Censuur, media

Wat ongelooflijk vergezocht om nu ook yoga te scharen onder 'rechts'! Deze hersenschim bestaat enkel en alleen in het hamsterbrein van de vrouw die dit verzonnen heeft, want ik had hier verder nog nooit van gehoord. Ook typische vrouwenlogica dit, het geeft maar weer eens aan dat linkse identiteitspolitiek een typisch vrouwending is, want redenen en gevoelens. Waarom moet werkelijk alles gepolitiseerd worden? Kun je niet gewoon yoga beoefenen zonder dat er een politieke kleur aan gehangen wordt? What's next, dansen is voor wappies omdat Willem Engel dansleraar is? :roll:​
Mike
 
Deze Tweet van Hillary vond ik opmerkelijk. Links op de afbeelding zie je de letters eas en dat kun je lezen als Easter, waarbij de letters ster achter de arm van Bill zitten. Maar eas is ook de afkorting van Emergency Alert System. Zijn de white hats aan het communiceren, is het toeval? Er zit wel iets in de lucht als ik telegram volg.

 
Jeroen Pols fileert Olaf Tempelman naar aanleiding van het stuk in de VolksKrant.
 
Rotterdam, 7 april 2021
 
Beste Olaf Tempelman,
 
Op 26 maart schreef je in de Volkskrant een triomfantelijk stukje over de dood van de Tanzaniaanse president John Magufuli. Door hem “weten we wat er gebeurt als alle macht in een land in handen is van een coronaontkenner”.
 
Je stukje past mooi bij het vaste repertoire van de Volkskrant. Het wekt verbazing dat er nog steeds mensen zijn die betalen om zich met dit soort feitenvrije propaganda te laten impregneren. Met journalistiek heeft dit allang niets meer te maken. Het is op papier uitgesmeerd braaksel.
 
In je eerste zin gaat het al mis. Magufuli was geen coronaontkenner. Volgens hem was het een ziekte als vele andere. Deze president vond met zijn wetenschappelijke achtergrond een lockdown inderdaad zowel onzin als waanzin. En ja, net als Willem Engel.
 
Wat is eigenlijk je boodschap? Dat een straatarm Tanzania haar bevolking moet geselen met zinloze lockdowns? Met een gemiddeld maandelijks inkomen van 24 dollar per maand wacht miljoenen mensen een hongerdood. Dat vind je kennelijk een goed idee.
 
Magufuli vond dat echter een onzalig plan. En terecht. Volgens hem levert de bevolking dagelijks een strijd om te overleven. Die ga je niet opsluiten in hun armzalige hutjes. Die ontneem je niet de mogelijkheid om dagelijks een maaltijd bij elkaar te scharrelen. Dat vond hij misdadig.
Ongetwijfeld is op Magufuli veel af te dingen, maar hij werd door de bevolking op handen gedragen. Bij zijn begrafenis stierven vijf mensen in het gedrang. De bevolking wilde in grote getalen hun laatste eer bewijzen. Hij was een van hen. Hij groeide op in armoede en wist dat dit anders moest. Hij bestreed de corruptie en maakte daarmee veel vijanden.
 
Daarbij bewees Magafuli zijn gelijk. Hij liet zien dat niet het virus maar het coronabeleid een grote bedreiging voor het welzijn van de mensen vormt. Deze president verbood corrupte kranten en andere media de bevolking te vergiftigen met leugens om onder de vlag van volksgezondheid een dictatuur te vestigen.
Het land is daardoor een oase van rust midden in een wereld die onder aanvoering van extremisten als jij feitenvrij hele samenlevingen vernietigt. Wanhopige toeristen vonden afgelopen jaar hun weg naar Tanzania voor een kleine welverdiende pauze van de wereldwijde staatsterreur. Voor een vakantie zonder mondkapjes, zonder gedwongen afstandsregels, zonder een avondklok in een land waar het mogelijk is te genieten van open terrasjes, restaurants en clubs.
In Tanzania kunnen de kinderen nog lachen, kunnen mensen nog hun geld verdienen, samen feest vieren en elkaar knuffelen zonder beboet te worden. Zij kunnen nog leven. Hoe moeilijk dat door de enorme armoede vaak ook is.
 
Maar jij vind het een groot goed ook deze bevolking dit laatste beetje levensgeluk af te pakken. Met een gemiddelde levensverwachting van rond de 44 jaar worden Tanzanianen niet eens oud genoeg om aan corona te sterven. Daarvoor moet je dubbel zo oud worden.
 
Mensen overlijden namelijk niet massaal aan COVID-19. Wel aan malaria en tal van andere ziektes. Maar daar heb je kennelijk geen problemen mee.
 
En dan de belangrijkste vraag. Beste Olaf, wat wil je in Tanzania bereiken met een staatsterreur van coronamaatregelen? Dat de intensive care niet overbelast raakt? Want je weet te vertellen dat er clandestien gemaakte filmpjes in omloop zijn waar te zien is dat ziekenhuizen de stroom patiënten niet aan kunnen.
 
Laat ik je wat verklappen beste Olaf. Tanzania heeft 39 ic-bedden op een bevolking van 58 miljoen mensen. Denk je dat de maatregelen kunnen voorkomen dat de zorg overbelast raakt? Ga je deze bevolking de hongerdood indrijven terwijl zij nooit toegang zullen hebben tot een ziekenhuisbed? De zorg is daar altijd overbelast. Die hebben ze namelijk niet. En daarom vond Magufuli het geen goed idee om het schaarse overheidsbudget te verspillen aan nutteloze PCR-testen of medische experimenten met twijfelachtige vaccins.
 
De vraag is hoe deze perverse ideeën zich konden nestelen in jouw zieke geest. Word je betaalt of ben je aanhanger van deze duivelse ideologie die er plezier in schept samenlevingen naar de afgrond te drijven? Soms is het raadzaam hulp te zoeken. In jouw geval is het geen overbodige luxe.
In de jaren zeventig werd de Rode Kmer in Cambodja bewierookt door sociaaldemocratische adepten in de westerse wereld. Ook Paul Rosenmöller was een groot bewonderaar van het sociale experiment van Pol Pot. Dat kostte bijna twee miljoen mensen hun leven. De rest van de bevolking moest jarenlang overleven in een vernietigde samenleving. De paralellen met de corona-ideologie zijn schokkend.
 
De Olaf tempelmannetjes van toen namen na de ontmanteling van het regime in Cambodja vanzelfsprekend geen enkele verantwoording voor hun medeplichtigheid. Als de dagen van deze dictatuur eindigen, zal dat anders zijn. In het op te richten coronatribunaal zullen prominente plaatsen gereserveerd zijn voor de media. Ik ben benieuwd wat jouw excuus zal zijn.
 
Met vriendelijke groet,
Jeroen Pols
Mike

 
Jeroen Pols fileert Olaf Tempelman naar aanleiding van het stuk in de VolksKrant.

Staat deze reactie ook gepubliceerd in de Volkskrant ?

 
ik plaats artikel hier maar kan ook goed bij klimaatonderwerp:

Henk Pannekoek

2 april om 14:05  ·

Hoezo wind of zonne-energie.

Dick Van Nieuwkoop

Luchtvluchteling ✦ Air-pollution Refugee

31 maart om 11:31  ·

Is dit het geheim achter de splitsing van water in waterstof en zuurstof.

Stan Meyer bouwde een auto op water en reed ermee dwars door Amerika. Vervolgens kreeg hij bezoek van een colone limousines met Arabieren die hem 250 miljoen dollar boden om het stil te houden. Toen hij daar niet mee akkoord ging werd hij vergiftigd.

Een van de comments die ik hierover vond

Ik begrijp dat Meyer geen elektrolyse gebruikte om water te splitsen, hij gebruikte resonantiefrequentie. Het verhaal dat ik hoorde is dat Stan met radar werkte en merkte dat er geen regen op de radarschotels viel. Vervolgens gebruikte hij radiogolven om het water te splitsen en het water werd niet gespleten totdat het in zijn injector ging. Dat is het verhaal dat ik heb gehoord, dus ik weet niet of het waar is of niet. Er waren er een paar video's op YouTube over, maar ik heb er de laatste tijd niet naar gekeken.

 
De journalist gaf zich niet gewonnen: “Voor de derde keer: over welke wetenschappelijke studies beschikt de overheid? Dank u.” Vervolgens bleef het angstvallig stil. Zo stil dat je een speld kon horen vallen.


Ewald, die eruitzag alsof hij ieder moment kon uitbarsten in woede, antwoordde uiteindelijk: “Ik heb gezegd wat ik te zeggen had.” Reitschuster beet hem toe: “Helemaal niets dus.”

 
Algemeen werd de afgelopen 4 jaar de mening verkondigd dat het beter zou zijn als Trump een kogel door zijn kop kreeg. Er is niets geleerd van de moord op Fortuin, helemaal niets.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.072
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan