China

Op de duitse zender heb ik gisteren wel gehoord over het teveel aan water. Of ze moesten de rivier laten overstromen ofwel de dam zou problemen geven.
"Ze" kunnen het weer beinvloeden, ik vroeg me al af of dit misschien niet een natuurlijke ramp was .
 
Kan volkomen in scene zijn gezet, net als die lui die spontaan op straat doodvielen in Wuhan. Het lijkt er op dat sommige Facebook-achtige dwaalsporen ook uitgezet worden op Twitter.

Mike
 
https://www.trouw.nl/religie-filosofie/laten-we-vermijden-dat-we-vrijwillig-de-kant-van-china-opgaan~b3a1eb2a/

In de mainstream media komt ook steeds meer weerstand tegen China.

Toeval, of zit hier een agenda achter?
 
Eigenlijk hoort dit niet zo heel erg thuis in dit topic, maar even een reactie.

De "gematigde" islam bestaat niet. Laat ik deze fel gkoesterde illusie maar meteen doorprikken. Alles staat letterlijk in hun boek. Je kan het zelf nalezen. Om niet-gelovigen te onderwerpen is alles toegestaan, ALLES. Bedrog, list, verraad, gruwel .. Het is ook de plicht van elke moslim om dit te doen en de verspreiding van de islam te faciliteren. Moslims kunnen dus ook vriendelijk zijn maar das alleen maar om je om de tuin te leiden. Maak je geen illusies. Wat hierboven beschreven is geldt trouwens ook voor het jodendom met hun Talmud.
 
Alle niet-moslims op de wereld zijn ongelovigen, de grootst mogelijke zonde en voor hen dus evenveel waard als een strontvlieg. Lees dat duivelsboek, een ander woord heb ik er niet voor maar is op na, en huiver. De islam is altijd een godsdienst van het zwaard geweest en nooit van de vrede, wat ze zelf ook toegeven. Laat je niets wijsmaken.
 
Het is idd wel zo dat ze opgevoerd worden als useful idiots om het vuile werk te doen en elke beschaving in de vernieling te rijden.
 
Wat hierboven beschreven is geldt trouwens ook voor het jodendom met hun Talmud.
Maar niet voor de Thora! Er zijn twee joodse boeken. De Talmud vormt de basis voor de Kabbalah. Dit is het boek van de valse joden en hun Synagoge van Satan, die in Openbaringen 2:9 en 3:9 worden beschreven.

Mike
 
Het gaat zelfs nog verder.

De orthodoxe joden die de Talmud volgen, zijn sterk beïnvloed door een rabbijn uit de 17e eeuw die  Shabsai Tzvi heette. (Uitgesproken als "Shabetai Zevi")

Deze rabbijn verkondigde een vorm van Jodendom die sterk de nadruk legde op "Verlossing middels zonde". Kort gezegd is de zienswijze puur Satanisme. Shabsai leerde zijn volgelingen namelijk dat je alleen verlichting kon vinden, als je pure duisternis had doorgemaakt. Pedofilie, incest, sadisme en rituele moord waren genormaliseerde zaken onder de volgelingen van Shabsai.

Interessant is ook dat deze man zichzelf in het jaar 1666 (mooi getal) tot Messias had uitgeroepen. Maar is ook een tijd lang als "cryptojood" door het leven gegaan die schijnbaar bekeerd was tot Islam. (Dit vanwege het feit dat hij geboren was in het Ottomaanse rijk.)

Hier een link naar het wikipedia artikel, wat een mooi startpunt is voor verdere research: https://en.wikipedia.org/wiki/Sabbatai_Zevi

 
Nice! Het kan in elk geval geen kwaad als mensen op dit forum nog eens op dit spoor worden gebracht. Binnen Islam zijn namelijk een hoop van deze vreemde rituelen gewoon onderdeel geworden van de geloofsbelijdenis.

Hier nog een mooi artikel over diverse perversies van Muhammad omschreven in de Koran zelf.
 
Fijne citaten uit de Talmoed:

https://uwkeuze.net/Artikelen/Verrijk%20uw%20kennis/Citaten%20uit%20de%20Talmoed.html

Mike
 
Ja, leuk he ? Iemand al iets over gelezen en gehoord in de MSM ? Laat het me weten en ik steek publiekelijk mijn broek af op het Malieveld.
 
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/08/16/china-een-bedreiging-de-vrije-wereld-wordt-juist-ondermijnd-door-de-vs-a4008916

Alweer een China kritisch artikel van de mainstream media. Is het zo erg dat zelfs de mainstream media er niet meer over kan zwijgen, of willen ze een conflict uitlokken.
 
Fijne citaten uit de Talmoed:

https://uwkeuze.net/Artikelen/Verrijk%20uw%20kennis/Citaten%20uit%20de%20Talmoed.html

Mike

Ik was in grote lijnen al op de hoogte van de strekking mbt. de talmud.

Je zou dit bij alle kerken in nl in de bus willen gooien ...

Als er een groep is die tot op het bot belazerd wordt dan zijn het de christenen nog los als je begint over de massale broedermoord 80 jaar geleden of heb ik dat mis ?

Begin maar eens een discussie over Is Ra El en je wordt met de grond gelijk gemaakt.

Afin als zij tot de 10% die overblijft na Goch en Magoch dan is het dus toch zo dat je de waarheid moet ondergaan, maar wel te laat .... het zij zo.

Fear not there is allways ... Massada.

 
Alweer een China kritisch artikel van de mainstream media. Is het zo erg dat zelfs de mainstream media er niet meer over kan zwijgen, of willen ze een conflict uitlokken.
Damage control. Er komt steeds meer info naar buiten over de kwalijke rol die China speelt op het wereldtoneel Dit soort stukken vallen onder de noemer: controlling the narrative. Te laat, de geest is al uit de fles.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.815
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan