Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Now it turns out and appears that Swedish state owned media SVT also edited the Trump speech.

First BBC.

Now Swedish state media.

This is turning into a major scandal.

🚨BREAKING: The Telegraph has revealed that the BBC edited President Trump’s speech for a SECOND TIME on Newsnight — even after internal concerns were raised.

They knew it was misleading.

They did it anyway.

The British public was deliberately deceived.

It just gets worse for the BBC.
An absolute disgrace. @realDonaldTrump

Israel launched a $150 million dollar social media pay-to-post campaign heading into 2025

Since then, cancellation attempts have been launched against
Tucker Carlson
Candace Owens
Thomas Massie
Fuentes
MTG
Megyn Kelly (for refusing to kneel)
Matt Walsh (for refusing to kneel)

It's not organic. It's paid for propaganda.

This is a well funded well coordinated attack against any prominent right wing voice who isn't completely compromised.

The $7,000 club is not a meme. It's reality. You know who they are.

They are not just wrong. They are paid. Very well paid.

They are losing, badly, but it's important that we all keep pointing this out.

Keep pointing out exactly what they are doing and why they are doing it.

This is the #1 way to nullify their propaganda campaign. Point it out. Mock them. Block them. Whatever you prefer.

America First is inevitable. Stay the course.

Mike

This is exactly like when Zionists call me a Hamas supporter or Qatari Agent or whatever when I criticize Israel.

You are trying to impose a dichotomy on me that I don't adhere to.

I'm an American Christian, and a nationalist. I support Palestinian independence because they have a right to rule themselves without interference from hostile outsiders. But so do we.

Honestly, I find it hypocritical and insulting that while I am willing to fight for your sovereignty, you won't extend the same courtesy to me.

Then you lie about us being secretly Zionist, despite all the bullshit I put up with for being outspokenly against Israel.

It's childish and dishonest and I am under no obligation to entertain it.

Sulaiman krijgt een koekje van eigen deeg.

Mike

NOS Nieuws•vandaag, 13:26

NPO mag meer reclame uitzenden om bezuiniging op te vangen​

Deel dit artikel
De NPO mag van het demissionaire kabinet meer reclame gaan uitzenden op radio en tv om zo de bezuiniging op de publieke omroep een beetje te compenseren. Commerciële reclame online blijft aan strenge regels gebonden.
De maximaal toegestane reclamezendtijd gaat van 8 naar 10 procent van de totale uitzendtijd. Volgens minister Moes van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (BBB) kan de publieke omroep hier 12 miljoen euro per jaar mee verdienen.
De "verzachtende" maatregel is het gevolg van een besluit van de Tweede Kamer om 50 miljoen euro extra op de NPO te bezuinigen. De Kamer gaf daarbij de mogelijkheid om de reclametijd wat op te rekken.

Weinig last van​

Moes: "Dat heb ik onderzocht en ik doe nu dit voorstel. Maar de Tweede Kamer moet er nog over oordelen." Volgens Moes hebben de commerciële omroepen er weinig last van en ga je er als kijker ook niet veel van merken.
"Ik heb naar de balans gezocht", zegt hij. "Als kijker zal je wellicht wat andere soorten reclames gaan zien." In de reclameblokken komen namelijk minder maatschappelijke reclames voor bijvoorbeeld goede doelen en musea, daarvoor in de plaats komen commerciële reclames die meer geld opbrengen.

Ik snap hier niks van: het laat zich ook moeilijk snappen: maar volgens mij krijgen twee Israel-first-figuren hier ruzie over iets : ik heb grok maar even gevraagd: en die maakt er dit van:

''De discussie gaat over Wierd Duks kritiek op een vermeend "complot" waarbij Nederlandse dorpen (zoals Moerdijk) zouden worden "weggegeven" voor industriele belangen. Ronit Palache speelt een audio-opname af uit Duks podcast om hem te confronteren, wat leidt tot zijn vertrek. Het programma gaat daarna 22 minuten door met een lege stoel.''

''Vanavond ben ik weggelopen uit een tv-uitzending van
@DIT_eo
Ik was uitgenodigd om te debatteren met
@gertjansegers
over onze joods-christelijke cultuur en mee te praten over de huidige christenvervolgingen. In plaats daarvan begon side kick Ronit Palache een onsamenhangende en leugenachtige tirade over en tegen mij af te steken. Haar ergernis - ze zat naast mij - was de hele uitzending voelbaar. Ik kwam als gast voor een goed gesprek maar gasten behandel je in mijn wereld anders. Dus hield ik het voor gezien.''

Laatst bewerkt:
Ik snap hier niks van: het laat zich ook moeilijk snappen: maar volgens mij krijgen twee Israel-first-figuren hier ruzie over iets : ik heb grok maar even gevraagd: en die maakt er dit van:

''De discussie gaat over Wierd Duks kritiek op een vermeend "complot" waarbij Nederlandse dorpen (zoals Moerdijk) zouden worden "weggegeven" voor Israëlische belangen. Ronit Palache speelt een audio-opname af uit Duks podcast om hem te confronteren, wat leidt tot zijn vertrek. Het programma gaat daarna 22 minuten door met een lege stoel.''

Laatst bewerkt:

''De discussie gaat over Wierd Duks kritiek op een vermeend "complot" waarbij Nederlandse dorpen (zoals Moerdijk) zouden worden "weggegeven" voor Israëlische belangen. Ronit Palache speelt een audio-opname af uit Duks podcast om hem te confronteren, wat leidt tot zijn vertrek. Het programma gaat daarna 22 minuten door met een lege stoel.''

Nog even weer terug naar dit verhaal:

Zover ik het begrijp haalt Palache volgens haar zeggen letterlijk de woorden aan van Wierd over een plan voor een dorp in Groningen dat hij had afgedaan als apocrief.

Dat weersprak Duk niet in die opname op het moment dat ze zei dat het zijn eigen woorden waren, maar hij stapte wel op omdat hij ''hier helemaal geen zin in had''.

In deze tweet zegt Duk echter het volgende:

''Hopelijk weet zij inmiddels dat mijn verhaal over de verdwenen Groninger dorpen niet apocrief was maar een feit. Een goede voorbereiding is álles als je iemand wilt bashen, beste Ronit. Overigens kloppen mijn andere feiten ook want ik ben wél een journalist''

De suggestie apocrief kwam van Wierd Duk zelf.

Je vraagt je af wat hier ECHT aan de hand is.

Wie noemt nou het woord 'apocrief' ook om verhalen als twijfelachtig af te doen?!
Mogelijk is dat steeds maar terugkomen op het woord 'apocrief' het doel.

Mogelijk omdat de apocriefe (of deuterocanonieke) geschriften al eeuwenlang een belangrijk discussiepunt tussen joden en (veel) christenen zijn.

Of je kan zeggen dat Wierd Duk de schijnpatriot (woord van Mike geleend) -Duk is een Israel-firster- in feite zegt: die verdwenen dorpen van die Nederlanders (voor wie hij zegt op te komen):
ach, niet belangrijk.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.652
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan