CHLOORDIOXIDE

Romagi

Well-known member


Dit is zo interessant en zo gedetailleerd dat het misschien wel een concurrend van ivermectine zou kunnen zijn.
Momenteel ben ik voorzichtig begonen.
Ik heb klachten die ik na 14 jaar niet kan thuisbrengen, dus interessant om te zien of het ten gunste iets kan veranderen.

Protocol E = Enema,s = darmspoeling

ALS ENEMA'S​

10 ml CDS (of 10 druppels geactiveerde CD's) wordt gebruikt voor elke liter warm water, op ongeveer lichaamstemperatuur. Intestinale irrigators zijn meestal ongeveer 2 liter. De irrigator wordt gevuld met water en de CDS wordt toegevoegd. Een beetje vaseline of crème wordt op de punt ervan aangebracht, terwijl het in het rectum wordt ingebracht. De beste positie is om aan de rechterkant te liggen, zodat het water gemakkelijk kan binnendringen. De klep gaat open en de dikke darm begint zich te vullen. Het kan in meerdere kleine batches of ook in één keer worden gedaan, afhankelijk van de omstandigheden en het welzijn van de persoon.
Probeer de vloeistof ongeveer drie minuten vast te houden voordat u gaat evacueren, om de efficiëntie te verhogen. Meer dan vijf minuten is niet nodig. 10 ml CDS voor elke liter warm water of als alternatief 10 geactiveerde druppels CD voor elke liter warm water.
Dit protocol is essentieel bij chronische leveraandoeningen, parasitose, autisme en andere gastro-intestinale aandoeningen.
Afhankelijk van de ernst van de ziekte en de toestand van de patiënt, wordt het gewoonlijk tot eenmaal per dag aangebracht, bij voorkeur 's nachts, voor het slapengaan. Over het algemeen wordt het elke twee of drie dagen gedurende één of twee weken gebruikt. Er zijn meldingen van mensen die dit protocol tot twee keer per dag gedurende lange tijd hebben gebruikt voor ernstige ziekten, zonder in de meeste gevallen negatieve bijwerkingen te hebben gehad. Het is het beste om het aan elke persoon aan te passen. U kunt zeewater toevoegen: 1 deel zeewater + 3 vers water.
Veel mensen hebben het YOGUI-systeem erg handig gevonden:
- 3 nachten op rij.
- 3 nachten: één ja en één nee.
- 3 nachten: om de 3 dagen.
- 3 nachten, één per week.

Hoewel dit protocol effectief is, is het voor aambeien en rectale fissuren meer
eenvoudig toe te passen P-knob-protocol.
● De meeste ziekten vinden hun oorsprong in het maagdarmstelsel.
● CDS verwijdert toxiciteit en maakt VERKLEVINGEN ongedaan.
● Het verwijderen van toxiciteit vermindert vermoeidheid.
● CDS verwijdert BIOFILM, BACTERIEN, CANDIDA, SCHIMMELS, INGEKAPSELDE ONTLASTING EN PROTOZOAIRE PARASIETEN.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Surv
2 dagen geleden had ik plotseling een klein "koortsblaasje". ik smeer het in met teatree en/of olie.
Toen ik jonger was had ik het elke maand. jarenlang.
Mijn vader had er ook last van. Vreemd is dat NIET ook alle broers/zussen) er last van hadden.
Inmiddels heb ik het ook al jaaaren NIET meer.
Ik meld dit omdat ik bezig ben met Chloordioxide. Ik vertrouw dit middel helemaal.
Het komt er niet van om 3x per dag iets in te nemen. Dat wil ik gaan verhogen (als het lukt). Het is niet lekker maar aangevuld met warm water gaat het beter.
Waarom heb ik plotseling een koortsblaasje? Reinigende werking van de CDS?

Ooit noemde Hans Stormer Haarlem (soort arts) meteen Candida bij mijn klachten. Candida is ZO hardnekkig dat het zich verstopt (volgens Hans) . Ik kreeg een 3 weekse kuur mee met een dieet volledig zonder suiker en Mycostatine maar...... heb het nooit gedaan. Had het wel willen doen maar vond het te lastig.
Ook vanmorgen "gespoeld". Ging ook veel beter dan de laatste tijd. (zie Poliepen).

Candida is een schimmel geloof ik en geen virus. Maar men noemt het een virus-infectie.

 
Laatst bewerkt:
Na zoveel jaren last te hebben gehad van een koortslip herken ik me niet erg in bovengenoemd artikel.
De uitbraak had meestal te maken met de "maandstonden".
Ik voelde het een dag van te voren al "prikken"op de plaats van uitbraak.
Het zat juist Niet in de mondhoeken. Na het "prikken"begon het altijd met een blaasje. Daarna ging het blaasje stuk en kwam er vocht uit, daarna kwamen er pijnlijke korstjes.
In principe kun je het in het gezicht verspreiden door er met de handen aan te zitten. Gebeurde bij mij zelden.
Ik weet wel dat mensen inderdaad in de mondhoeken kloven kunnen krijgen maar dat is een symptoom van vit C tekort.
Gordelroos is ook zoiets. Ik was de enige in de familie die gordelroos heeft gehad (als kind). Niemand werd aangestoken.
Volgens Google
Gordelroos is een huidaandoening die ontstaat door het varicella zoster virus.

Maar virussen bestaan niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil nog eens herhalen dat ik vanaf mijn 11e of 12e jaar 40 jaar lang tetracyline = ANTIBIOTICA heb geslikt, terwijl het in principe maar een korte tijd gebruikt mag worden en dat wist ik toen niet. NU WEL.

Voorgeschreven door een HUIDARTS voor acne.

Ik heb er altijd op vertrouwd dat artsen KUNDIG zijn.
Kan koemelk de oorzaak zijn van acne?
Nee hoor, dat is het niet. Maar natuurlijk heb ik wel een koemelk-allergie.
Rond mijn 50e ging ik voor het eerst naar een natuur-arts. de meeste puistjes waren wel weg, ik ging voor een andere klacht.
Zonder mij te kennen waren zijn eerste woorden: je hebt een KOEMELK-ALLERGIE. .
Bij nader inzien was de antibiotica dus desastreus voor de darmgezondheid. Achteraf vind ik dat OOK alternative artsen daar te weinig aandacht en medewerking voor hadden.
Ogenschijnlijk was daarna alles in orde, geen ziektes, geen klachten.
Rond mijn 70e had ik een poliep en een operatie. Zie .poliepen en Fodmap.
Maar eerst liet ik mijn ontlasting prive onderzoeken. Huisarts vond het niet nodig
Resultaat, Veel candida.
Toen hebben de darmen 6 maanden lang stilgestaan vanwege een stoma op de dunne darm. Candida kon dus lekker woekeren.
Stoma weer weg maar DRAMA begon. zie poliepen en Fodmap

Alle tanden en kiezen staan in verband met organen.
Via een energetische meting en meerdere onderzoeken is het nog steeds slecht gesteld met de gezondheid van de darmen EN de tanden. terwijl ik al jaaaren eraan werk.
Ik vond een artikel van Dr. Henk Brand, medisch bioloog Acad. Tandheelkunde Amsterdam. ACTA
"onderzoek naar verband mondproblemen en chronische darmontsteking = 2x zoveel mensen als zonder ontsteking.

Vanwege dit verhaal zat ik vandaag nog eens naar de protocollen van Chloordioxide te kijken. Het staat me wel aan.
Ik gebruik het af en toe maar niet voldoende denk ik.

Protocol R = 6 ml CDS in 150 ml water is goed voor:
ANALE FISSUREN, AAMBEIEN EN PROSTAAT-KANKER.

Ik ga ervan uit dat dit de waarheid is en dat betekent dat een Poliep zou kunnen genezen. Dat had ik 15 jaar eerder moeten weten.

Protocol K = voor huid en Acne.
Protocol M = voor Malaria
Protocol E = voor DARMSPOELING, 10 ml op 1 liter water bij voorkeur snachts.
Protocol A = voor beginners. gedurende de dag 3 ml in 200 ml water (3 maal per dag.

Nu moet ik beslissen of ik A of E doe. of allebei tegelijk.
Met A bereik ik ook de dunne darm.








.





.





.
 
Laatst bewerkt:
  • Thanks
Waarderingen: gse
Gisteren rook ik even aan het flesje Chloor, een soort reflex, zoals iedereen wel eens doet met produkten.
Nou dat heb ik geweten. Het gaf pijn boven mijn rechteroog en het trok helemaal naar mijn hersenen/zenuwen?. Ik schrok me kapot. NIET DOEN DUS.

Verder gebruik ik het nu dagelijks. o.a. ook mond mee spoelen voor tandvlees en ontstekingen. Afwachten of het in de toekomst voldoende doet.
 
Na zoveel jaren last te hebben gehad van een koortslip herken ik me niet erg in bovengenoemd artikel.
De uitbraak had meestal te maken met de "maandstonden".
Ik voelde het een dag van te voren al "prikken"op de plaats van uitbraak.
Het zat juist Niet in de mondhoeken. Na het "prikken"begon het altijd met een blaasje. Daarna ging het blaasje stuk en kwam er vocht uit, daarna kwamen er pijnlijke korstjes.
In principe kun je het in het gezicht verspreiden door er met de handen aan te zitten. Gebeurde bij mij zelden.
Ik weet wel dat mensen inderdaad in de mondhoeken kloven kunnen krijgen maar dat is een symptoom van vit C tekort.
Gordelroos is ook zoiets. Ik was de enige in de familie die gordelroos heeft gehad (als kind). Niemand werd aangestoken.
Volgens Google
Gordelroos is een huidaandoening die ontstaat door het varicella zoster virus.

Maar virussen bestaan niet.
interresant weetje: mijn moeder heeft de prik gehad, een van de eersten, weet niet meer van welke firma. Onlangs kreeg zij gordelroos, helemaal tot bij haar oog.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.614
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan