China

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
China verdient zo onderhand zijn eigen topic. Het land staat op het punt om een Chinese Lente te beleven en daarmee het eind van het communistische bewind in te luiden!



Mike
 
https://www.breitbart.com/national-security/2019/08/30/reports-mainland-chinese-joining-pro-democracy-hong-kong-protesters/amp/?__twitter_impression=true

Joost
 
https://nos.nl/artikel/2299818-china-wil-wel-de-hongkongse-grond-
maar-niet-het-hongkongse-volk.html

Waarom berichten de NOS en ook diverse Amerikaanse nieuws media continu negatief over over China?
Het pakt voor de elite toch juist slecht uit als de demonstranten winnen in Hongkong?
 
Waarom berichten de NOS en ook diverse Amerikaanse nieuws media continu negatief over over China?
Het pakt voor de elite toch juist slecht uit als de demonstranten winnen in Hongkong?

Je kunt demonstraties op zo'n grote schaal niet framen als 'opstandige rebellen' of iets dergelijks. Het is niet te verkopen om de kant van China te kiezen in het 'democratische' westen. Kortom, ze zitten met deze situatie in hun maag.

Mike
 
https://www.scmp.com/news/china/diplomacy-defence/article/2085779/backgrounder-chinas-role-syrias-endless-civil-war

Wat ik mij afvroeg is waarom China in tegenstelling tot de Westerse elites altijd Assad steunt. Is het niet de bedoeling om Assad af te zetten zodat er een gigantische stroom vluchtelingen onze kant op komt?
 
Nog een vraag over China.

Ik heb uit verschillende bronnen die over Q Anon gaan begrepen dat Trump's tradewar eigenlijk meer voor de schijn is, en dat er op de achtergrond al een akkoord wordt er gesloten met China.

Betekent dit dus dat China en Trump samen tegen de zelfde elite vechten?

Mijn verwarring zit in het feit dat allerlij elite figuren zoals Hillary en Joe Biden, en bedrijven zoals Google en Facebook nauwe banden met China onderhouden. Hierdoor lijkt het of dat China soms nog meer geïnfiltreerd is in het Westen dan bijvoorbeeld Israël. Daarom kan ik mij moeilijk voorstellen dat zij zelf niet tot die zelfde elite club behoren.


 
https://duitslandinstituut.nl/artikel/33221/kritiek-op-reis-van-merkel-naar-china

Waarschijnlijk is dit stiekem een crisisoverleg. Daar komen we wel achter als ze weer trilt.
 
Ik heb uit verschillende bronnen die over Q Anon gaan begrepen dat Trump’s tradewar eigenlijk meer voor de schijn is, en dat er op de achtergrond al een akkoord wordt er gesloten met China.

Betekent dit dus dat China en Trump samen tegen de zelfde elite vechten?

Mijn verwarring zit in het feit dat allerlij elite figuren zoals Hillary en Joe Biden, en bedrijven zoals Google en Facebook nauwe banden met China onderhouden. Hierdoor lijkt het of dat China soms nog meer geïnfiltreerd is in het Westen dan bijvoorbeeld Israël. Daarom kan ik mij moeilijk voorstellen dat zij zelf niet tot die zelfde elite club behoren.

Het feit dat Obama en John Kerry nu al jaren voorafgaand of naderhand aan een bezoek van Trump aan een belangrijk buitenland reizen naar dezelfde bestemming maken geeft aan dat er zowel een Deep State als patriots operatief zijn in deze landen. Soms zijn het dezelfde lui en hebben ze een luisterend oor voor beide partijen om te zien met wie ze het beste zaken kunnen doen. Hoe dan ook, Trump gaat dit winnen!

Mike
 
Dus als ik het goed begrijp is China niet helemaal onder controle van de cabal, maar slechts een zakenpartner?
 
China was aanvankelijk volledig onder controle van de cabal. Niet alleen dat, het was ook 1 grote proeftuin voor de New World Order met o.a. slavenarbeid en een sociaal kredietsysteem. China is gedurende het tijdperk Obama opgeklommen van een derdewereldland tot een economische macht van betekenis, allemaal op basis van Amerikaans belastinggeld en verplaatsing van arbeidsplaatsen uit het westen.

En precies dat is de achilleshiel van China. Trump kan China economisch op de knieen dwingen. Hij zegt het zelf zeer treffend in deze tweet:





Vertaling: als China gokt op een verkiezingsnederlaag voor Trump over 16 maanden zal dit 16 maanden lang ten koste gaan van de Chinese economie - zijn ze bereid deze gok te nemen of kiezen ze eieren voor hun geld en maken ze een deal met Trump? Trump heeft alle kaarten in handen!

Mike
 
Dat Trump dit gaat winnen lijkt me duidelijk. Het zou zelfs nog een stuk sneller gaan als meer Europese landen het licht zagen uit de EU gingen, en ook deelnemen aan de handelsoorlog. China verdient ook over de rug van de EU.

Wat ik echter nog niet helemaal begrijp is hoe China aan de cabal-agenda op een aantal gebieden de dans ontspringt. Zo hebben zij geen last van klimaatonzin, feministen en gelukszoekerinvasies. Klopt het dat de Cabal een andere agenda voor China heeft klaarliggen dan de rest van de wereld?

Een ander voorbeeld hiervan wat ik al eerder genoemd heb is dat China Assad en Poetin steunt. Dit terwijl heel het westen hen weg wil hebben. Waarom zou China dat doen? Als China Assad had willen verdrijven samen met het westen, was dat waarschijnlijk gelukt in het pre-Trump tijdperk.
 
Wat ik echter nog niet helemaal begrijp is hoe China aan de cabal-agenda op een aantal gebieden de dans ontspringt. Zo hebben zij geen last van klimaatonzin, feministen en gelukszoekerinvasies. Klopt het dat de Cabal een andere agenda voor China heeft klaarliggen dan de rest van de wereld?

CHina heeft echter weer wel slavenarbeid, concentratiekampen (Uyguren), orgaanroof en -handel en een sociaal kredietsysteem. In China test de elite de repressie, in het westen test men de over-the-top tolerantie met open grenzen, feminisme en multikul. Men kijkt gewoon waar men weg mee kan komen in verschillende culturen om het uiteindelijk allemaal samen te kunnen voegen.



Een ander voorbeeld hiervan wat ik al eerder genoemd heb is dat China Assad en Poetin steunt. Dit terwijl heel het westen hen weg wil hebben. Waarom zou China dat doen? Als China Assad had willen verdrijven samen met het westen, was dat waarschijnlijk gelukt in het pre-Trump tijdperk.

Die vraag over steun aan Assad had ik idd nog niet beantwoord. Ook hier verschillende agenda's. China en Rusland grenzen aan elkaar en het ligt dus voor de hand om geen ruzie te zoeken maar juist verbonden te sluiten. Rusland steunt Assad en voor China liggen daar handelsmogelijkheden. Idem met Iran. In feite wil China de oude zijderoute via centraal Azie en het midden-oosten heropenen.

Samen met Obama hadden ze Assad kunnen afzetten, maar Obama toonde zich uiteindelijk minder agressief als in Libie. In plaats daarvan steunde hij ISIS en andere 'rebellen'. Vanaf 2014 begon Rusland hier echter op zeer effectieve wijze korte metten mee te maken en toen koos China eieren voor zijn geld en koos de zijde van Poetin. Puur eigenbelang dus.

Dit zien we nu ook met de onderhandelingen onder Trump, het zijn onbetrouwbare handelspartners die enkel aan zichzelf denken. Daarom moet je er met gestrekt been in gaan. Het feit dat Trump als eerste en enige Amerikaanse president mocht dineren in de Verboden Stad laat zien dat hij respect afdwingt bij de Chinezen.

Mike
 
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/china-kwaad-over-ontmoeting-wong-en-maas/ar-AAH4IEx

Probeert Duitsland op deze manier controle te krijgen over de protestbeweging?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.813
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan