Cern

Dat kon ik me vaag herinneren. Ik heb dat varkenstopic toch wel eens doorgelezen, maar niet altijd. Dat is me echter bijgebleven. Vandaar dat ik nog eens vroeg en daarmee dan ook of je nog steeds zo denkt. Je antwoord heeft me overtuigd dat ik me niet mee laat slepen in sprookjes. De waarheid is al ongelooflijk genoeg voor mij, dat ik ervoor op wil passen geen nonsens aan te gaan nemen.

Bedankt.
 
bedankt!

Ik zal er naar kijken.
Eerst moet ik kippenbouillon maken, want vandaag zat er op het werk iemand naast mij die hoestend en proestend en niestend haar werk deed.
Daar tegenover ook al iemand. Nu heb ik meteen een soepkip gehaald en maak een bouillon met gember, kurkuma, rode ui, knoflook, pepermuntblad, lavendel, en ik hoop dat ik de ellende kan ontwijken. Ik drink zo meteen een warme melk met honing.
Als ik dat alles gedaan heb, dan gaan we weer verder.
 
Aliens, stargates, allemaal dwaalsporen. Ik houd het aards en nuchter. Lees mijn posts in de uitgebreide topic De relatie tussen mensen en varkens.

Mike
 
In deze tijden is het 'nuchter houden' het domst dat je kunt doen. Ooit al eens eraan gedacht dat het systeem waarin wij zitten het liefst mensen heeft die net als jou nuchter denken?
Je limiteert jezelf enorm met je nuchter houden en maar aan te nemen dat dat wat je hebt gezien/meegemaakt hebt alles is dat er is. Denk daar maar eens aan als je om 18:00 uur weer braaf voor je tv zit om het nieuws te kijken ervanuitgaande dat alles dat daar wordt verteld de waarheid is en niet anders.

Zo is de wereld heel erg klein...
Jammer dat er zoveel mensen zijn die denken zoals jij
 
Ik dank je Omnia dat je hier een video geplaatst hebt. Echter de kritiek naar Mike klopt, zo denk ik, niet. Als er een iemand op zijn hoede is voor het systeem en ons daar ook in mee laat weten, dan is het Mike wel.
 
@omnia

Ik zou eerst maar eens wat gaan lezen op dit forum over dit soort zaken, dan zie je dat je mening over Mike totaal niet klopt.

Mark
 
Eenieder heeft het recht om te denken hoe hij wil. Er is tot nog toe niemand die kan zeggen wie er gelijk heeft en kan laten zien hoe het allemaal in elkaar zit. Iets dat ik wel kan zeggen is dat dit alles veel verder gaat dan enkel onze aarde. Indien je denkt dat onze aarde het centrum universum is, is heel bekrompen.
Dan ben je simpelweg geestelijk nog niet klaar om verder na te denken over dit soort onderwerpen ;)
 
Geen enkele kritiek op Mike hoor, ik zie het enkel vanuit mijn persoonlijk perspectief. Indien mensen daar anders over denken, geen enkel probleem. Er moet tenslotte ruimte blijven voor discussie.

Het aards denken is dan ook geen probleem. Je moet er alleen wel voor zorgen dat je jezelf niet gaat limiteren door enkel alles proberen te relativeren tot aardse factoren, dat wil zeggen, voor jou tastbare factoren waarmee je bekend bent omdat je ze kunt waarnemen.

Nogmaals, mijn persoonlijke visie hierin die ik hier niemand opdring.
Wilde enkel even mijn versie hierover kwijt ;)
 
Voor wie toch geinteresseerd in de mogelijkheid van CERN als een poort naar een andere dimensie hier een genuanceerd artikel:

http://endoftheamericandream.com/archives/will-the-large-hadron-collider-open-up-a-portal-to-another-dimension

Mike
 
Van Noodweer BeNeLux:

Goedemorgen! Zijn de weermodellen iets op het spoor voor de periode van 10-20 juli 2022? Al enkele dagen berekenen weercomputers een mogelijk spectaculaire thermische piek tussen 10 en 20 juli 2022. Voorlopig hanteren we deze hints als zwakke signalen, maar het moet wel gezegd worden dat er vrij veel consensus over de brede batch aan weermodellen aan het ontstaan is dat er zich mogelijk een hittegolf zal ontwikkelen. Afhankelijk van de locatie van de hitte-opstuw kan het bijzonder heet worden. Deze weerkaart is afkomstig van het GFS weermodel op 4 juli met de 18Z run. Betrouwbaarheid laag. 🥵
1657028109274.png

en toen ook nog dit bericht via de app
Enige dagen geleden hoorde ik op de npo dat ze een extreme hitte verwachten rond 13, 14, 15 Juli.

Dat tunbergrobotje uit België zei onlangs we gaan een extreme warmte met extreme vochtigheid krijgen mensen zullen binnen 6 uur sterven.

Dus...........

Cern draait, we worden alvast gekneed op iets wat tussen 10 en 20 juli kan gebeuren, maw. Ze hebben weer wat gecreëerd
 

Live from CERN: Join us for the first collisions for physics at 13.6 TeV!​


In April 2022, CERN restarted the Large Hadron Collider (LHC) after more than three years of maintenance and upgrades, known as Long Shutdown 2 (LS2). Since then, experts have worked around the clock to progressively recommission the machine and safely ramp up the energy and intensity of the beams before delivering collisions to the LHC experiments at the world-record energy of 13.6 trillion electronvolts (13.6 TeV). These high-energy collisions with stable beams will mark the beginning of the third run of the LHC, called Run 3.

Voor wie hier een touw aan kan vastknopen, ik niet dus :p
 
Van Noodweer BeNeLux:

Goedemorgen! Zijn de weermodellen iets op het spoor voor de periode van 10-20 juli 2022? Al enkele dagen berekenen weercomputers een mogelijk spectaculaire thermische piek tussen 10 en 20 juli 2022. Voorlopig hanteren we deze hints als zwakke signalen, maar het moet wel gezegd worden dat er vrij veel consensus over de brede batch aan weermodellen aan het ontstaan is dat er zich mogelijk een hittegolf zal ontwikkelen. Afhankelijk van de locatie van de hitte-opstuw kan het bijzonder heet worden. Deze weerkaart is afkomstig van het GFS weermodel op 4 juli met de 18Z run. Betrouwbaarheid laag. 🥵
Bekijk bijlage 13286

en toen ook nog dit bericht via de app
Enige dagen geleden hoorde ik op de npo dat ze een extreme hitte verwachten rond 13, 14, 15 Juli.

Dat tunbergrobotje uit België zei onlangs we gaan een extreme warmte met extreme vochtigheid krijgen mensen zullen binnen 6 uur sterven.

Dus...........

Cern draait, we worden alvast gekneed op iets wat tussen 10 en 20 juli kan gebeuren, maw. Ze hebben weer wat gecreëerd

Dat komt door klimaatverandering. Niet door CERN.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.286
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan