Chemtrails

WOW, die heeft een perfecte manier gevonden om ontslagen te worden, maar toch maar mooi flink wat zaadjea geplant bij de nietsvermoedende kijker!

Mike
 
De meeste vliegtuigen van schiphol vliegen niet direct boven mijn hoofd. hangt van de wind af. De enkele keer dat ze hier over komen, nou ja, jammer dan.
Gisteren was de lucht hier ook weer vol met strepen (chemtrails).
Ik zat op balkon, liep naar binnen, krijg ik plotseling een vieze lucht in mijn neus.
Van vliegtuig die op dat moment hier over vloog. Was zeker zijn restanten kerosine die ze aan het dumpen waren. alhoewel ik dacht dat het de chemtrails was. Maar nee, echt wel vliegtuig.
Ik moet eens googelen hoe het hier in amstelveen met de gezondeid van mensen is gesteld. Er wordt nooit iets over gezegd in de regionale krant. noemen ze dat niet doodzwijgen?
 
Zoals gister op TT 703 al te lezen was komt de zon maar net door de sluierbewolking en idd de hele lucht zit vol rotzooi. De leugen in mooie woorden verpakt door de NOS. ..zoals de hele wereld door kwaadaardige misleiding geregeerd wordt.

Dit was hier gister .. alle trail stadia in één beeld.

IMG_20230503_122334_396.jpg
 
Chemtrails is geoengenering. En een kwast van o.a. een Gerrit Hiemstra van het KNMI, blijft dat ontkennen en spreekt consequent over ”sluierbewolking “ Uiteraard zwijgen de corrupte MSM in alle talen over dit onderwerp.
 
100 % overtuigd ben ik nog niet, bedenkingen :

1/ Sporen werden niet eerder gezien

Sporen zijn altijd al gezien, we hebben een bibliografie over dit atmosferische verschijnsel waarin getuigenissen zijn verzameld van de eerste waarnemingen tussen 1919 en 1921.
https://contrailscience.com/pre-wwii-contrails/
Tijdens de Tweede Wereldoorlog kwamen contrails veel voor omdat er veel vliegverkeer was, en we hebben talrijke foto's en video's van luchten vol hardnekkige contrails. Ook na de Tweede Wereldoorlog is er een groot fotoarchief van contrails.



1683307717042.png

1683307748479.png


2/ De sporen van vroeger waren niet dezelfde, nu zijn ze talrijker en hardnekkiger.

Dat is waar. Elke dag zijn er meer contrails omdat er steeds meer commerciële vluchten zijn. Door technische verbeteringen kunnen vliegtuigen met meer vermogen op grotere hoogte vliegen en kunnen deze contrails hardnekkiger zijn.
In het rapport "Quantification of the expert consensus against the existence of a secret large-scale atmospheric spraying programme" vinden we adequate antwoorden op de reden voor de vorming van contrails of kunstmatige contrails en hun persistentie in ons luchtruim : https://periodistasporlaverdad.com/wp-content/uploads/2023/04/4_5944917448485510700.pdf

De toename van het luchtverkeer van 1950 tot 2012 :
https://periodistasporlaverdad.com/desmontando-los-chemtrails/


1683308049258.png


3/ Maar heb je de vormen gezien die in de lucht blijven hangen ? Dat is niet normaal !



1683308165053.png

1683308179706.png


4/ Je kunt het bewijs niet ontkennen : er zijn honderden patenten op geo-engineering en het is zelfs gepubliceerd in het Staatsblad.

Niemand ontkent dat "cloud seeding" wordt toegepast. Wij zeggen dat het onder zeer specifieke omstandigheden gebeurt op wolken die al geladen zijn. Het is vanaf de grond niet waarneembaar omdat het gebeurt op een hoogte van meer dan 5000 m en de tanks nauwelijks 100 liter mengsel bevatten (een grote thermosfles). Het is een ingreep op een plaatselijke cumuluswolk en verandert het weer niet. Het versnelt de neerslag of voorkomt hagel op een wolk die al water bevat.

Cloud Seeding wordt inderdaad al sinds de jaren 1940 met zeer onregelmatige resultaten beoefend. Er zijn talloze patenten, openbare documenten en video's van de operaties die perfect uitleggen hoe en waar "seeding" wordt uitgevoerd. Er is niets verborgen in deze praktijk, sterker nog, lokale media berichten vaak over deze weermanipulaties wanneer ze in hun gebied worden uitgevoerd.
De oorsprong van cloud seeding gaat terug tot de jaren 1940 in de VS. Vincent J. Schaefer en Bernard Volnnegut slaagden er voor het eerst in ijskernen in wolken te stimuleren met behulp van koolzuursneeuw en zilverjodide. Vandaag de dag heeft de methode nog steeds beperkingen.


5/ Ik heb foto's gezien van vliegtuigen gevuld met trommels, wat zit daarin?

Wanneer chemtrail-fanatici de foto's delen, verwijzen ze nooit naar de oorspronkelijke pagina waar het grafische bewijsmateriaal vandaan komt, wat bijdraagt tot verdere verwarring. In het verleden werden simulaties van het gewicht tijdens de vlucht uitgevoerd met watervaten, die werden geleegd en gevuld om de gewichtsvariabelen te testen.

Op het web circuleren tal van foto's waarop naar verluidt giftige wolkspuitproducten staan. Deze foto's zijn rechtstreeks afkomstig van OFFICIËLE websites van luchtvaartmaatschappijen of luchtvaartmaatschappijen. In de voorbeeldfoto, die we rechtstreeks van de website airliners.net halen, kunnen we lezen:
"Dit is een beeld van de A380 hoofdcabine op de Dubai Airshow in 2005. Het vliegtuig was voornamelijk uitgerust met testapparatuur en kleine delen van het geschikte interieur. De grijze containers met rode deksels waren wateropslagcontainers en deze konden worden gevuld of geleegd om als ballast te dienen en een passagierslading te simuleren".

https://www.airliners.net/photo/Emirates-Airbus/Airbus-A380-841/1343009

1683308667182.png



6/ Hoe verklaar je dat vliegtuigen vierkanten en soms cirkels maken?

Luchtroutes in de kruisfase zijn recht en vlak met een bepaalde afstand tussen de vluchten, zodat de vorming van parallelle lijnen van waterdamp het logische gevolg is van de vlucht. Deze lijnen vormen roosters wanneer de lijnen van vliegtuigen die in loodrechte richting vliegen elkaar kruisen.
Soms vormen vliegtuigen een cirkelvormig wachtpatroon, een vooraf bepaalde manoeuvre die bedoeld is om het vliegtuig in een hulpgang of hulproute te houden in afwachting van instructies voor zijn nadering om te landen of zijn eerder ingestelde route te vervolgen.



1683308811819.png


1683308830234.png

7/ "Je zou het werk verzameld in Geoengineering watch moeten zien".

Geoengineering watch volgt in het kielzog van de 2030-agenda door zijn volgelingen een vermeende klimaatverandering te bevestigen die door de mens (of machine) wordt veroorzaakt. De documentaire bevestigt dat de vermeende "chemtrails" de ozonlaag vernietigen en bijdragen tot het smelten van de poolkappen. Beide beweringen zijn onjuist.

geoengineeringwatch.org, een organisatie die in 2012 is opgericht door Dane Wigington, een voormalig werknemer van Bechtel Power Corporation. Wigington ontving in 2015 de "Environmental Hero" award van AwareGuide en werd volgens de AI op ChatOpenAI opgenomen in de "Top 10 RealEnvironmentals.org's Real Environmentalists" in 2014, (hoewel er geen referenties zijn gevonden om deze bewering te staven en de website waarnaar wordt verwezen nooit actief is geweest). De AwareGuide-gerelateerde organisaties die zich lijken in te zetten voor het project van Dane Wigington zijn zelf satellieten van andere milieulobby's zoals 350.org en fouryearsgo.org, die een einde willen maken aan de CO2-uitstoot in de atmosfeer. Deze organisaties staan volledig achter de 2030-agenda.


8/ Chemtrails veranderen het klimaat

De mens kan het klimaat niet veranderen, het is de werking van de zon die het klimaat bepaalt.



1683309110517.png


9/ Chemtrails vervuilen het water (en de bodem) met aluminium en andere zware metalen.

Regenwateranalyses die zijn uitgevoerd om aluminium te vinden, zijn uitgevoerd op besmette monsters, zonder bewaking, en de interpretatie van de resultaten is gemanipuleerd zonder enige wetenschappelijke nauwkeurigheid.

De studies van landbouwgronden kunnen zelfs niet worden geëvalueerd omdat de verontreiniging afkomstig kan zijn van talloze bronnen, waaronder de pesticiden die op de aangrenzende gewassen worden gebruikt.

Bij de analyses van zogenaamd "regenwater", uitgevoerd door het platform "Red de Biosfeer", werd het analysemonster genomen van "enkele plassen op het dak van een huis" en "uit enkele bassins", volgens de persoon die de te analyseren monsters nam:
Laten we ook niet vergeten dat het monster is genomen in El Parador de las Hortichuelas, dat op minder dan 2,5 km afstand ligt van 5 metaaltimmerfabrieken die met aluminium werken. (Bron).
Volgens de resultaten van de analyse wordt in een monster van een liter water 0,0004% Aluminium (4 delen per miljoen) verkregen. De tekst bij de analyse op Facebook vermeldt ten onrechte dat de aluminiumwaarde de limiet voor menselijke consumptie met 2000% overschrijdt. Een "parameterwaarde" geeft echter geen grenswaarde voor menselijke consumptie aan, maar de maximum- of minimumwaarde van een element die is vastgesteld als indicator voor de waterkwaliteit en om een kader vast te stellen voor de aanwijzing van de geschiktheid voor consumptie.
Aluminium is het op twee na meest voorkomende element in de aardkorst en komt voor in mineralen, rotsen en klei. Deze brede verspreiding verklaart de aanwezigheid ervan in vrijwel alle natuurlijke wateren, in de vorm van oplosbare, colloïdale of onoplosbare zouten, alsmede de verplaatsing door de atmosfeer in suspensie als onderdeel van kaoliniet en andere zouten. Aluminiumkaliumsulfaat (aluin) wordt gebruikt in flocculatieprocessen in waterbehandelingssystemen, zodat aluminium kan worden aangetroffen in behandeld water.

Uittreksel van: http://500eurosporunchemtrail.blogspot.com/2016/05/los-dichosos-analisis-de-agua-de-lluvia.html?m=1


1683309318134.png
De parameterwaarde is niet de grenswaarde "voor menselijke consumptie", maar de maximum- of minimumwaarde van een element of verbinding die is vastgesteld als indicator voor de waterkwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
1683309444751.png

Het monster van "zogenaamd steriel" water verzameld uit plassen op het dak van een huis.



10/ Bovenstaande weerleggingen kunnen de omvang van chemtrails niet verklaren.

De beweringen dat "we besproeid worden met chemicaliën" of "chemtrails het weer veranderen" kunnen niet ondersteund worden door de chemtrail-theorie.
In deze korte video "Ontmanteling van chemtrails met één enkele foto" legt Fernando Bullón met één enkele foto uit Fernando Bullón legt met één enkele foto alle inconsistenties van de chemische sproeitheorie uit.



De thread die u hieronder ziet is van Benito Fuentes, officialist van het AEMET ("Officialist" omdat hij, net als de chemtrailers, antropogene klimaatverandering propageert); de berekeningen die hij maakt zijn echter correct en geven een goed beeld van wat geoengineering kan -en niet kan- doen :



Veronderstelling :

Een anticyclonaal regenfront van 100 km x 20 km (100 km: afstand van Valencia tot Benidorm), met een hoeveelheid water van 10 liter per vierkante meter.
Wat hebben we nodig om het front ongedaan te maken en te voorkomen dat het gaat regenen?

1/We moeten 10.000.000.000.000 liter water wegwerken.
2/We hebben het over 20 miljoen ton in gewicht.
3/Voor het verdampen van die hoeveelheid water zouden we 45.000.000.000.000.000.000.000 joules energie nodig hebben (45 biljoen joules) = Dezelfde energie die vrijkomt bij een 11 megaton kernbom = 730 Hiroshima's.
4/Om de regen ongedaan te maken met een of andere magische aërosol -waarvan we de samenstelling niet kennen-, zou elk deeltje van de aërosol een miljoen watermoleculen moeten aantrekken en dan nog zouden we 4.000.000.000 kubieke meter tanks moeten hebben, gelijk aan de kubieke capaciteit van 4 Santiago Bernabeu stadions.
 
Nou dan toch bijzonder merkwaardig te noemen dat ze bij de weerstations vrijwel altijd wanneer er ‘sluierbewolking’ wordt verwacht, vooraf giga veel strepen in de lucht te zien zijn die uitwaaieren. Hoe verklaard die meneer dat uit het bovenstaande artikel? Toeval?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan