China

Omdat moslims die onderdrukt worden zielig zijn.

Ik zie ineens dit draadje weer dus zie dit bericht nu pas van februari.
Betreft China moet hier meer achter zitten. Waarom zitten die Oeigoeren überhaupt in die kampen? De Elite is toch zo ‘dol’ op moslims? Of is dit eerder schijn? Zien zij de islam juist ook als vijand. Dus eigenlijk is de onzichtbare vijand de Islam? In het westen zien wij de islam ook als dreiging en gevaarlijk.
Ik denk zelf dat wij helemaal niet zo bang hoeven te zijn voor de ‘gewone moslims’,tenminste als het kopstuk (Elite) wegvalt.

Het lijkt mij dat de (minderheid) vd groep moslims die de veroveringsdrang heeft, wordt gevoed door de Elite net zoals dat ze de Antifa aansturen.

Corrigeer me maar hoor als ik er volledig naast zit, graag zelfs?
 
Ja en nee. Er bestaat zoiets als 'sudden jihad syndrome'. Diep van binnen zijn het allemaal extremisten, het is een ziekte die bezit van hen heeft genomen vanaf het moment dat ze een koran oppakten. Er bestaat nl. geen 'gematigde islam'. Hun profeet, de KRIJGSHEER en PEDOFIEL Mohammed, was een zeer gewelddadig persoon met nul tolerantie voor andersdenkenden. Je hebt wel gelijk dat dit sentiment natuurlijk lekker aangewakkerd wordt door de satanische elite. Toevallig heb ik hier net iets over gepost in de feminisme-topic, nota bene n.a.v. een post van jou!

Dus waarom enerzijds moslims knuffelen aan de ene kant van de wereld en aan de andere kant wreed vervolgen? De DS gokt niet op 1 paard. Uiteindelijk willen ze het marxistische model van China. Dit is atheistisch en dit betekent dat elke vorm van spiritualiteit (anders dan de satanische) op genadeloze wijze de kop moet worden ingedrukt. Dat model testen ze daar uit. Hier in het westen moeten eerst de grondwetten worden ontmanteld, want deze garanderen vrijheid van godsdienstbeleving. Despiritualisatie is dan ook topprioriteit, zodat we uiteindelijk kunnen worden gelijkschakeld met het moderne communistische model van China, waarin je 'vrij' bent zolang je geen rimpelingen veroorzaakt en van alle kanten wordt gevolgd en evt. vervolgd door de overheid via 'social credit'-systemen en wat ze allemaal nog meer verzinnen.

Dit maakt moslims tot 'useful idiots' van de satanische elite. Zij mogen hun primitieve 'cultuur' over ons afwerpen en onze hoogstaande westerse cultuur volledig corrumperen, terwijl tegelijkertijd middels cultuurmarxisme links-progressieve idealen de norm zijn geworden en we onze eigen veroveraars helemaal plat knuffelen, waarna ze ons de kop afhakken. Uiteindelijk worden we echter allemaal opgeofferd aan het altaar van de onverzadigbare Lucifer om zijn/haar verschijning hier op aarde als onze alleenheerser mogelijk te maken.

Mike
 
@Mike, bedankt Mike dat je dit wilde uitleggen.
Ja en onze berichten liepen inderdaad synchroon!


Betreft wat je aanhaalde dat hun profeet een pedofiel zou zijn, heb ik weleens jaren geleden over gehad met een moslimcollega.Ik kreeg als antwoord: dat het in die tijd gebruikelijk was om jong te trouwen.
Dat wil niet zeggen dat de profeet ook het bed indook met zijn jonge vrouw maar dat hij ‘netjes’ wachtte tot zij ouder was. En de profeet werd in die tijd voor van alles uitgemaakt, leugenaar, tovenaar maar niet voor pedofiel omdat dat toen dus blijkbaar ‘normaal’was in die tijd om zeer jonge meiden te huwen. Dat de profeet meerdere vrouwen had kon deze collega ook weerleggen. Overal zat een wijsheid achter volgens hem.

Tja ‘gematigde‘ moslims, ik ken ze wel hoor. En zij zijn tegen de salafisten en wahabbi’s. Zij vinden dat zelf hele enge stromingen. Ik ben ook moslims tegengekomen op het internet die Q volgen. Er is hoop, ook voor hun alleen moeten ze dat wel zelf gaan inzien.
 
Betreft wat je aanhaalde dat hun profeet een pedofiel zou zijn, heb ik weleens jaren geleden over gehad met een moslimcollega.Ik kreeg als antwoord: dat het in die tijd gebruikelijk was om jong te trouwen.
Dat wil niet zeggen dat de profeet ook het bed indook met zijn jonge vrouw maar dat hij ‘netjes’ wachtte tot zij ouder was.
Hij startte een relatie met Aisha toen ze 6 was. Hij wachtte tot ze 9 was tot hij met haar naar bed ging. Staat in de Koran! Welk woord hebben we voor dit soort mensen? PEDOFIEL!
Dat de profeet meerdere vrouwen had kon deze collega ook weerleggen. Overal zat een wijsheid achter volgens hem.
Alles recht praten wat krom is, daar zijn moslims extreem goed in. Staat ook in hun koran en heet 'taqiya'.
Tja ‘gematigde‘ moslims, ik ken ze wel hoor. En zij zijn tegen de salafisten en wahabbi’s. Zij vinden dat zelf hele enge stromingen. Ik ben ook moslims tegengekomen op het internet die Q volgen. Er is hoop, ook voor hun alleen moeten ze dat wel zelf gaan inzien.
Er is hoop voor iedereen. Alleen niet iedereen ziet dat zelf in. Geldt ook voor niet-moslims.

Mike
 
https://eurasiantimes.com/us-committed-to-stand-with-india-in-pushing-back-chinese-army-protect-indian-sovereignty-alice-wells/

Waarom heeft India de afgelopen jaren zovaak grensconflicten met Pakistan en nu dan China? Ik begrijp wel dat dit nu wordt ingezet tegen Trump, omdat India een bondgenoot is. Deze situatie speelt zich echter al veel langer af, in de tijd dat India ook nog deepstate was. Vanuit een deepstate oogpunt leek het mij logischer als ze met China India hadden ingelijfd. Deze grensconflicten gaan dit juist tegen zou je denken.
 
Het conflict tussen Israel en de Palestijnen bestond ook reeds lang voordat Trump aantrad. Het zijn belangrijke brandhaarden voor de Deep State, die ze kunnen laten oplaaien wanneer ze maar willen.

Kijk naar hoe Trump dit tot dusver heeft aangepakt. Eerst reist hij naar Saudi-Arabie, waarna prins MBS de boel overneemt en Trump ineens een belangrijke bondgenoot heeft in het midden-oosten. Dan komt die hele poppenkast met Nootd-Korea. Trump brengt een bezoek aan Azie, waaronder naast Japan en Vietnam ook China. Hij mag daar dineren met Xi, een zeldzame eer. Kort daarna doet Noord-Korea mee aan de Olympische Winterspelen en zwakt de toon van Kim Jung-un af en wordt hij uiteindelijk ook een bondgenoot van Trump. Putin en Trump ontmpeten elkaar en kunnen het prima met elkaar vinden. En dan is er nog Modi in India, met wie Trump besre maatjes is en die een stadion vol met 120.000 mensen voor hem regelt.

Blijven nog over Iran en Israel. Aan beide wordt gewerkt. Alle angels zijn uit de DS gehaald in nog geen 4 jaar tijd. Geen oorlog met Rusland, China, Noord-Korea of Iran. Dat is hoe je werkelijk wereldwijde vrede sticht! We zijn er nog niet, maar het feit dat de DS nu alleen nog binnenlandse terroristen (antifa) over heeft geeft aan dat ze op hun laatste benen lopen!

Mike
 
Ik zal de link ook in nederlandse politiek zetten zodat de lezers op de hoogte zijn whats coming en dit dus geen flauwekul is
Lees en huiver.

www.epochtimes.nl/de-gestapo-van-china-heeft-onbetwiste-macht-bij-vervolging-van-spirituele-groep-gelekt-document_12701.html
 
@joke, thanks voor het delen! Dus we kunnen dan ook veronderstellen dat Xi die Oeigoeren ook niet heeft vastgezet?

Ik heb ook even dit artikel gelezen van die website
https://m.epochtimes.nl/litouwse-wetgevers-dringen-er-bij-xi-jinping-china-op-aan-om-alle-religieuze-vervolgingen-te-stoppen_10141.html

Hier doen ze dan specifiek een beroep op Xi. Maar blijkbaar heeft Xi weinig inbreng en heeft 610 bureau de touwtjes in handen, op dit gebied dan. Voor wat betreft de rest laat ik het nog even open voor mezelf.
 
Kim Jung-un had ook niets te maken met die strafkampen waar ze mensen doodmartelden. CIA black sites!

Mike
 
Mike,
Ik weet het ook niet Mike Adams heeft het meermalen gezegd instanity has no limits anymore en zo is het maar net.

Ik lees ook veel en probeer mijn steentje bij te dragen, maar kijk maar naar de reacties mbt. e vid mensen ook op dit forum kijken het niet afgaande op de reacties wat me droevig stemt.

Mind you dit liegt er toch niet om ....

Overigens waar was nou toch dit pagina waar jij vertelde dat je geen bruggenbouwer was ik wilde daar nog op reageren, maar kan het nergens meer vinden het is krankzinnig hoe er gereageerd wordt :)
 
Dat geluid wat je hoort komt op mij heel computergestuurd over. Wat ze hiermee willen bereiken? Geen idee, vast ergens mee aan het experimenteren. Die Chinezen houden daar wel van.
 
Scary hoor! Nog een YT hierover:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=41&v=pvs1QIhUM-8&feature=emb_logo
 
Was ook in NL:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=3uyZd9UDfoE&feature=emb_logo
 
Is dit niet van een paar jaar geleden? Ik kan mij toen ook soortgelijke filmpjes herinneren die o.a waren gemaakt in Marokko, NL, VS, delen van Azie.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan