Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
On World Press Freedom Day, we remember Hossam Shabat—not just as a journalist, but as a fearless truth-teller who gave everything to show the world the reality on the ground in Gaza.

Hossam’s camera became his weapon, his words a shield for the voiceless. He stayed when it was easier to leave. He documented beauty when it still existed, and later, the horror that tried to erase it. Hossam didn’t just report the news—he became part of the story, and his courage will echo far beyond the rubble.

Today, we honor Hossam and all the brave journalists who risked their lives for truth.

Mike

If the rape is caught on camera, but the perpetrators are Israelis, and the victim is Palestinian, the @nytimes won’t cover it.

But if there are no photos, videos or forensic evidence of the rape, no victims, but the alleged perpetrators are Palestinians & the alleged victims are Israelis, the @nytimes will spend months looking for evidence, hire 2 new staff members to investigate the allegations, send them to interview the staff of every rape and trauma center in Israel, and still find no evidence… they will publish a front page lie about mass rape used as a weapon of war.

That is how you manufacture consent for a genocide.

Mike

Ook censuur:

Op 29 juni aanstaande zou Het Begrip, Mindcontrol en Georganiseerd Misbruik plaatsvinden in Cultuur- en Congrescentrum Antropia te Driebergen.

Een dagprogramma waarin, vanuit diverse en intensief voorbereide perspectieven, het fenomeen van mindcontrol en georganiseerd misbruik van kinderen belicht zou gaan worden.

Vanaf het moment dat de kaartverkoop startte, werd de organisatie geconfronteerd met tegenwerking in de vorm van framing en bedreiging vanuit zowel binnenland als buitenland. De bedreigingen werden van dusdanige aard dat de organisatie nu, tot grote spijt, niet anders kan dan het event te annuleren.

De mensen die een ticket hebben besteld zullen hun geld terug gestort krijgen uiterlijk op maandag 12 mei.

Licht en duister zijn nog niet eerder zo krachtig geweest als in deze tijd. Daarom is opgeven geen optie en pakken we NU meteen door in een nieuw project dat dit jaar nog gepresenteerd zal gaan worden. Hetzelfde thema, dezelfde boodschap, dezelfde verdieping, maar in een andere vorm. De voorbereidingen hiervan zijn reeds in volle gang.

Met het..

...In de missie om mindcontrol en georganiseerd misbruik van kinderen te helpen tot een hoger collectief bewustzijn te brengen is opgeven geen enkele optie. Daarom gaan wij door. Met jouw steun wordt dit een gezamenlijke missie.

Hartelijk dank voor jouw steun en jouw vertrouwen in Hartenvrouw.

Heidi Gundel
Hartenvrouw BV

www.hartenvrouwproducties.nl

Je moet het me maar niet kwalijk nemen, maar als ik een naam als Hartenvrouw zie begint er bij mij al iets te jeuken. Hordes alternatieveb vrouwen eindigen met: Hartegroet. Alsof vrouwen een hart hebben en mannen niet (terwijl vrouwen de meest harteloze wezens kunnen zijn).

Daarnaast leven vrouwen in hun verbeelding en kunnen ze allerlei paranoide hersenschimmen waarmaken in hun hoofd. Wie zegt mij dat die Heidi Gundel niet knettergek is? Hier is ze:

1000036745.jpg
Nu kun je van een foto niet alles aflezen. Ze komt uit Eindhoven en ik heb kunnen achterhalen dat ze zich bezighield (of nog steeds?) met wat ze noemt 'overledenenverzorging' en 'bewustwordimg rondom de dood'. Haar onderneming heet DOODNODIG en is een 'eenvrouwsonderneming'. Weer die nadruk op dat vrouw-zijn.

Oordeel zelf, hier een interview met haar van 3 jaar geleden:

Mike

Je weet vast wel dat het mij om de bedreiging en framing gaat. Jouw standpunt ..ik had het aan kunnen zien komen...en die begrijp ik.

De Spaanse regering gaat het regelement veranderen voor de pers in de perszaal zodat de enigste 2 overgebleven journalisten die niet naar hun pijpen danzen geen toegang meer krijgen.

En dit met de goedkeuring van de alle persverenigingen.

It’s not just the “far right.” Haaretz has been exploiting the genocide to fuel the left vs. right political game, which is disgusting. They keep blaming the right, absolving the left, and reducing the issue to just the “government” — as if reform alone could end the occupation, apartheid, and genocide.

The entirety of Israel is responsible for the genocide and occupation. Stop whitewashing Israel.

An example of whitewashing:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.684
Nieuwste lid
elisabethsmitberkhout@gma
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan