Persoonlijk geloof ik niet in de theorie dat men 'zelf'' de bevolkingsgroei halveert, dat zou uitermate dom zijn en ook een groot gevaar voor hen zelf betekenen. Wat meer voor de hand ligt is dat ze het dan heel sluimerig en op een niet 'controleerbare' manier doen, dus niet direct via stoffen in vaccins (mijn verwachting). Een voorbeeld van een niet controleerbare manier is informatie waarmee grote verdeeldheid in de samenleving gecreëerd kan worden waardoor burgers zelf met elkaar op de vuist gaan. Wat vaccins betreft zie je wel al grote verdeeldheid tussen vaxxers en anti-vaxxers ontstaan; mensen die elkaar totaal niet (willen) begrijpen en elkaar regelmatig haten zelfs.
 
@ssrdam, thanks voor je opheldering. Betreft die vaccins zei een arts die werkzaam is in het Haga ziekenhuis dat het vaccin op termijn dodelijk is. Dus het vaccin gaat ziektes veroorzaken, kanker en heftige ontstekingen. volgens hem een sluipmoordenaar en dat je 2 jr na het vaccin tot 10 jr dit pas gaat merken. Hij had zich erin verdiept en kwam erachter dat het zo waarschijnlijk zal gaan.

Maar een burgeroorlog zie ik ook nog wel gebeuren in heel Europa. En dan vallen er ook meestal veel doden. Nou laten we hopen dat het helemaal niet zo ver komt.
 
.

Maar een burgeroorlog zie ik ook nog wel gebeuren in heel Europa. En dan vallen er ook meestal veel doden. Nou laten we hopen dat het helemaal niet zo ver komt.

Trust the plan!
 
Persoonlijk geloof ik niet in de theorie dat men ‘zelf” de bevolkingsgroei halveert, dat zou uitermate dom zijn en ook een groot gevaar voor hen zelf betekenen.

Dan is jouw aanname dat [ZIJ] menselijk zijn...

Mike
 
Interessant, Sampjes. Weet je toevallig ook waarom die arts dat dacht en wat hij/zij ziet als het gevaar in (corona) vaccins? Carrie Madej is overigens ook zo'n zeer kritisch arts.

Gezien de ontwikkelingen op vaccinatie gebied (ook politiek gezien en regelgeving - covid pas) en de meerdere bedrijven die trials doen (en problemen ondervinden), zou dit onderwerp eigenlijk wel een eigen draadje verdienen; ik las net bijvoorbeeld dat zowaar alle trials van o.a. J&J, pfizer en moderna weer doorgezet worden.

Mike, ja uiteraard. Naief zeker soms, maar van nature ga je (hoop je) toch dat het goede in de mens uiteindelijk bovenkomt. En menselijk of niet, onsterfelijk zijn ze in ieder geval niet.
 
jq83ezkzhouc5eatxiv5tsn8gmrd4dvl.jpg


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.922
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan