Chemtrails en HAARP onder de aandacht in Brussel

Simmentaler

New member
Hallo mensen,

De vraag was om dit bericht te verspreiden. Goed dat dit eens onder de aandacht komt, misschien levert het iets op.

http://belfort-group.blogspot.be/2013/04/burgers-tegen-geoengineering.html?spref=fb

 
Ja dat ze stoppen met die ongein maar ons op een andere manier gaan vergiftigen .

Want we moeten vergiftigt worden . :mrgreen:

 
Als ik zie hoe mijn tuin eruit ziet , zal ik die 1 % niet missen :wink:

Nee helaas kom ik niet op 9 mei .

Voor ons is plannen er niet meer bij .

 
Volgens mij heb ik iets gemist, maar het klinkt ernstig, dat plannen er niet meer bij is. In ieder geval veel sterkte.

 
Op het moment is hij aardig stabiel .

Maar ik zie hem wel heel langzaam achteruit gaan hoor .

Wel weer fijn dat er wat zachter weer aankomt want na 5 maanden binnen zitten heeft hij dat echt wel weer gehad .

Probleem is de doorbloeding he ? zodra hij de bijkeuken maar inloopt heeft hij al dode witte vingers .

En als het nou nog een flinke wandelaar was dan ging het wel maar bij 12 meter loopt zijn been vol en kan hij geen stap meer zetten .

De bekken ader zit dicht en hij heeft een anuerysma .

We hebben wel te horen gekregen dat de pacemaker voor niets geplaatst is . de pompwerking van het hart is op echo 17% en daar is niets aan veranderd .

Lief dat je er naar vraagt Tanja .

 
Zwaar hoor voor jullie allebeide, we verlangen allemaal naar de zon, maar ik kan me voorstellen dat de zon en weer naar buiten kunnen extra weldadig voor hem zal zijn. Maar hij is er wel nog om dit voorjaar mee te maken, heel veel warmte toegewenst.

 
Quote:
Gisteren (zondag 25 augustus 2013) was er een demonstratie in Brussel tegen chemtrails.



http://www.wattedoen.be/europese-samenkomst-tegen-443509.shtml

Europese samenkomst tegen chemtrails en geo-ingeniering

Beste medemens,

Begin de jaren tachtig was er een enorme motivatie om tegen kernwapens te gaan manifesteren.

Bussen van overal kwamen de stad Brussel binnenrijden. Het was fascinerend om te zien hoe mensen overtuigd waren dat ze iets konden doen.

Vandaag hebben wij diezelfde motivatie nodig, want een ander militair wapen bedreigt ons en veel meer dan wat men zou vermoeden… het is een stille sluipmoordenaar. In tegenstelling met de atoombom waarvoor iedereen een beeld voor ogen kan brengen over de destructieve kracht ervan, is geoengineering één van de meest morbide wapens die er bestaan.

Onopvallend voor velen wordt ons luchtruim volgespoten met chemische bestanddelen onder vorm nanopartikels. Vliegtuigstrepen worden ze genoemd in de volksmond… maar er is wel degelijk een groot verschil tussen condensatiestrepen en chemische strepen. Condensatiestrepen verdwijnen na hooguit 30 seconden, terwijl de chemtrails uren kunnen blijven nahangen en deze spreiden zich uit over brede regionen.

Deze chemtrails bestaan uit allerlei stoffen, waaronder metalen als aluminium en titaan, bariumzouten, microplasma (biologische producten dus), enz … Omdat het onder vorm van nanopartikels wordt verspreid worden ze dan ook zeer snel opgenomen via de huid, de ademhalingswegen en via ons verteringstelsel want alle voeding, plantaardig of dierlijk, is er van doordrongen.

Aluminium ophoping in de hersenen leidt tot Alzheimer, Parkinson, autisme, … en het verzwakt onze alertheid, ons denkvermogen… Verder moet men ook goed beseffen dat aluminium een goede antenne is (zie maar waaruit antennes worden gebouwd). Voor de militairen is dit een enorm voordeel, ze weten jou overal te vinden en … rechtstreeks informatie naar jouw hersenen door te sturen om jou zo mentaal te beïnvloeden. Onderschat onze technologische vooruitgang niet en wat deze voor de wapenindustrie kan betekenen.

Bariumzouten en microplasma beïnvloeden sterk ons immuunsysteem alsook onze genetische codering…. en militairen hebben andere doelstellingen dan welke ethisch verantwoord zijn. Dus als ze jouw lichaam kunnen verzwakken is dat mooi meegenomen, want minder fysieke weerstand.

Je weet, die kernwapens waren ook aanwezig om de vrede te handhaven. Wel, dit is net hetzelfde…

Verder kan via de chemtrails ook het weer beïnvloed worden… waarom denkt U dat ons weer er zo grillig doet tijdens de laatste jaren ? De opwarming van de Aarde ? De laatste 11 jaren is de temperatuur van de aarde gedaald, wat in schril contrast staat met wat er officieel beweerd wordt. Alle middelen zijn goed om de militairen gelijk te geven… De koude oorlog mag dan wel over zijn, de stille oorlog is volop bezig.

Tot slot. Is het jullie niet opgevallen dat sinds enkele jaren twee nieuwe termen in de weerberichten verschenen zijn : gesluierde zon en gesluierde hemel. Stemt toch tot nadenken, niet ?

Op Zondag ugustus wordt er wereldwijd een mars gehouden voor een blauwe hemel zonder chemtrails. In België wordt deze in Brussel georganiseerd. Wij verzamelen aan het Centraal Station om 14u00. Om 15u00 start de manifestatie. Wees er massaal bij, want het is werkelijk nodig.

WEES er Massaal Bij !


 
De laatste dagen is het me niet opgevallen al is het hier nu wel mooi strak blauw. Ik had gisteren ook op een of ander nieuws gehoord dat het ons hele luchtruim dicht zit. Maar het was me de laatste maanden al vaker opgevallen dat er dan geen strepen te zien waren.

 
Het lijkt wel of de sproeivloeistof voor de chemtrails op is. Hier in Den Haag vorige week maar 1 dag enkele strepen en nu al weer voor de 5e dag een prachtige frisse blauwe lucht. Die chemtrails vind ik echt verschrikkelijk, die vieze waas die over de aarde hangt en die nare geur als je 's morgens buiten komt.
Fingers crossed.
Helly.
 
Is mij ook opgevallen hier bij schiphol. Wel vliegtuigen met een kleine streep (waterdamp o.i.d. ) maar geen dikke strepen.
Wie geeft opdracht voor die vuiligheid?
 
dan doen ze het op een andere manier, hier begon mooi blauw gisteren en later op de dag zat er melkachtige laag in de lucht. Vandaag precies zo, lijkt vrij egaal bewolkt, zon flauwtjes. Een neplucht als je mij vraagt.
 
Is mij ook opgevallen hier bij schiphol. Wel vliegtuigen met een kleine streep (waterdamp o.i.d. ) maar geen dikke strepen.
Wie geeft opdracht voor die vuiligheid?

Ik weet daar ook niet precies het antwoord op. In ieder geval heeft Monsanto er mee te maken. Onderstaande tekst heb ik gekopieerd van Transitieweb.​


VEELGESTELDE VRAGEN HEMEL ONDER VUUR​

Hemel onder Vuur / Veelgestelde vragen​

De daders zijn ook slachtoffers. Zij ademen dezelfde lucht in en leven op dezelfde planeet. Hoe kan het dan dat zij hun eigen toekomst en die van hun nakomelingen in de waagschaal stellen?
Mijn voorlopige antwoord:
Kijk naar Monsanto. Dit bedrijf heeft zaden ontwikkeld voor gewassen die in een door aluminium vergiftigde omgeving kunnen overleven. Je moet dan wel – ieder jaar weer – bij Monsanto aankloppen om ze te kopen. Het kan niet anders dan dat er ontgiftingsmiddelen op de markt zijn voor de very happy few en hun nakomelingen. Voor prijzen die buiten het bereik van gewone stervelingen liggen.

Aluminium, barium en de andere metalen die je noemt zijn niet in water oplosbaar en kunnen daarom geen ziekte veroorzaken.
Mijn voorlopige antwoord:
Dat klopt voor deeltjes boven een bepaalde grootte, zoals in bariumpap, die als contrastvloeistof wordt gebruikt bij darmonderzoeken. Maar het klopt niet als het om ultrafijnstof gaat. Bij de chemtrails gaat het om nanodeeltjes, die gemakkelijk de celwand kunnen doordringen en in de cel ontstekingen veroorzaken, die vervolgens tot ziekte kunnen leiden.

Hoe weet je welke luchtvervuiling van chemtrails afkomstig is en welke uit andere bronnen (industrie, landbouw, lucht- en wegverkeer, elektriciteitscentrales, verwarmingsinstallaties enzovoort)?
Mijn voorlopige antwoord:
Door chemische analyses op nanoniveau (sub micron). De deeltjes in chemtrails zijn namelijk kleiner dan die van de ‘gewone’ luchtvervuiling en waarschijnlijk ook anders van ‘compositie’.

Mensen zijn veerkrachtig. Als soort hebben we de tweeduizend atoomproeven in de periode na de Tweede Wereldoorlog en ook de industriële vervuilingsgolf van de jaren ’60 en ’70 fluitend overleefd. Dat zal met die chemtrails niet anders zijn.
Mijn voorlopige antwoord:
Chemtrails pakken ons aan in ons DNA en beschadigen die delen van onze hersenen die je onze spirituele zintuigen zou kunnen noemen. Als we niks doen zullen de zwakkeren van de planeet verdwijnen en de sterkeren als zombies voortleven.

Hoe is het te verklaren dat zoveel piloten medeplichtig zijn? Zij zien dit toch gebeuren en zij moeten toch weten wat het verschil is tussen een condensatiespoor en een chemtrail?
Mijn voorlopige antwoord:
Piloten tekenen geheimhoudingsverklaringen en de prijs van het verbreken daarvan is te hoog. Bovendien zullen velen van hen oprecht geloven dat dit een noodzakelijk kwaad is om iets aan de ‘klimaatverandering’ te doen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan