Chlorine dioxide en chronische ziekten incl autisma

Melkmeisje

Well-known member
Dit klinkt als bijzonder interessant voor iedereen met (chronische) gezondheidsproblemen.

https://healthimpactnews.com/2019/autism-can-be-cured-how-to-use-the-chlorine-dioxide-protocol-to-recover-broken-lives/

Mike zou dit hetzelfde zijn als MMS? Ik ben het nog niet tegengekomen maar moet nog hele onderwerp doorlezen . Is behoorlijke lap tekst
 
Shoot fout gespeld autisme. Kan je dit corrigeren. Zit op telefoon te prutsen. En dan kan deze zin ook weer weg
 
Ik heb het al eens eerder aangehaald, is niet hetzelfde als MMS. Je kunt het alleen nog in Duitsland bestellen: https://aquarius-prolife.com/de/

Als je het Duits machtig bent is er veel te lezen en op you tube over te zien van Andreas Kalcker

Dit is veiliger en stabieler dan MMS, eigenlijk de voordelen zonder de nadelen.

Zeker ook interessant dat het glyphosaat neutraliseert.

Ik gebruik het zelf al en tijdje i.p.v. de H2O2 die mij toch tegen ging staan al snel.

Wonderlijk goedje inderdaad. Ik ben fan.

 
In het verhaal over chlorine dioxine staat o.a. dat je het zelf moet maken. omdat het in kracht afneemt.
Maar Tanja ik begrijp dat het in duitsland dan te koop is kant en klaar?
Engelse teksten vertaal ik via google Chrome en mijn duits is zeer redelijk, zo kom ik een heel eind.
 
Mike, MMS is natriumchloride: doe je daar citroenzuur bij dan wordt het chloordioxide. Zoals ik het ken moest je dan EN MMS kopen EN citroenzuur, maar kennelijk kun je nu gelijk chloordioxide kopen: hoef je die andere twee niet bij elkaar te doen.
 
https://cdautism.org/videos/censored-kerri-interviews-dr-seneff-cd-destroys-glyphosate

de 2 dames Stephanie Seneff en Kerri Rivera spreken over het verschil, het gaat voor mij te snel, maar lijkt toch echt een verschil te zijn.
Stephanie Seneff is een M.I.T. dokter en die legt ook precies uit hoe Glyphosate de darm beschadigt en waarom dat een auto immuunziekte veroorzaakt, zoals autisme.



 
Je moet het wel zelf activeren, maar daarna is het minimaal een half jaar te gebruiken. Inderdaad zonder de citroenzuur, wat schadelijk is. Hieronder het verschil.

https://andreaskalcker.com/en/what-is-mms/
 
Dr. Lee Merritt, the rebel doctor.
Niet bestudeerd.. ga tzt voor de Kalcker-weckpot-methode.

Andreas Kalcker:
youtube.com/watch?v=RZvy1GEW7SM = cancel-cultured, dus

Volgens ... weet ik niet meer ... gaven oudere versies met citroenzuur vaker maagklachten. Toen werd HCl gebruikt, hetgeen dat al verminderde. Deze methode die Andreas Kalckar beschrijft in de video schijnt zelfs dat risico nog verder te minimaliseren. Ga het dit jaar eens proberen (Aquarius Duitsland). Mhh.. drink geen alcohol... borrelglas? CDS is kant-en-klaar en volgens mij daardoor iets minder lang houdbaar dan gescheiden flesjes en zelf maken.

 

Momenteel ben ik zelf bezig met innemen en smeren van DMSO.
 

Momenteel ben ik zelf bezig met innemen en smeren van DMSO.
Clo2 en DMSO neem ik al een jaartje of 2. Ik ben in die tijd ook niet meer 'ziek' geweest, wel eens een dagje of zo 'onwel' maar dat komt , denk ik, door de werking van mijn eigen dokter, mijn afweer systeem dat een aanstormende onwelgevalligheidje er uit aan het werken is.
Van die dunne blauwe adertjes op mijn onderbeen, gekomen na de implantatie van een nieuw heup gewricht, zijn grotendeels verdwenen na het daags smeren van DMSO.
Drinkwater in kannen en scheepswatertanks: + Clo2
Wecken: Drupje Clo2 erbij.
Groenten schoonmaken voor het wecken, en koken van de daagse hap, zou ook kunnen denk ik, maar daar gebruik ik Natriumbicarbonaat voor.
Na flink getranspireerd te hebben ruik ik niet naar zweet. UItgeprobeerd (gatver zei de buurvrouw) om mij een week lang niet te wassen resulteerde in een zwak geurtje van dichtbij. Wellicht dat het ook komt doordat ik geen zeep gebruik en ook geen shampoo, slechts water. Wel werkplaatszeep om smeer en verf ed. van mijn handen te krijgen, maar das al.
Het zou dus wellicht kunnen dat het gebruik van Clo2 de oorzaak hiervan is. Maar dat moet ik aan deskundigen over laten.
Ik moet ook bloedverdunners slikken, Xarelto, Maar die heb ik vervangen door Natto kinase met een slok water met DMSO en CLo2 er achteraan. Gaat al twee jaar goed. Cardioloog is zeer tevreden en noemt mij een 'voorbeeld patiënt', hoewel ik haar dit uiteraard, voor de zekerheid om geen ruzie te krijgen, niet vertel.
 
DMSO en Clo2 bestel ik bij Kopp verlag, duits. Geen verzendkosten, nota word mee verstuurt of per meel verstuurt.
Wel zelf activeren, zakje en pipet zitten erbij. Niet geactiveerd is het lang houdbaar.
NBC haal ik bij de toko om de hoek.
 
DMSO en Clo2 bestel ik bij Kopp verlag, duits. Geen verzendkosten, nota word mee verstuurt of per meel verstuurt.
Wel zelf activeren, zakje en pipet zitten erbij. Niet geactiveerd is het lang houdbaar.
NBC haal ik bij de toko om de hoek.
Is die meel volkoren of wit ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.324
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan