Censuur, media

Alles van de Bataafse is van het clubje Raatgever/Kat.
Dat weet ik, maar dit gebeurt in opdracht van de rechter commissaris, zonder gerechtelijke uitspraken, dit kunnen ze dan waarschijnlijk bij andere kanalen ook zo organiseren.
Daarmee zeg ik niet dat kat en raadgever niet zo fout zijn als de pest, wat wordt het volgende project om stil te zetten...
 
Dat weet ik, maar dit gebeurt in opdracht van de rechter commissaris, zonder gerechtelijke uitspraken, dit kunnen ze dan waarschijnlijk bij andere kanalen ook zo organiseren.
Daarmee zeg ik niet dat kat en raadgever niet zo fout zijn als de pest, wat wordt het volgende project om stil te zetten...
Hopelijk niet dit forum😒
 
Henkie ik ben wel geinteresseerd in geschiedenis.
Maar moet keuzes maken zoals iedereen hier. Ik begrijp dat het WARE verhaal afwijkt van wat er in de geschiedenis boeken staat. Of misschien gedeeltelijk.
Klopt dat?
heb pas 20 minuten gezien kijk vanavond verder als er niets tussen komt want net alweer een video gezien van een uurtje, die staat al op mijn website
 
Als jullie willen lachen moet je ff SBS 6 opzetten🤣 Hugo snuifclown is daar te gast. Zapte er per ongeluk voorbij
 
En ze gaan maar door met die onzin..
Schaamteloos dit
 
En ze gaan maar door met die onzin..
Crisis actors. De moeite waard om te zien of ze toevallig en acteursopleiding hebben gedaan of iets dergelijks.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan