Cavernoom

Kristien

New member
Afgelopen week kreeg ik de uitslag van mij MRI scan van de hersenen. Ik zou een zeldzaam voorkomende vaatmisvorming hebben een ´cavernoom´ (ook wel caverneus hemangioom genoemd) Zodus een vaatmisvorming die bestaat uit kleine vaatjes, kluwen en ook soms verkalkingen en bindweefsel, dit van maar liefst al bijna een cm groot. De kans op een bloeding Is groot. Normaal is dit aangeboren, maar dat is niet het geval bij mij want ik had nog een scan in 2012 waar niets op te zien was! Hoe kom ik dan hier aan en vooral wat kan ik eraan doen?! Ik ben niet gevaccineerd maar onderging vorig jaar noodgedwongen 3 onderzoeken in het ziekenhuis. Voorafgaande verplicht een pcr test moeten ondergaan, dik tegen mijn zin. Heb nadien zo snel mogelijk mijn sinussen zitten spoelen met zoutwater oplossing. Zou het zomaar kunnen dat het een bijwerking is van die pcr test? Wie weet er raad? Ik denk eraan om ivermectine en eventueel bepaalde supplementen in te nemen. Alvast dank om mee te helpen denken!
 
Blijkbaar had je klachten waardoorje een MRI scan nodig had. Plus je had nog 3 onderzoeken.
heb je gekeken naar de bijwerkingen van die onderzoeken. Kun je er achter komen of deze aandoening een connectie heeft /kan hebben met iets anders.
Is er iets in je bloed gevonden dat niet oke is? te weinig witte bloedlichaampjes o.i.d. Ontstekingen?
Ze hebben het over een bloeding maar die had je niet. Hoe groot is de kans daarop?

Niet aangeboren hersenletsel.

Als mensen geopereerd worden en/of veel of weinig medicatie slikken lijkt me dat je van de bijwerkingen wel hersenletsel kunt krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al meer dan 38 jaar chronische migraine patiënt met aanvallen die langer duren dan 3 dagen, erfelijke aanleg. Op 12 jarige leeftijd kreeg ik een ongeval waardoor ik een letsel aan mijn hals opliep. Jarenlang een serieus circuit doorlopen van gewone tot alternatieve geneeskunde. Ook op voedingsvlak van semi vegetariër naar wapf. Uiteindelijk ben ik dan gestrand bij de neuroloog dewelke begonnen is met sumatriptan. Dit haalde me dan even uit zo een aanval van migraine. K kan aannemen dat er wel degelijk hersenschade kan optreden ten gevolge van migraine of medicatie, maar k lees ook veel ivm schade door covid testen en vaccinatie. Daarentegen zijn er positieve resultaten geboekt met ivermectine. Misschien kan ik dit eens proberen? De schrik zit er wel in ivm een hersenbloeding want ik heb uitvalsverschijnselen in de zin van blauw worden van handen of ineens geen krachtgevoel meer hebben in een hand en been.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan