Censuur, media

De goedgekeurde coronavaccins hebben alle onderzoeksfasen doorlopen. Dat ging sneller dan normaal, maar dat komt door vereende krachten en het samenvoegen van verschillende onderzoeksfasen. De controlerende onderzoeksinstantie EMA laat weten dat de ontwikkelaars van de goedgekeurde vaccins in het fase 3-onderzoek hebben bewezen dat de vaccins werken én veilig zijn.

LEUGENAAR! Heeft hij al zijn prikjes gehad? Ik hoop het, dan zijn we snel van deze kinderverkrachter verlost!

Mike
 
Zijn er nog meer mensen die op Gettr zitten? In elk geval Medusa en Ragnar en hoe vinden jullie het daar? Het is in mijn beleving een beetje een “Corona echo kamer” geworden. Waar je op Twitter nog weleens een leuke conversatie had, is het hier alleen maar info over Corona. Dus het zal me niets verbazen als ik daar ook weer weg ben eerdaags. Niet dat ik m’n hoofd in het zand wil steken, maar het leven draait niet alleen daar om. Bovendien zijn de mensen die daar op zitten de wakkere medemens, dus we vertellen elkaar daar wat we gezamenlijk al weten.
 
Zijn er nog meer mensen die op Gettr zitten? In elk geval Medusa en Ragnar en hoe vinden jullie het daar? Het is in mijn beleving een beetje een “Corona echo kamer” geworden. Waar je op Twitter nog weleens een leuke conversatie had, is het hier alleen maar info over Corona. Dus het zal me niets verbazen als ik daar ook weer weg ben eerdaags. Niet dat ik m’n hoofd in het zand wil steken, maar het leven draait niet alleen daar om. Bovendien zijn de mensen die daar op zitten de wakkere medemens, dus we vertellen elkaar daar wat we gezamenlijk al weten.
Ik vind het matig werken en niet heel boeiend
 
Zijn er nog meer mensen die op Gettr zitten? In elk geval Medusa en Ragnar en hoe vinden jullie het daar? Het is in mijn beleving een beetje een “Corona echo kamer” geworden. Waar je op Twitter nog weleens een leuke conversatie had, is het hier alleen maar info over Corona. Dus het zal me niets verbazen als ik daar ook weer weg ben eerdaags. Niet dat ik m’n hoofd in het zand wil steken, maar het leven draait niet alleen daar om. Bovendien zijn de mensen die daar op zitten de wakkere medemens, dus we vertellen elkaar daar wat we gezamenlijk al weten.
Ik doe er niet veel mee, vergeet het telkens dus blijkbaar vind ik het niet zo boeiend daar. Hier veel leuker!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.001
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan