Chemtrails

Jeetje, is het jullie ook niet opgevallen dat er vandaag weer extreem gesproeid is? Heb me nooit zo verdiept in chemtrails, maar vanmiddag was het toch wel overduidelijk. Zo erg heb ik het nog nooit gezien. Zal het dan toch temaken hebben met de wereldwijde protesten van morgen?



http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1405:nederland-gebukt-onder-dikke-laag-chemtrails&catid=11:chemtrails&Itemid=24

 
Precies!!! Mij is het ook opgevallen vandaag! We waren aan het fietsen en niks als van die witte strepen in de lucht, het barstte er werkelijk van .... Ik moest er de hele tijd aan denken ja, dat ze weer aan het sproeien zijn!

 
Hier in Baarn is het ook zit helemaal dicht zo erg heb ik het nog niet gezien.

Mischien extra vluchten vanwegen de herft vakantie

Al die tanken van die low butget vliegtuigen gooien ze vol met gif en morgen zijn een hele hoop mensen buiten en dan zakt het gif naar beneden dus binnen blijven.

Groet Hannes

 
Peter Timofeeff noemde zelfs dat het bevroren contrails van reguliere vluchten waren en we ons vooral nergens zorgen over hoefden te maken. Sja..

 
Mij is het ook opgevallen. Al die roostervormige trails, kan geen toeval meer zijn, toch? Ik woon vlakbij de grens met Duitsland. Wat wel heel opvallend was dat precies op de grens tussen Nederland en Duitsland de chemtrails ophielden. Als Timofeeff het op vocht in de lucht hield (contrails) dan is het toch logisch om te veronderstellen dat er evenveel vocht in de lucht in ons buurland was, of niet?

Mike

 
Mij viel het ook al op en ik dacht ook dat ze er mee opgehouden waren, helemaal na al die ophef van die Burgermeester uit Belgie. Ik vond het knap vervelend op zo'n mooie dag. En dan vraag je je af natuurlijk, hoe lang sproeien ze dus al met bewolking?

 
De dag is nog maar net begonnen en hier hangen alweer een aantal strepen. Gelukkig bij lange na niet zo extreem als gisteren, maar dat kan nog komen vanmiddag. Las dus gisteren dat er o.a. alluminium en radioactief barium in zit. Niet echt goed voor onze gezondheid dus. We ademen het in en komt ook weer op het land over onze planten terecht, onze koeien eten het weer enz.

Je ontkomt er dus niet aan, maar wat kunnen we doen om de schade zo veel mogelijk te beperken? Bij alluminium en radioactief-barium moet ik gelijk aan de schildklier denken. Aan de Lugols dus maar??

 
De bescherming zal inderdaad van binnenuit moeten komen. Onthoud de belangrijke 4 principes van vetoplosbare vitamines, mineralen, waterstof en zuurstof. Ons lichaam heeft de capaciteit om gifstoffen effectief op te ruimen, maar moet daarin wel ondersteund worden d.m.v. deze 4 bouwstenen van het leven.

Mike

 
Naast bescherming van binnenuit kun je ook van externe middelen ondersteuning krijgen.

Bijvoorbeeld door middel van een zogenaamde 'ChemBuster'. Ooit is Don Croft (je weet wel, de man achter onze zapper) in 2002 ook bezig geweest met het maken van deze dingen die de zogenaamde 'orgone energy' genereren.

Vind er van wat je er van vindt, maar als je zo'n ding in je tuin hebt, krijg je geheid reactie van bezoekers die denken dat het een of ander exentriek kunstwerk is en dat is het ook een beetje. Zorgt weer voor de nodige gespreksstof tussen jou en je gasten :wink:

Info over chembusters

Info Orgone Energy

 
Ik zie dit bericht nu pas... :p

Ik heb al enkele jaren meerdere busters (3Baby 1tafel) zoals lady Marian meldt ja ze werken heeft ook met je eigen intentie te maken daarnaast veel meer soorten orgonite energie. Daarnaast weet ik hier wel meer over maar vind dit forum er niet helemaal geschikt voor omdat Weston Price zich met voeding en gezondheid bezighoud.

Kijk ook eens op Zweden geeft al toe..... en op: Chemtrails Alert Nederland.

Daarnaast was het de afgelopen weken weer heel druk in de lucht hopelijk hebben jullie dit ook gezien.

 
@Remco, zo nu en dan glippen er ook andere topics tussendoor. Het heeft naar mijn idee nog steeds allemaal met elkaar te maken.

Ik wil zelf ook nog steeds een buster fabriceren of op z'n minst orgonite. Maar waar vind je goede, betaalbare kristallen die er in kunnen? Ik vind de meeste prijzen over de top namelijk.

Enige tips?

 
@vrysuyver Ja tips heb ik zeker en ook wat je meld over de prijs die is te hoog. Het heeft inderdaad wel een verband alleen iets minder direct met voeding en Weston Price wel met gezondheid in het algemeen.

tip1 gebruik toermalijn voor staling daarnaast kun je er altijd bergkristal amethist rozekwarts toevoegen en natuurlijk je eigen favoriet of wat je wilt.

tip2 kijk zelf hoe die het word bv zoals lady Marian meld met het bovenste linkje of maak er zelf iets moois van als ze een vaste plaats hebben bv piramide vorm

tip3 Kijk op Zoekresultaat zelf bouwen.

Daarnaast is het natuurlijk wel wat je er zelf mee wilt doen en bereiken ze doen meer als alleen chemtrails weghalen ook andere negatieve energie. Mail me anders remengoatyahoopuntcom

 
Zijn wij het experiment? Ook ziek geweest de laatste weken? Luister en huiver!

Hieronder een docu van 29 minuten helaas in Engels maar wel goed onderbouwt en helder voor degene die (nog) niet in Chemtrail geloven of niet weten wat het is.

Ook ziek geweest de laatste weken?

De hele wereld wordt (zeer berekenend) geo-engineerd, van voedsel tot orkanen en aardbevingen tot mensen dieren planten tot zelfs onze gedachten en het weer/klimaat. ‘Klimaatverandering’ wordt veroorzaakt door Geavanceerde Militaire Klimaatverandering Technologie. “WE ARE IN A FREEFALL TO AN UNKWON REALITY”. Beluister dit extreem belangrijke telefoon interview in het Engels. Chemtrails.

 
Het youtubefilmpjelinkje van Remco werkt niet meer.

Maar hier kun je het interview ook zien/horen: http://drleonardcoldwell.com/2013/02/28/arctic-methane-emergency-dane-wigington-interview/

 
Quote:
Maar waarom zou wie dan ook chemtrails sproeien? Ze lopen zelf toch niet in gasmaskers?


Waarom? Omdat totale psychopaten het de laatste tijd voor het zeggen hebben op deze planeet.

Zie hieronder een weergave van het aantal nucleare explosies van de periode 1945 tot 1998.

Daarna zijn er nog talloze bijgekomen vrees ik. Maar er is natuurlijk net als bij de chemtrails geen enkel gevaar voor de volksgezondheid... :roll: :cry:



 
Ik snap wel dat we met zn allen voor de gek worden gehouden, en dat ze ons eten vergiftigen enzo, want dat hoeven ze zelf niet op te eten. Maar ze ademen geen andere lucht, dus waarom zouden ze ZICHZELF dit aandoen?

 
Ja dat is mij eerlijk gezegd ook niet helemaal duidelijk. Maar zoals ik al zei ze doen zonder problemen duizenden nucleare experimenten waarvan duidelijk is dat iedereen op deze planeet, dus ook deze mensen, de negatieve gevolgen ervan ondergaat.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan