Censuur, media

Ik zie op YouTube steeds van die irritante reclames die in je hoofd blijft zitten. “Ding ding dong … zei d’r iemand thuisbezorgd”. En die Air-up reclame over water met een geurtje. Zwart wit geblokte broekjes, vrouwen die dingen voor hun oog houden, satanische artiesten die eraan meewerken zoals Katy Perry. Ik ben vast de enige die dit ziet?
 
Ik zie op YouTube steeds van die irritante reclames die in je hoofd blijft zitten. “Ding ding dong … zei d’r iemand thuisbezorgd”. En die Air-up reclame over water met een geurtje. Zwart wit geblokte broekjes, vrouwen die dingen voor hun oog houden, satanische artiesten die eraan meewerken zoals Katy Perry. Ik ben vast de enige die dit ziet?
Ik zie ook nooit reclames (gelukkig!). Gebruik uBlock origin.
 
🐈‍⬛ in nood, rare sprongen. 😹

Het techbedrijf is van plan een reeks video's uit te brengen waarin de technieken worden belicht die veel desinformatie – volgens Google – gemeen heeft. De niet weg te klikken video’s zullen verschijnen als advertenties op de platforms Facebook, YouTube en TikTok. Gebruikers moeten de video’s eerst afkijken, voordat ze content mogen zien.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan