Chemtrails

Waarom blijft dit zogenaamde Saharazand aan de zijkant van auto's en op ramen van huizen plakken?
Als ik een zak zand haal op het strand hier bij Scheveningen en dat over een auto gooi valt het eraf. Aan een raam blijft dat zand ook niet plakken.
Bij de buurmans auto plakte het wel goed. Beetje water bij het zand en het bleef echt zitten👍🏻

Waarom blijft dit zogenaamde Saharazand aan de zijkant van auto's en op ramen van huizen plakken?
Als ik een zak zand haal op het strand hier bij Scheveningen en dat over een auto gooi valt het eraf. Aan een raam blijft dat zand ook niet plakken.
Is magnetisch hè...volgens mij had @Jeroenski daar ooit een filmpje over geplaatst. Kan hem even niet terugvinden.

Omdat die deeltjes veel kleiner zijn dan een het zand dat je van het strand schupt, 0.01mm tov 0.05 tot 2mm. Door die luchtreis worden ze ook statisch geladen.
In NL is dit veeleer een mengsel van zeezout, industriële vetten en condensatie

Is magnetisch hè...volgens mij had @Jeroenski daar ooit een filmpje over geplaatst. Kan hem even niet terugvinden.
Misschien zit er wel ijzer in dat zand. Het zou mij niet verbazen dat het niet altijd echt zand is. Maar ik heb ooit eens bij een weerbericht een satelliet foto gezien van een rode wolk saharazand die over de middellandse zee kwam aanwaaien.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.666
Leden
8.697
Nieuwste lid
Varanasi
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan