Chemtrails

De politiek en de MSM zijn niet geïnteresseerd in dit onderwerp en meneer Hiemstra blijft maar beweren op tv dat het normale sluierbewolking is. Al jaren worden we besproeid. Wel weten we dat het strontium en barium bevat en dat is gewoon giftig. De zoveelste aanval op onze gezondheid.
 
Mijn moeder vertelde me dat dinsdagochtend vroeg (dag dat het nonstop regende) de lucht beetje opentrok en ze giga veel strepen zag. Ze zeimeid je moest eens weten wat er boven dat wolkendek gaande is. Die regen die eruit valt is vast niet zuiver.
Lekker ook voor me moestuintje, jonge plantjes en al die troep in de bodem🙄
 
Mijn moeder vertelde me dat dinsdagochtend vroeg (dag dat het nonstop regende) de lucht beetje opentrok en ze giga veel strepen zag. Ze zeimeid je moest eens weten wat er boven dat wolkendek gaande is. Die regen die eruit valt is vast niet zuiver.
Lekker ook voor me moestuintje, jonge plantjes en al die troep in de bodem🙄
Laat eens een bodemstaal onderzoeken,zo weet je direct wat er in zit.
 
Gisteren heb ik de balkon-ramen gelapt. Meestal gewoon met schoon water. De ramen die vol met regendruppels zaten van de regen die deze week is gevallen kreeg ik niet schoon. De afdrukken van druppels bleven gewoon zitten. Het viel me op want het is nog nooit eerder gebeurd. Waar kun je water laten testen dan?
 
Laatst bewerkt:
Dit is een goed interview van Desiree Rover met Michael Murphy van geoengineeringwatch.org. Die man legt duidelijk uit waarom er gesproeid wordt. Er zitten mensen ontzettend veel geld te verdienen hiermee. De grond onvruchtbaar maken behalve voor GMO-gewassen (Monsanto). Macht over voedsel, overstromingen, droogtes etc.
Geoengineering watch volgt in het kielzog van de 2030-agenda door zijn volgelingen een vermeende klimaatverandering te bevestigen die door de mens (of machine) wordt veroorzaakt. De documentaire bevestigt dat de vermeende "chemtrails" de ozonlaag vernietigen en bijdragen tot het smelten van de poolkappen. Beide beweringen zijn onjuist.
geoengineeringwatch.org, een organisatie die in 2012 is opgericht door Dane Wigington, een voormalig werknemer van Bechtel Power Corporation. Wigington ontving in 2015 de "Environmental Hero" award van AwareGuide en werd volgens de AI op ChatOpenAI opgenomen in de "Top 10 RealEnvironmentals.org's Real Environmentalists" in 2014, (hoewel er geen referenties zijn gevonden om deze bewering te staven en de website waarnaar wordt verwezen nooit actief is geweest). De AwareGuide-gerelateerde organisaties die zich lijken in te zetten voor het project van Dane Wigington zijn zelf satellieten van andere milieulobby's zoals 350.org en fouryearsgo.org, die een einde willen maken aan de CO2-uitstoot in de atmosfeer. Deze organisaties staan volledig achter de 2030-agenda.
 
Een hoop chemtrails de afgelopen 2 dagen, kennelijk zit er een goedje in wat voor droogte zorgt.
Komende 2 weken geen regen verwacht en als er wat valt dan is het minimaal volgens de weerstations. Ze gaan die droogte nu dus inzetten, ben benieuwd hoelang ze het gaan doortrekken.
 
Een hoop chemtrails de afgelopen 2 dagen, kennelijk zit er een goedje in wat voor droogte zorgt.
Komende 2 weken geen regen verwacht en als er wat valt dan is het minimaal volgens de weerstations. Ze gaan die droogte nu dus inzetten, ben benieuwd hoelang ze het gaan doortrekken.
Hie eindelijk een paar regen gehad gisteren. Voorspellingen zijn buien tot volgende week donderdag.

Nu heeft het op plaatsen weer zo hard geregend en gehageld dat er gehele oogsten vernietigd/beschadigdzijn. Oa artisjok, ui, broccoli, sla, watermeloen en olijven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan